Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Olympus SP-550UZ

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Juke.K, 28 Joulukuu 2007.

  1. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Kertokaa kokemuksia kyseisestä kamerasta. Näytti tänään tulevan Mustan Pörssin mainos jossa kyseisen värkin hinta on 299€. Vaikka ei mikään ajatus ole ostaa mitään, niin kiinostus ja himo heräs edullisen hinnan vuoksi.

    Olympus SP-550 UZ Review

    Mutta mutta.....onko tämä hintansa väärti?
     
  2. Vs: Olympus SP-550UZ

    tuolla hinnalla on hintansa väärti, muistat vaan vaatia suomenkielisen ohjeen mukaan
     
  3. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Olympus SP-550UZ

    Kohta mä sanon.....sanonko mä kohta? Siis mä sanon kohta ruman sanan.

    No minä reippaana ajelin Seinäjoen Mustaan Pörsiin koska Lapualta on sellainen poistettu jo aikaa sitten. No, myyjä sanoi että joo tehdään vaan kaupat mutta kameraa ei täällä ole vaan saat sen ens viikolla. Pyysin vielä toistamaan kuulemaani. Joo¨¨o tehdään kaupat, eli mä maksan kameran ja se tulee ensviikolla sitten liikkeeseen. EI MUUTEN KÄY. Liikkeet myyvät oman etunsa pois koska ei tavaraa saa heti. Netistä voin tilata ens viikoksi. Mä mikään liikkeen varaston rahottaja ole. Maksan vasta tavaran saatua. Sanoin että soittaa sitten ens viikolla mulle kun kameroita on, niin saatan tulla ostamaan jos minua vielä se kamera saattaa siinä kohtaa enään kiinostamaan. Mua alko ottaa päähän mainostaminen ennnakko myyntiin, eikä sitä edes ilmoituksessa lukennu. Oisin voinnu soittaa ja tilata sen. Ois säästynyt maailman bensaa.
     
  4. Vs: Olympus SP-550UZ

    Älä huoli, et ole yksin. Mulle olisivat myyneet liki vuoden käsissä pyörineen esittelykappaleen Kuopion pörssissä hintaan 290.- ...ongelma on vaan siinä, että kyseessä on todellinen helmi esittelykoneiden joukossa: linssissä naarmu, muistikortin luukku rikki, sormista irronnutta töhnää koko kamera täynnä...
    olin valmis ottamaan tuon kameran itselleni, jos olisivat maksaneet mulle satasen kivusta ja särystä, mutta jostain syystä sitten jäi kaupat tekemättä  ;D
     
  5. Vs: Olympus SP-550UZ

    Tekniset-liikeissä sama hinta jos sieltä löytys.

    Euronics Tekniset
     
  6. MFFF

    MFFF

    217
    0
    0
    Vs: Olympus SP-550UZ

    Meillä on kameroita hyllyssä ja hinta sama - laita yksäriä jos kiinnostaa. Postipaketin hinta kyllä tulee päälle jos ei nouda. Suomenkieliset ohjeet on laatikossa. (Niin ja liike on Helsingissä, Vuosaaressa ja voidaan toimittaa myös Tikkurilan liikkeeseen...)
     
  7. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Olympus SP-550UZ

    No nyt sillä mustalla pörssilläkin on niitä kameroita. Hah ei kannattais mainostaa etukäteen ku ostajaa ei huvitakkaan kamera jälkikäteen. Mieltä on vielä helppo muuttaa.
     
  8. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Olympus SP-550UZ

    On mustallapörssilläkin suomenkielen ohjeet vaikka liikeen nimi enteileekin ihan jotain muuta.
     
  9. Millis

    Millis

    2
    0
    0
    Vs: Olympus SP-550UZ

    Tilasin juurikin tässä NetAnttilasta ko. koneen tuohon hintaan (ovh. 529€). On kait digikuva-lehden syyskuun testivoittaja. Kävin katsomassa esittelyn ja jonkun arvion lehden sivuilta ja vaikuttaa näin äkkiseltään ainakin hyvältä... saas nähdä sitten kun pääsee kokeilemaan.