Vs: Olympialaisten tunnelmat Norjan pappa se vetää kuudensissa olympialaisissa kultaa ! Toivottavasti toi Kunnas ei selosta enään yhtään matsia !!!! Ukko oli ihan yhtä pihalla "selostuksineen" kuin suomen joukkue...
Vs: Olympialaisten tunnelmat Itse en juuri muuta odota kuin suksibalettia, kun Marcel Hirscher ja Alexis Pinturault vetävät keppiviidakossa.
Vs: Olympialaisten tunnelmat Siis urheilun visuaalinen anti on minulle naisurheilussa paljon miellyttävämpää kuin karvaisten äijien ähellyksessä. Mitä jos tuossakin olisi ollut karvainen äijä:
Vs: Olympialaisten tunnelmat Vilkaisin avajaisia ehkä 15 minuuttia joten en kommentoi sitä. Olen töissä yrityksessä, jossa venäläisten ja suomalaisten osuus henkilökunnasta on noin 60/40 ja kun hallitsen aika hyvin molemmat kielet niin on tullut aika paljon keskusteltua olympialaisistakin. Ei tunnut olevan kovin paljon kiinnostusta talvilajeihin. Venäjä on ennen kaikkea jalkapallomaa ja jalkapallo kiinnostaa sielläkin enemmän kuin kaikki talvilajit yhteensä (jääkiekko mukaan luettuna) ja moni odottaa jo nyt tulevia koti MM-kisoja.
Vs: Olympialaisten tunnelmat Ei kai mikään maa pidä olympialaisia itselleen vaan muulle maailmalle saadakseen maataan esille ja imagoa kohotettua.
Vs: Olympialaisten tunnelmat Niinpä, Suomen Olympialaiset aikanaan eivät antaneet mitään suomalaisille eikä Suomelle ;-)
Vs: Olympialaisten tunnelmat Niin ja eikös silloin myös tehty joku suomalainen kamerakin, vai oliko ajankohta joku muu.
Vs: Olympialaisten tunnelmat Olipa hyvä syöksy, ja vielä parempi Palanderin kommentti avajaisista ;-)
Vs: Olympialaisten tunnelmat On se vaan kiva huomata, että paljon nuoremmatkin vetelee hirsiä keskellä päivää )
Vs: Olympialaisten tunnelmat Kannattaako avata telkkari? Mitkä ovat Olympialaisten tunnelmat tänään? Eilen en katsonut.
Vs: Olympialaisten tunnelmat Ei aavistustakaan, mutta nyt alkaa siis naisten ampumahiihdon eka skaba. Molemmat auki, läppäri täällä ja telkkari siellä, eli olympialaisissa
Vs: Olympialaisten tunnelmat Tullut hörpöteltyä viime aikoina riittävästi. Nyt tuntuu hyvältä kun ei ole viiniä käsillä. Koffin kolmospullolla kyllä itseäni ruokin. Verraten pirteä terveysvaikutteinen olemus vaihteeksi. http://yle.fi/urheilu/sotshin_olympialaisten_kisaopas_on_avattu/6907404#days/4