Kukas on nyt tuon Paco De Lucian ns. manttelinperijä ? Kun Jimi Hendrix kuoli...niin kovasti hänen viittaa laitettin milloin kenenkin harteille sen jälkeen.
Älkää ny provoilko, maksoin vähän aikaa sitten jo kuukauden mainostenpoiston kun oli niin rauhallista. Ja sitten itse kitaristia, että olis referenssiä ketjuun (on huuliharppuakin)
Mun mielestä J. Hendrix ei ainakaan sovi, kun sillä oli aina kitara väärin päin ja taisi sitten kitarankieletkin olla toistappäin ja sitten se poltteli niitä, kitaroita. Oma ehdotukseni on Phil Manzanera, on menestyksellä hoitanut Roxy Musicin kitaristin virkaa.
Joo, tästä on ennenkin minua moitittu, mutta ok, olkoon Kukkokin sitten niin iso tekijä Suomessa, että kannattaa nostaa samaan kastiin muiden isojen panimoiden kanssa. Muistaakseni Ansel aikoinaan kehoitti maistamaan myös Kukkoa, mutta tapoihini tottuneena ja halvinta suomalaista ostaessani en kokeiluun ole vielä sortunut
Juu ja unohdat nyt yhden kaverini joka hankki oikein kruunukorkkilaitteen ja omat etiketit, jotta olisi ihan myyntihyllyltä otetun näköinen. Kuten edellä annoin ymmärtää, niin en ihan tarkoittanut pienelle alueelle jaettavien pienpanimoiden tuotteita, Kukkoa nyt kuitenkin saa jostain muualtakin kuin panimopaikkakunnalta.
Ihan normi Jaria ja markku55:sta. Eniten hämmästelen sitä, miksi viitsin kiusata itseäni lukemalla näitä. Oli hölmöä ajatella, että yhden merkittävän ja edustamansa lajityypin parhaimmistoon kuuluvan artistin poismeno olisi näin montaa kommenttia synnyttänyt. Ei suinkaan. Sen sijaan tullaan oikein rehvakkaasti esittelemään, kuinka pieni onkaan yleistiedon määrä. Aika käsittämätöntä. Al Di Meolalle seuraajan viittaa varmaan sovitellaan
Flamencon soiton "guru" on siis sinusta ehdotonta yleistietoa jota ilman ei tule toimeen? Kun olin vajaat 15v sitten Psycon Oy:n testeissä erään mahdollisen uuden duunipaikan kannalta, minulle kerrottiin, että olin todella erinomaisen ansioitunut yleistiedon kannalta, paras hakuporukasta, flamencon soitosta ei silloin puhuttu mitään - outo juttu näin jälkikäteen ajateltuna )
Voisitko lopettaa aiheen vierestä lässyttämisen joka ikisessä ketjussa ja sivistää itseäsi kirjoittelulta säästyvällä ajalla esimerkiksi netin käytöstavoista?
Valtavirran mukanahan se on mentävä, olisihan se säälittävää, tunnustaa ja tukea suomalaista pienyrittäjyyttä Tosin tämähän on tullut jo selväksi. Tarpeeksi kun lipität sitä olvia ja osakkeet kohoaa niin eiköhän senkin joku "kansainvälinen" panimo osta pois, no eipätarvitse markun oluita juoda sen jälkeen..
Tyypillistä filmiveli huonoa käytöstä panettella taas nimillä , itse otin kantaa siihen että hyvin kevyin perustein sivitymättömyyden viittaa olintiin jakamassa ja vetämässä = merkkiä jokun musiikkilain soittajan nimen tietämisen ja sivistyksen väliin;-) Itse olen kuunnellut 70-luvulta lähtien flamenko kitaraa ja ollut paikallla oikeilla flamenko klubeilla jo ennen kun jotkut oli syntynytkään. Se ei tosin tee minusta yhtään enempää tai vähempää sivistynyttä.