Eipä ollut eka kerta, mutta kivaa silti. Olin tänään akkukaupassa ostamassa akkuja valokuvauskäyttöön. En olisi villeimmissä kuvitelmissani osannut kuvitellakaan, että Kotkan Jylpyltä löytyy kaikki akut, mitä haen, mutta niin löytyi. Oli mulla Musakuvat.com -takki päällä, mutta muuten en mitään paljastanut henkilöllisydestäni. Kun hinnasta tuli puhetta, niin myyjä veti, että eiköhän tähän sopivat Kameralaukku-hinnat löydy. Way! Sain kolmea eri tyyppiä olevia akkuja sopuhintaan suoraan hyllystä. Suosittelen Kotkan Akkukeskusta. Ja sitten takaisin aiheeseen. Että onko teille ollut hyötyä olla kameralaukkulaisuudesta?
Vs: Oletko hyötynyt kameralaukkulaisuudesta? Enpä ole koskaan älynnyt edes mainostaa aihetta. Eli suomeksi en ole hyötynyt, mutta mukava "kuulla", että edes joku on hyötynyt.
Vs: Oletko hyötynyt kameralaukkulaisuudesta? Kunhan nyt saadaan ne kameralaukku.com-paidat niin pitää pukeutua aina ennen kuin tilaa verkkokauppa.com:stä ;D Ai niin eihän mulla oo edes veppikameraa... Mutta onhan kameralaukku.com:stä ollut hyötyä: uusia kavereita!
Vs: Oletko hyötynyt kameralaukkulaisuudesta? Hmm.. Tuo on enemmän kuin totta. Täältä olen saanut moniin kysymyksiin vastauksen, olen tehnyt monet hyvät kaupat ja saanut tietysti ystäviä. Edellisessä vastauksessani valitettavasti ajattelin liian suppeasti, ajattelin taloudellista hyötyä. Ei aina pitäisi ajatella sitä taloudellista hyötyä...
Vs: Oletko hyötynyt kameralaukkulaisuudesta? Ei tietenkään. Tässä minun mainitsemassa tapauksessakin muu oli ehkä oleellisempaa kuin raha, mutta eipä se raha yleensä haitaksikaan ollut. MInäkin olen saanut kavereita, oppia, laitteita jotka toimii huonosti...
Vs: Oletko hyötynyt kameralaukkulaisuudesta? Juurikin. Ja siksi on myös tullut kuvattua aika paljon, joten on ehkä myös oppinut jotain. Toivottasti. Ainakin useimmat vanhemmat kuvani näyttävät aika huonoilta..
Vs: Oletko hyötynyt kameralaukkulaisuudesta? On. tre-mafian puitteissa olen kamoja lainaillut ja myynyt. vedostuskurssilla oli yllättäen kaveri forumilta ja se tällaista jännittäjää tietosti helpottaa. on kyllä ollut hyötyä monin muitenkin tavoin.