Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Olen näin tyhmä kuin olen,

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 4 Syyskuu 2008.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

koska soitan bassoa. Joka on noin iso.
    T Jukka

2. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Olen näin tyhmä kuin olen,

Onks sunkin pakko postata joka päivä jotain?

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

No eipä oikeastaan...
    T Jukka

4. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Hieno kuva ja meno!  Meno siinä meinaan.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Onks sun pakko katsoa Jukkiksen postauksia joka päivä?

6. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Kuvaa katsoessa pohtii valintoja ja sitä mitä näkee... Nyt ihmettelen mitä näen. Suoralla salamalla ihmisiä soittimien kanssa, naamat peitettynä, sekava ympäristö ja sanomaa en tavoita. Minusta tämän kuvan arvo valokuvana on muisto tai jotain vastaavaa, mutta ilman henkilökohtaista sidettä kuvan ihmisiin... Ainakin minulle, kuva jää tyhjäksi albumikuvaksi, joita jotkut pakottavat vieraansa katsomaan.

7. Vs: Olen näin tyhmä kuin olen,

Kenen ottama kuva?

8. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Asiallinen huomio.

9. Vs: Olen näin tyhmä kuin olen,

Tavallaan aiheen vierestä, mutta lähteekö tuosta höyrybassosta tarpeeksi mölyä soitella vaikka haitarin kanssa?
    Enempi aiheeseen liittyen: Sain äitin "poikakaverilta" lahjaksi kehystetyn A4 kokoa olevan valokuvan vastaavasta tapahtumasta missä olin soittamassa. Jotenkin en osaa arvostaa kuvan teknistä tasoa, mutta pakkohan se oli laittaa johonkin näkyville. Tuota ei olisi tarvinut laittaa esille ainakaan samasta syystä vai onko kuvan ottanut myös foorumin kirjoilla?

10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Kylläpäs ihmiset onkin tyhmiä kun provosoituu tästä kuvasta. Minulle tämä kertoo sen että tämä on laitettu hieman kiusalla. Jos musta ja valoinen kuva ei herättänyt kielteisiä tuntemuksi miksi tämä jossa on hiukan muutakin informaatiota. Eikö meillä näitä tyhmiä postaajia ole ihan riittävästi eikä ne edes tajua tilaansa.

Pitääkö alkaa laskemaan kuinka monta kuvaa saa laittaa jossakin ajassa. Entäs kun tulee kuvaripuli, minkä sille voi.

Ylläpito ottaa kyseisiin yhteyttä jos karkaa käsistä. Se ei taida olla nettipoliisien tehtävä.

EDIT
    No kun tämä on lukittu ja ei lisätä viestejä saa niin kirjoitan tällätavoin porsaanreijän kautta vaikka ahdasta onkin täällä reijässä.

Niin jos ne nettipoliisit ovat niitä moderaattoreita niin kummallinen on toiminta heillä että kirjoittavat julkisesti kehoituksensa ja näin provosoivat muita. Olisivat asiallisia moderaattoreita ja ottaisivat kaverin sivuun ja juttelis sen kanssa kuten oikeatkin poliisit tekee. Voimankäytön kaavio on seuraavanlainen ja se saa täälläkin olla ohjeena. Neuvo kehotus ja käsky voidaan hoitaa piilossa. Pampusta summuttimesta ja koirasta voi moderaattori antaa täällä sitten vaikka kuvan julkisesti.

neuvot
    kehotukset
    käskyt
    poisto eli hallinta ja kuljetusotteet
    pampun käyttö hallintavälineenä
    raudottaminen
    sumuttaminen
    koira

ampuminen kolmessa vaiheessa

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Itse asiassa juuri ylläpito ja moderaattorit ovat kuvan postauksesta kyselleet, ovat niitä "nettipoliiseja" tässä foorumissa.

Selvästi on sanottu, että itseottamia kuvia on tarkoitus esitellä, ei muiden. Tarkoitus ei ole näyttää kivoja kuvia joita on löytänyt, vaan mitä sai aikaiseksi.

Lukkoon, kun vastauksia ei tekijänoikeuksiin tullut ja kuvan postaus ilmeisesti provo. Jos kuvaajalla on asiaan jotain lisättävää ottakoon yksärillä yhteyttä.

12. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

JukkaK asioista puhutaan ääneen modejen/ylläpidon toimesta toisinaan ja toisinaan asioista sanotaan yksityisesti.

Kun asian sanoo ääneen on se linjan veto, josta pitäisi jotain kaikkien päätellä.. Tietenkin voi aina tehdä oman päänsä mukaan ja jättää sivuston ylläpitäjien näkemykset huomioimatta. Kollektiivinen mielipide ei kuitenkaan ole se joka sivuston sisällön määrää, vaikka paljon asioihin vaikuttaa..

Tämän ketjun osalta on käyty keskustelua ja avaan lukon, koska Jukkis asiallisesti selitti missä mennään. Kaikki on siis kuvan osalta kunnossa ja ok. Keskustelu voi jatkua.

13. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Elekee tähän kuvvoon tuhulatko aikaanna.
    T Jukka

14. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Ei se kuva vaan mitä se saa aikaan ... otsikko on ollut oikein osuva vaikakin hieman kierolla tavalla... :)