Lähtisikö kukaan olutseuraksi vaikka vltvaan torstaina 2.6. klo 17.30? Laittakaa vaikka tänne tai soitto/tekstari 050-3615867. T Jukka
Vs: Olutseuraa torstaille? Pistetääs mietintään... täytyy kuitenkin konsultoida hallitusta kunhan pääsen kotiin.
Vs: Olutseuraa torstaille? Joo samoin. En edes tiedä olenko paikkakunnalla vielä. Mutta jos olen ja janottaa sopivasti niin Vltavaan käypi tieni!
Vs: Olutseuraa torstaille? Vetoa lapseeni Pyryyn, hallituksesi on nähnyt hänet. Sano, että Pyry haluaa tavata mukavan rouvan miehen. Älä sano, ettei Pyry ole mukana. T Jukka
Vs: Olutseuraa torstaille? Hallitus suhtautui myötämielisesti ehdotukseeni, eli tällä haavaa näyttäis siltä että olen tulossa. Soitan sulle Jukkis vielä huomenna iltapäivällä.
Vs: Olutseuraa torstaille? Soita vaan Sahe ja muutkin! Kaikki mukaan! Heinolan Tähtiportissa oli niin suolaista ruokaa, että jano on hirveä! T Jukka
Vs: Olutseuraa torstaille? Nyt tästä kohta lähdetään, pitää käydä hieman kuvailemassa ensin ja sitten ahhh....kylmälle oluelle. T Jukka 050-3615867
Vs: Olutseuraa torstaille? Mä olen paikalla varmaan siinä kuuden pintaan, pitää käyttää vielä koira ulkona ja syödä.
Vs: Olutseuraa torstaille? Jeps, mä olen 17.30. On ruskea paita ja siniset farkut, sininen lowepro pieni kameralaukku. T Jukka
Vs: Olutseuraa torstaille? Jep, oli erityisen mukavaa. Nyt olenkin jo täällä Varkaudessa työkoneen ääressä. Lähdin 6.15 ajamaan tänne. T Jukka
Vs: Olutseuraa torstaille? Ai tämmöinekin oli suunnitteilla! Olin juuri silloin kotiuttamisvaiheessa ... TT