Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kirkko-teemaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vn, 31 Elokuu 2005.

1. vn

vn

1 464
    0
    0
    Pistetään sitten 1500 - 1600 -luvulla rakennetusta hirsikirkosta kuvia. Ainakin tämä yksi.

Vesku

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hiukan kyynisesti totean että vaikka kirkosta on vaikea keksiä ensialkuun kuvattavaa niin kyllä sieltä löytyy mielenkiintoisia. Tuo hirsi on ja sen sävyt on mielenkiintoisia. Penkkikin. Kuva on minusta huono vain, ei oikein tiedä mitä ajatella. Ehkä syynä ettei varsinaisesti ole sitä syytä mitä katsoa. Nyt näin jyrkästi.

3. Hieman tiukka ja tämä voisi olla kyllä syväterävä.

4. Anonymous

Anonymous Guest

Kyllä tämä mun silmissä näyttää varsin hyvältä kuvalta. Kuvan eri elementit on hyvin tasapainossa, hyvästä sommittelusta johtuen. Ehkä turhan yläviistosta kuvattu?

5. vn

vn

1 464
    0
    0
    Voi olla Tare että olet oikeassa tuosta himpun yläviistosta, kun kerran mainitsit. Toisaalta, kuvaa ottaessani halusin tuon noin. Muistaisi vielä miksi, ehkä tuolin vuoksi.

Syväterävyys on juuri passeli. ;) Mutta kiitän kommenteista, siksipä tämän näytille laitoinkin. Saadakseni mielipiteitä ja sitä herättääkö kuva mitään ajatuksia.

Itse pidän tässä tuon punaisen värin luomaa kontrastia hyvänä asiana - pomppaa esille kunnolla.

Vesku

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Minusta pomppaa liikaakin. Mutta näin se onkin että kuvia tänne laitetaan vaikkapa että niistä saataisiin kommenttia.

7. Hyvä värikuva. Räikeän punaiset mitkä lie rätit hillittyä harmaata puuta vasten tekevät mukavan kontrastin.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minusta tää on jotenki ihan rauhallinen ja kiva värimaailma, mutta jotain puuttuu tai on liikaa tai jotain. Se jokin puuttuu, joka tekis tästä oikein hyvän.

9. mikkis

mikkis

26
    0
    0
    En osaa sanoa mikä, mutta jokin minua tässä kuvassa viehättää ja kovasti. Loistavaksi en uskalla kehua, enkä myöskään huonoksi haukkua. Minun mielestäni aika ajatuksia herättävä kuva näin kirkosta eroamisen kulta-aikana.

10. vn

vn

1 464
    0
    0
    Minä kiittelen mielipiteistä.

Vesku