Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Olympus XA2 myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jesalonen, 4 Helmikuu 2013.

    Olympuksen XA on legendaarinen kamera, mutta tämä sen vähäisempi veli minusta kyllä häviä sille ollenkaan - itse olen pitänyt enemmän kakkosen neljäelementtisen optiikan piirtojäljestä kuin siitä alkuperäisestä kuusielementtisestä. Ja, ainakin itselläni on tarkentaminen mittaetsimestä huolimatta ollut aina tuskallista XA:lla, kun se pienehkö täplä aina ajan myötä samenee. Tällä niitä ongelmia ei ole, koska käytössä on zone fokus kuten Tripissäkin.

    Mulla oli tämä mukana viikonloppureissulla Tallinnassa, ja olin kyllä pikkuisen jopa hämmästynyt, niin hyvää jälpkeä se tekee. Toki, salaisuutena on käyttää riittävän herkkää filmiä (max ISO 800), silloin ei ole tarkennuksen kanssakaan niin nuukaa. Lisäksi se on pieni ja hiljainen, ja zone focuksen kanssa erittäin nopeakäyttöinen, lähes ultimate street camera siis.

    Kaupan oleva yksilö on erittäin siisti, lähes mint, toimii moitteettomasti, ja mukaan saa hihnan ja A11-salaman. Kamerassa on myös tuoreet patterit. Hinta on kova, 35 €. Mutta saa sillä hienon kapineen.

    EDIT: Tuolla on muutama tällä kameralla kuvattu ruutu http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,76874.msg559149/topicseen.html#msg559149
     

    Liitetyt tiedostot:

    • XA2.jpg
      XA2.jpg
      Tiedostokoko:
      312,3 KB
      Katsottu:
      201
  1. Vs: Olympus XA2

    Hops. Uusi hinta 30 e.