Myytävä tuote: Rollei P11 Hinta: 220 EUR Paikkakunta: Helsinki Tuotteen kunto: Toimiva - eteenpäin Toimitusehdot: Vain nouto Yhteydenottotavat: YV tai 04O559055I Hei, Keskikoon dia on tulevaisuutta! No, mulle ainakin, koska ne näyttävät aika hemmetin makeilta. Vasta nyt olen kunnolla ryhtynyt hommiin eli myydään aiemmin hankittua ylimääräistä tavaraa, vaikkapa tämä Rollein klassikko. Malli siis P11 ja näyttää 6x6 dian lisäksi kinoa, mutta tuskin tätä sellaiseen hommaan kannattaa käyttää. Objektiivina kätevä Vario-Heidosmat 110-160mm zoomi. Mulla on hyvin vähän käyttökokemuksia, mutta katselin tuossa noin 150 kuvaa ja kyllä ne siirtyivät, lähinnä eteenpäin. Pakitus ei ollut niin sujuvaa. Mukaan tulisi myös kaukosäädin, mutta se ei toimi eteenpäin... Mukaan myös todella "tyylikäs", 60-luvun harmaa muovilaukku. Kaupanpäälle 10 kaktuskuvaa ja yksi kampa, että pääsee alkuun. Myydään "as-is", kokeilu Kampissa. Terv Kari PS. Tulossa ehkä myyntiin myös Kindermannin 66T, käsikäyttöisenä.
Tämä Rollei siis löytyy vielä ja mukaan tämä: MYYDÄÄN - Kindemann 66T Highlight projektori - pas...na... Yhteishinta siis 220€ Lisähinnasta tarjotaan vielä sopivia kasetteja!
Uusi aika on koittamassa Kamppiin eli tämä jää todellakin käyttämättä. Mulla on siis 6-7 Rollein 77-kasettiakin eli saadaan hyvä setti 6x6 dian aloittamiseen! Ja sokerina pohjalla, saattaa olla resepti loistaviin, mustavalkoisiin(!) 6x6 dioihin! Kampissa lisää.
Kaivoin tämän esiin ja kokeilin vielä, kun laitteesta tuli kysely. Laitetaan infoa tähänkin. Toimii 6x6 dialla aiemman kuvauksen mukaisesti. Zoomobjektiivi on aika näppärä. Kinokoolla kuva jää oletetusti vähän pieneksi objektiivin polttovälistä johtuen. Suurempi probleemi on, että objektiivi on niin painava, että kinokäytössä se ei välttämättä nojaa tarkennusrulliin ilman tukea. Ja sitä tukitankoa en ole löytänyt. No, en tätä oikeastaan kinokäyttöön ajattelekaan, siihen on paljon parempia vaihtoehtoja. Jossain vaiheessa on toinen säätöjalka murtunut. Sen tilalle lienee helppo virittää jotain. Liimasin sen nyt, mutten usko sen kestävän loputtomiin. Koska tämä on taas kaivettu kellarista, tarjotaan pelkkää Rolleita hintaan 120 euroa, mukaan yksi 6x6 kasetti. Lisähintaan 5 kpl kasetteja pahvilaatikoissa - 40€. Vain nouto Kampissa, jossa voi tutustua laitteeseen.