Ruusu on kivettynyt, kuin pystyyn kuollut unelma. Ylioppilaalle, josta ei sellaista tullutkaan, ojennettuna kuva on hieno muistutus epäonnistumisesta; symbolinen ele, jonka muistaa loppuikänsä. Ilman raameja olisi yksinkertaisempi ja tehokkaampi. Kortti muuttuisi taideteokseksi.
Mvuori kiteytti rajusti tuon fiilisosan kuvasta, laadukas on isolla L:llä! Toimii, synkkyys ja myös nuo raamit
Kas kiitoksia, erityisesti mvuorelle joka avasi pelin ja nosti tämän unholasta. Mua hiukan kävikin jo ituttamaan kun tästä ei kukaan sanonu mitään, vaikka olin omasta mielestäni onnistunut hyvin. Kiitos myös tästä totuudesta. Otinkin tämän lähinnä siksi kun mua rupes hiukan korppeemaan nuo ihqut kukkakuvat ja ajattelin että kai niitä vois ottaa hiukan toisellakin tavalla. Herkkyydessä en Helille pärjää mutta synkkyydessä kyllä laitan kovasti kampoihin Kiitos myös Jpu:lle, vaikkei olekaan L:llä kuvattu
Jahas? Synkkyyshaasteko? Tohon on superpakko vastata ja näänkin saman tien silmissäni synkän kuvan... Oota huomiseen! Se ei kuitenkaan tule olemaan kukkakuva. Ai hitto, toivottavasti ennätän sen ottaa.... Tästä kuvasta. Symboliikkaa riittää, varsinkin nimen kera.
No mut siinähän se koko idea on, että otetaan kukkakuvia... Onhan sitä nyt helppo kuolemasta kuvata synkkiä otoksia...
No voin mä sulle kuvata kukanki synkästi. Se onki helppo juttu se. Vai uhoankohan liikaa... ;-) voin mä kuitenki yrittää.
No nii Jaska hei, kukat on hankittu ja nyt puuttuu yks tärkeä osa tulevaa kuvaa. Sitä joudutaan odottaa pari päivää. Annathan aikaa? Tää on tilanne mitä mä en voi auttaa mut mä tarvin tän kyseisen kuvan osan tai mä en saa mitä haluan...
Minä tartten mallin mutku ne män lomalle jonnekki hevonkuuseen saakka. Tuutsää malliks? Tai hei... tai ei sittenkään... Mä katon mitä on tarttunu kennolle jussin aikaan, en oo kyl tätä muistannukkaa. Tai sit mä kuvaan tän vaan huomenna. Eiku hei, mul taitais sittenki olla aika sopivaa matskua kukkaruukussa.... Joo, mäpäs katon.... Hetki vaan.