Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Olympus Pen E-P1 VF-1 lisäetsin - DONE

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana kto, 5 Maaliskuu 2010.

1. kto

kto Well-Known Member

2 610
    105
    63
    Ois nopeaa tarvetta Olympuksen mikro4/3 Penin 17 millisen lasin etsimelle. Tuntee kuulemma nimen VF-1.

ASIA HOITUI.

2. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Olympus Pen E-P1 VF-1 lisäetsin

Minulla olisi sellainen tyhjän panttina, mutta periaatteesta en tee kauppaa nimimerkkien kanssa silloin kun se ei ole välttämätöntä.

3. kto

kto Well-Known Member

2 610
    105
    63

Hei mvuori, tässä kto. Kiva, että sulla on etsin.

Olen hetken miettinyt, että mikähän tässä nyt meni pieleen? Siis vaatimattomassa "halutaan ostaa" ilmoitukseni muotoilussa... Nimimerkki? kto? Puhelinnumero on muuten oikea, kuten aina.

Muille tyhjän panttina oleville etsimille tiedoksi
    Nimeni on Kari ja pyynnöstä ristin juuri E-P1 kamerani Lisbethiksi. Minä - Kari - en ole kiinnostunut ei-kaupan olevista etsimistä, Lisbeth on. Mutta olemattomiakin voi mainostaa tässä ketjussa säännöllisesti, pysyypähän ilmoitus listan kärjessä.

Terveisin,

Kartsa

4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Lienee aiheellista perustaa oma 'ostetaan mvuorelta' -osio jossa ostoilmoituksiin tulee laittaa ostajan täydellinen nimi, osoite ja henkilötunnus.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Minä voisin lukea näitä kommenttejasi ne vakavasti ottaen. Periaatteessa en kuitenkaan noteeraa kommentteja ihmisiltä, jotka ovat laiskoja käyttääkseen etu- ja sukunimessään isoja kirjaimia, kuten oikein kirjoitus vaatii. Tai yleensäkään missään ei näy koko etunimeä.Tämä ihmisen luontainen ominaisuus, laiskuus, heijastuu juuri tällaisissa asioissa niiltä sisältöarvon vieden nollaan.
    En siis noteeraa niitä silloin kun se ei ole välttämätöntä.
    Myöskin näiden henkilöiden vastakommentit omiin kommentteihini jätän huomioimatta.
    TJukka

6. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Nyt kyllä osui ja upposi.

Terveisin,
    pleppanen

7. Bester

Bester Member

790
    0
    16

^ Ei osunut eikä uponnut. mvuoren signaturessa lukee koko nimi, oikein kirjoitettuna.
    Itse aiheeseen, voisiko Peneissä ja Panasonicin GF1:ssä käyttää perinteistä lisäetsintä ja luottaa automatiikkaan?

Edit: Itseasiassa etsitty VF-1 juuri onkin se perinteinen etsin, VF-2 se elektroninen.

8. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Puhuinkin tässä itsestäni....
    ;~)

-pleppanen

9. AnselA

AnselA Active Member

8 534