Vs: Olipa kerran... Sommittelu ja tekniikkapuoli toimivat. Oma kykyni tulkita kuvaa on rajallinen. Minulle tämä kuva on arvoituksellinen.
Vs: Olipa kerran... Pankinjohtajan mökkiasu. Babysitter wanted. Pahaksi äitynyt psoriasis. . . . Erilaisuudessaan viehättävä. Pidän sävyalaa kuvaan sopivana.
Vs: Olipa kerran... Jotenkin vanhan oloinen ja pelottava kuva, esittääkö kohde mieleltään sairasta vai mikä on kuvan perimmäinen tavoite? Edit: Olin kirjoittanut mielipiteeni huonosti, joten nyt korjattu.
Vs: Olipa kerran... Kyllä kuumana kesäpäivänä voisi vaikka hametta pitää. Viilentää parhaasta paikasta. Kuka uskaltaa olla seuraava?
Vs: Olipa kerran... En muista kaikkia kuvia, mutta arvelisin, että esimerkiksi jäsen Pii on saattanut olla jo aiemmin SBA:n rohkea ja esiintynyt hame päällä kuvassa.
Vs: Olipa kerran... Sinä Juke..lainaa vaikka Veeran mekkoa Kuva on niitä kuvia jotka pysäyttävät katsomaan kuvaa tarkemmin ja miettimään mitä kuvaaja tahtoo meille kertoa tai jättää kertomatta. Kuvan nimi voisi olla myös "Suvaitsevaisuus" Kaunis,puhutteleva kuva.
Vs: Olipa kerran... Olen miettinyt sitä mutta ei minusta ole ollu siihen. Yhden kerran laitoin korkkarit jalkaan ja otin kuvan. Kuva on kadonnut bittitaivaaseen, onneksi. Tämä genre on kyllä sellanen minkä kanssa voisi tehdä ties vaikka ja mitä. Ihmisten suvaisemattomuuden sörkkiminen on aika hauskaa.
Vs: Olipa kerran... Oho, nyt vetää aikas hiljaiseksi..... Vaatii kyllä hieman pidempää tarkastelua, aikas sielukas. Eka ajatus kun kuva silmille aukesi oli että nyt ollaan jossain natsi Saksa auschwitz leirillä, erikoinen mutta omalla tavallaan puhutteleva kuva. Toisaalta tuosta perhosesta tulee mieleen Uhrilampaat ja jokin hämärä painajainen, hyvä kuva jälleen sinulta. Olet kyllä niin oman tien kulkijasi, pisteet siitä.