Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Olympus E-400

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana annimanni, 25 Helmikuu 2007.

    Onko kellään vielä tosta pelistä kokemusta? kaipaisin mahd pientä ja näppärää digijärkkäriä että jaksaisin kantaa mukana useammin..
    Mulla ei ole itseasiassa kokemusta mistän digijärkkäristä vielä, mutta ajattelin alkaa hankkimaan. Ja toi kyseinen kamera vaikuttaisi hyvältä. ja hintakin sitä luokkaa että voisi opintolainasta ajatella. Eli mielipiteitä??
     
  1. miki

    miki

    15
    0
    0
    Vs: Olympus E-400

    Itse olen nyt kolmisen viikkoa kuvaillut E400:lla ja kyllä olen tyytyväinen ollut kameraan. Pienen kokonsa ansiosta se on kyllä todella helppo pitää mukana ja itse olen siitä saanut hyvän otteenkin aikaiseksi. Muotoilu on kohdalleen onnistunut ja kamera istuu käteen hyvin, ainakin pienikätiselle. Olen kuvaillut ulkonakin noin -20 asteen pakkasilla ja kamera on hyvin toiminut kovillakin pakkasilla, ei mitään moittimista. Etsin on melko pieni, mutta ei liian pieni. 4/3 järjestelmä on minun mielestäni toimiva ratkaisu ja itse siitä pidän, objektiivejä ei vielä kovinkaan paljoa siihen löydy, ainakaan järkevään hintaan mutta sigmaltakin on tullut ja on tulossa uusia objektiiveja tähän järjestelmään. Kuvanlaatu on hyvä ja suuremmilla ISO-arvoilla kohina on jo melko pientä, eli sen suhteen on parannusta olympus tehnyt. Toiminnot on hyvät ja riittävät. Menu-valikko on selkeä. Riittävästi saat tietoa näkyviin näytölle kuvasta ja histogrammi näkyy selkeästi. Siinä nyt muutamia asioita. Ainut mitä itse toivoisin olisi, että sarjakuvaus olisi nopeampi, mutta senkin kanssa oppii elämään:)