Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? 5 hienoa korttia jo tipahtanut, tänään tuli taas yksi Huomasin että Tapiola2006 kuva oli jäänyt lähettämättä, no nyt on kuoressa ja ensi viikolla lähtee kulkemaan.
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Olihan se. Itselläni kuvat odottavat kuoressa postittamista - ei ole kauheasti tullut työkiireiden takia kotosalla oltua. Noh, heti huomenna tai maanantaina kuvat lähtevät postiin. Joko Suomessa tai muutaman kilometrin maan rajojen ulkopuolelta.
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Pakko pahoitella, itsekin olen vähän vaiheessa. Postitus menee ensi viikon loppupuolelle. Hitaasti mutta varmasti...
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Justiinsa lähtivät kortit eteenpäin, saattaa tosin hetken kestää kun tekevät matkaa...
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? No ei ole montaa korttia tullut. En ole niitä laskenut mutta mutta....jotenkin tuntuu siltä että ei tähän postikortti vaihtoon olla oikein sitoutuneita. Mä ite näin tän jutun hyvänä ja nimen omaan tein postikortin enkä mitään vedosta. No olen mukana seuraavissakin ja jatkan edelleen postikorttien lähettämistä. Postikortti – Wikipedia
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Mun mielestä mulla on kyllä useampia.... nyt en pääse tarkistamaan. odottelin että posti olisi tuonut tänään omat kuvat vaan ei tullut. Pistän kyllä välittömästi matkaan kun saapuvat
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Juke K:n "valon pisaroita" kuva on ainut viidestä saamastani kuvasta joka on postikortti muotoa. Minä koitin etsiä netistäkin palvelua jossa kuvat voisi teettää korttina, siinä tosin onnistumatta :-[
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Mutta hei...eikös postikortti ole just sellainen jonka voi nastalla laittaa ilmoitustaluun kiinni, jotenka kuvan taso ei tartte ihan niin hyvää ollakkaan etteikö siihen nastan reikää viittsisi tehdä?
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Ostin Ilfordin Portfolio vedostuspaperia jossa on postikorttiviivoitus valmiina kääntöpuolella. Käytin kuitenkin näissä vanhempaa vedostuspaperia. Tämän jutun "säännöissä" sallitaan myös vedos lähetettynä kirjekuoressa! Seuraavalla keralla (jos viitsin lähettää kortteja, kun itse ei niitä saa...) jos teen postikorttipaperille taidan kuitenkin laittaa kirjekuoreeseen. Vedostuspaperi on aika ohutta ja kulmat varmaan vääntyy ym postin käsittelyssä. Juken kortin tähtitaivaalle oli nytkin muutama "isompi tähti" ilmestynyt, kun kuvan pinta oli kärsinyt. Muuten oli hieno kuva! Minulle on tullut viisi korttia (13 lähetetty). Minunkin mielestäni tosi heikkoa! Minkä takia lähtee mukaan tämmöseen jos ei viitsi tehdä / teettää muutama kuva??? Pitääkö tästä vetää johtopäätös että puolet foorumin käyttäjistä ovat epäluotettavia, ja pitää varoa kaupantekoa ym???
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Ainahan ihmiset sitoutuvat kaikkeen mutta eivät sitten jaksa laittaa tikkua ristiin. Tämä on varmasti tuttua kaikille erilaisissa kerhoissa / yhdistyksissä mukana oleville tai olleille. Samat käyttäytymiskuviot pätevät näissäkin, on helppo luvata kun ajattelee että helpostihan mä sitten ne kuvat teen. Aikataulu venyy ja lopulta on kiire ja sitten ei viitsi enään. Näin tässä nojatuoli-psykologisoin.
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Vähän yllätyin kyllä itsekin tästä korttien vähyydestä, alle puolet vrt. lähetetyt 13 (sinisilmäisyys pääsi yllättämään). Noo, kai tämä on rinnastettavissa suomalaiseen yhdistys toimintaan..... ;D
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Viisi korttia olen saanut ja dead line meni multakin ohi. Myöhässä, mutta kortit lähtee maantaina eteenpäin. Kaikille. EDIT: 6 on tullut.
Vs: Olisiko kiinnostusta postikorttien vaihtoon? Itse lähetin omani jo varmaan kolme viikkoa sitten, tosin lähetin sen VAAN kakkos luokassa ;D Mihinköhän helvettiin kortti kirjekuorineen on kadonnut Itselle on tainnut tulla neljä tai viisi korttia, täytyy tarkistaa kun töistä kotia illalla pääsen. T:Jukka