Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olisko mahdollista?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana MarkoMcela, 31 Elokuu 2017.

    Mietin vaan kun olen tällänen hieman ujohko herrasmies että olisko mahdollista vaikka ensiviikolla pitää kameralaukun miitti täällä Turussa. Olis vaan kiva nähdä teitä muitakin ja jutella valokuvaamisesta ja miksipäs ei muustakin. Olisko kannatusta?
     
  1. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 156
    5 756
    113
    Turkuunhan on aina kiva mennä, mutta nyt ei töiden takia pääse.
     
  2. Joo olis kyllä oikeasti kiva tavata muita laukkulaisia ja tutustua eikä aina vaan täällä höpistä. Pitäis sopia joku aika ja paikka ja kaikilla vähintään järjestelmäkamera mukaan.
     
  3. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Se Turku on niin sivussa, muuten kyllä olis kiva...
     
  4. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 408
    1 061
    113
    Erittäin syrjässä ja se murre, kestän ruotsista lainatun tsadin murteen paremmin :)
     
  5. Todella harmillista koska vaikutat hyvältä tyypiltä ja te monet vaikutatte ihan mukavilta ihmisiltä. Saisko sua Olli Pyytää Facebookissa kaveriksi?
    Kimo: Heh heh.
     
  6. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    tottakai saa, nimellä löytää kyllä...
     
  7. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 21 Maaliskuu 2019
  8. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Hieman pitkä matka Jyväskylästä, kun ei ole muuta asiaa. Ideana kannatettava, sillä ei kai kaikki täällä ole helsinkikeskeisiä. Jyväskylässäkin voisi pitää miitin vaikka valokuvakeskuksella kera viinin ja pikku naposteltavan. Tulisi tilatkin tutuksi .

    Kapa
     
  9. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 408
    1 061
    113
    Juuri näin
     
  10. Jyväskylä mulle taas liian kaukana ja sinne ei ole mitään asiaa. Mutta voisihan sitä pitää minimiittejä vaikka parin kolmen henkilön kesken. Viini ja pikku naposteltava kuulostaa mun korvaani hyvältä. Vaikka oluen Viskin ja jaloviinan ystävä olen mutta viinikin on hyvää kunhan ei juo liikaa,viinistä vaan voi seuraavana päivänä pää olla kohtuu kipeä jos innostuu liikaa.
     
  11. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Mullekin tuo Jyväskylä istuisi hienosti, käynkin siellä useahkosti ja varta vastenkin reilun tunnin ajo...
     
  12. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 156
    5 756
    113
    Eikös siellä Turussakin nyt muutama laukkulainen ole ihan omasta takaakin?
     
  13. motris

    motris Well-Known Member

    4 695
    703
    113
    En jaksa alkaa kaivamaan ketjuja tuolta muista osioista, ja varmistumaan muistanko oikein. Mutta eikös Turussa ollut joskus ihan omia laukun miittejäkin?

    (Tää on tavallaan kai väärässä keskustelualueessa? Pitäisi olla täällä., kai..?)

    Itseltä jäänyt nykyisin monestakin syystä kaikki laukun miitit väliin (siis nämä).

    Kapan ehdottamalle Jyväskylän miitille lämpenen, Kapa kun olisi muutenkin hienoa saada tavata niin sanotusti irl.
     
  14. No jaa mää olen täällä ollu tämmönen hiljanen hissukka niin en tiedä paljonko Turkulaisia täällä allekirjoittaneen lisäksi on.
     
  15. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vitsiä lykkää. Mitä eroa on Turkulaisella ja turkulaisella? Jälkimmäisellä on kengät. Iha ite keksin just, mutta olen kyllä huomannut aiemmin.

    Kiva kaupunki ihmisineen kuitenkin mun mielestä lukuunottamatta huonoa ilmaa liikenteestä. Olen siinä liepeillä välillä asunutkin, Rymättylässä ja Vehmaalla.
     
  16. Ihan hauska vitsi MR Mirrored. Joo kyllä tää ihan kiva kaupunki on ja vaikka tää on suomen mittakaavassa suurkaupunki niin silti melko inhimillisen kokonen. Esim täällä on kauniita puistoja ja toki Ruissalo eikä pelkkää betoniviidakkoa. Jos joskus käyt täälläpäin niin käydään ihmeessä kahvilla.
     
  17. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113


    Kiitos, se on mahdollista. Tosin vain mahdollista mutta ei todennäköistä. En yleensä tapaa foorumilaisia edes lähelläni eikä Turun reissua ole näköpiirissä.