Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? Kuten jotkut ovat täällä todenneetkin,minulla on typerät jutut joten on ilmiselvää että olen koiraihminen.
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? Olen ehdottomasti koiraihminen jos kahdesta vaihtoehdosta pitää valita, mutta lienen mieluummin susi-ihminen jos oikeasti määritellään. En tiedä mikä on suden keskimääräinen elinaika, mutta toivottavasti se on pitempi kuin koirien jotka ovat ihmisen rotukehittelyn tuloksia, eli arvostan pitkää elämää ja sen myötä kertynyttä kokemusta joka on usein monin verroin arvokkaampaa kuin älykkyys jolla ei ole pohjaa mistä ponnistaa.
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? Et tiedä, miten pitkään sudet elävät, mutta arvostat niiden pitkää ikää? Jos pitkä elämä ja kokemus on tuottanut tämän ajatuksen, hyvä juttu!
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? En ymmärrä, jos pitää koirista, niin haluaa tappaa susia? Vähän sama kuin kissoista pitävä haluaisi tappaa tiikereitä?
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? ..no ehkä, kummista on enemmän todisteita? Laksetaanpa, onko suomalaisita metsästäjistä suurempi osuus kissa- tai koiraihmisiä. Ihan vapaasti... En tule vääristelemään tuloksianne ;-D
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? ..mutta en myöskään epäile, etteikö suomalaisilla metsäurhoilla haluja olisi päästä tappamaan myös kissaeläimiä! -Että sikäli olen tässäkin tasapuolinen ;-)
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? Onhan sekin lahjakkuutta saada näyttämään asiat sillä tavalla kun haluaa, vain esittämällä asiat siltä kantilta kuin on tarpeen saada oma näkemys näyttämään ainoalta oikealta.
Vs: Oletko kissa- vai koiraihminen? Tuo kysymys oli myös IS:n vaalikoneessa ! Pidin vaalikoneessa liukusäätimennollassa, eli keskellä, sillä minulla on (ja ollut) 3 koiraa ja kaksi kissaa, eikä ole aikomustakaan asettaa niitä "paremmusjärjestykseen". Helvetin tyhmä kysysmys ainakin vaalikoneessa. Kyse on vaalikoneessa eduskuntavaaleista, eikä mistään seiskan viikoloppuhömpästä...