Kun tavan tallaaja saa fudut, niin se on sitten siinä, mutta kun koko kansan pelle Jari Sarasvuo saa fudut, niin siitä pitää oikein tehdä Pressiklubiin ohjelmanpätkä ja taas maksetaan palkkioita, ettei vaan mitenkään pääse varallisuus kärsimään, voi helvetti mitä pintaliitoa koko homma Edit: Ja sitten tämä "yksipuska" ja Ruben vielä tukevat Sarasvuon pyrkimyksiä saada uusia rahakkaita hommia, voi mahoton mitä hyväveli touhua jonka kaiken lisäksi ME maksamme((
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Älä vertaa tavan tallaajaan, kyllä kuka tahansa voi soittaa keltaiseen lehdistöön ja kertoa surku tarinansa, aika useinhan nuo tarttuvat syöttiin kun ei ole puutinia tai lentskareita tarjolla lööppeihin Kyllä kateellinen saa olla mutta katkeruus on aika säälittävää, monella on asiat paremmin kuin sinulla ja todennäköisesti vielä useammalla huonnommin kuin sinulla. Sarasvuosta turhempaa tekojulkkista saa kyllä hakemalla hakea
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Sarasvuo on yksityisyrittäjä. Miten sellainen voi saada fudut? Nelonen vain lakkasi ostamasta hänen tuotettaan.
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Lisäsin vielä osion omaan mielipiteeseeni, eli kaiken tämän Sarasvuomainoksen maksamme me Yle ykkösen myötä, meneekö ihan oikein - kysyn vaan?
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Aha! minä maksan mistä maksan ja haluan maksaa. Älä puhu monikossa siitä mistä SINÄ et halua maksaa
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Hyvä kysymys. Pitääkö meidän tosiaan maksaa yleveroa jonkun miljonäärin vollotuksesta , koska hänen ohjelmansa ei kelvannut tv-yhtiölle. Siis ei täyttänyt katsojien toiveita. Ei meidän tarvitse maksaa tyhjästä. Koskahan me sen opimme.
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Kai meidän sentään pitää yrittäjälle maksaa korvauksia siitä, että hänen yksi tv-pisneksensä menee huonosti? Kai se olisi reilua -olisi kenkkua jos yrittäjällä olisi joku riski. Muutenkin epistä jos joku voisi välttyä Sarasvuolta. Hän voisi tehdä sopparin facebooin kanssa, että joka kolmas minuutti tulisi joku juiliva viisaus kuvaruutuun. ;-)
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Taidan kuitenkin jättää huomisen tapaamisen, ei oikeen jostain syystä innosta
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Paikalle vaan, mulla on sulle varattuna minolta leimattua kamaa OT: siis sarasvuohon mitään yhteyttä.
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Työttömien ei onneksi tarvii maksaa. Kyl kelpaa oleilla ja kattoo ylee... (Tai ei tarvitse muidenkaan tarpeeksi köyhien maksaa)
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Ei meillä ole tapaamista (eikä tule) vai onko sinulla Sarasvuon kanssa mitäs Jari nyt sanoo, siinäpä kysymys LOL ??
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? "Tuttu pöytä ja tunnettuja naamoja tosin itse olin mukana pari vuotta tuoreemmassa sessiossa "
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Sinä et ollut silloin paikalla ONNEKSI. Tosin tuo sinun lainauksesi on vähän skitsofreeninen, oletko sinä sinä vai Sarasvuo feikkinimellä?
Vs: Oliko Sarasvuon potkut oikeutetut? Tiiätkö mitä, ei kiinnosta mutta kalana sinä käyt hyvin koukkuun LOL