Vs: Olen komea mies On muuten UPEA toi Juudaspuu! Eero perhana hienoa työtä! Juuri tällaisen takia täällä notkutaan, Higg
Vs: Olen komea mies Danten Infernon seitsemäs piiri; itsemurhien metsä. Itsemurhaajien sieluista on tullut vänkyräisiä puita, joiden oksilla pesii harpyijoita. Voimakas kommentti aikamme ilmiöihin. -Topi Kuusinen
Vs: Olen komea mies Mun täytyy kyllä nostaa hattua sinulle Eero, upeita kuvia taas, varsinkin tuo Juudaspuu kolahti. Ällös vaan lopeta.
Vs: Olen komea mies ... Mut siis enhän mä oikeesti voi pysyä - hetkeäkään - täältä poissa... Huumetta tämä itsekeskeiselle paskikselle on, ehken liiankin vahvaa ja addiktoivaa huumetta. Toi yks' tyylisuunta saa nyt kyllä jäädä. On aika ryhtyä lapioimaan tänne muutama teratavullinen henkilökohtaisia tavis -lomamuistoja kaikilta mun elivuosiltani! Tässä ensimmäiset puuduttavan tylsät katseltavat. Nauttikaa! Heti ei kesken lopu, tämän, uuden taidesuunta-aallon tuotokset, näitä on kovalevyillä GIGANTTISESTI !!! Kukaan koskaan ei aiemmin ole tehnyt _varmaankaan_ yhtään mitään tämän kaltaista; Vain teitä varten reissannut ympäri planeettaa kuvaamassa profiileitaan erilaisissa miljöissä. Myöhemmin saattaa seurata jopa niska ja kasvokuvia (!) erilaisissa eksoottisissa ympäristöissä. Tiedän että himoatte tätä lisää... Ovelasti aloitan kuitenkin annostelemisen pikku tipoittain. Liiallisen kuvankäsittelyn aika on ohi; Perinteikäs _turismi - napsuittelu_ valloittaa siltä jälkeen jääneen tilan! Olkaa hyvät, Eero
Vs: Olen komea mies Ja illan innoitukseksi muille tosi taiteilijoille tämä tasan 7 minuuttia sitten räiskäisty omakuva, nimeltänsä: "Minä kaikkensa antaneena taiteen rabbina" - E
Vs: Olen komea mies jumaleizon. potut silmillä. kuinka epätaitelijamaista. pitäsi olla ainakin nakit tai vähintäänkin muusit.
Vs: Olen komea mies Se on Raamatullinen työ. Aikoinaan Juudeassa laitettiin kolikot kuolleiden silmille. Tietyissä tilanteissa rabbit myös repäisivät "vaippansa" (huom. revitty paita). Kuvassa saattaa olla sisällöllisesti myös ripsahdus tuhkaa (päässä, huopahatun alla). Kuvassa on _paljon_ ,muutakin, mm. uskonnollista mystiikkaa ja symboliikkaa... joka ei VAIN pinnallisesti latinalaisheprealaisskandinaavista kulttuuriperimäämme tuntevalle aukea? Silti tänään jatkuu 'spiidi-shou -tyyli' Ja tämäkään ei ole niin pinnallista kuin tekotaiteilijat (JA NÄIN TEKEVÄTKIN) - voisivat äkkisiltään luulla. Kaulasta katkotut "matkailijaomakuvat" ovat __kannanotto__. Ei kaikki ole söpöä ja kivasti komponiseerattua. ---Elämä on _OIKEASTI_ hirvittävä kärsimysnäytelmä. Todellinen. Kauhua täynnä. Ihmiset ___eivät osaa lukea kuvaa____, kuvasaastetta on liikaa ja näkemykset ovat muumioituneet. Jatkan, vaikkei ymmärrettäisikään. Toisenlaista tulee kun on toisenlaisen aika. - Eero
Vs: Olen komea mies Vesku, Spede ja Simo. ...Show jatkuu: Edit: Lisään vielä tarkemman 'Veskun', langat saattavat jo porrastua, mutta katsotaan. ja _vielä kerran_ - kuvat ovat katkottu alareunasta giljotiinilla SYYSTÄ. Tämä on masentuneen mielen toiviomatkailua. En odotakaan mitään ymmärtämistä. BB-EXTRA ja IDOLS on 'helppolukuisempaa' kamaa... sellaista kakkia en itse katso, mutta suosittelen monille muille... yksinkertaisimmille ihmisille
Vs: Olen komea mies Itselle tuo vesku-spede-simo-viittaus toi kuvien kanssa paljon mielleyhtymiä. Nysse on vaan loiri joka enää elää kituuttaa. Onneksi on taiteilijoita jotka selittää, ei välttämättä taidettaan, vaan ylipäätänsäkin vaan. ..korjaus: Nöyrimmät anteeksipyyntöni, Simo Salminenhan elää viellä täyttä elämää. Ere taas ei.