Vs: Olen komea mies Niinhän tuo joskus on... Onneksi on koti ja nalle! Toivottavasti kaikille oma nalle löytyy, Higg
Vs: Olen komea mies Yöllä, kun unonen ei tullutkaan öögiin, jätin nallen nukkimaan yksinään sänkyyn. Mä taas aloin levittelemään kaikenlaisia taustarättejä, kaks' rautakaupan halogeenia (toinen taustaa kohden hopeaheijastimen kautta ja toinen ovista väsäämääni isoa kulmaheijastinta kohti antamaan sivuvaloa) , yks pehmee spotti kattoon, sit' mä otin yhden käsisäätösen orjan ja asetin heijastamaan sen kultapintasontsan kautta kasvoilleni. Kameran oma salama säädettynä -3 ja pehmennettynä yhdellä salaisella pikku keksinnölläni. Niin meni tää yö 'mallin' kanssa telmiessä ja 'irrotellessa' erilaisin valosäädöin, rättileikein ja heijastintresailuiden kanssa. Laitoin vielä - kesälomalla böndeltä zybällä ostamani - mökkistetsonin päähän !! REKVISIITAKS !!! Esitin sitten erilaisia jänskiä posiksia ! Kiva yö. Pitäis vaan nukkuakin joskus... olis päivähommiakin. Miksköhän Nalletar ei suostu tulemaan malliksi? Tulis hieman vaihtelevuutta ja elävyyttä tähän harrastukseen! Tän 'työn' nimi on: Mä rentona skoopparina joka raapii klyyvariaan - Erska Ps. Mulla on nyt tällanen kohina-ajanjakso ja lisään kaikkeen (jälest'päin) just sitä itteään. Kuvien originaalit on kyllä siitä saasteesta vapaat. Vähän 'häröö' itteekin kattoo, varsinki tota ruumiini kohinaa :Å
Vs: Olen komea mies Tämäpäs onkin penteleen hauskaa! Voi peijakkaan peijakas sentään! Ei millään malttaisi lopettaa tätä lännenmiehen uraa - mutta nyt on pakko. Nimeksi tulkoon: Varsinaisen lännenmiehen profiili - E edit: kylläpäs näyttääkin digikuvalta-E
Vs: Olen komea mies ... oishan näissä vaikka mitä säätämistä vielä, mutta väsääminen oli -ihan- hauskaa !
Vs: Olen komea mies Mä olen jostain syystä sivuuttanut tähän ketjuun ilmaantuneita vastauksia, mutta täytyy myöntää että kun putkeen katselin läpi nuo kaikki omakuvatuotokset, niin ihan viihdyttäväähän tämä on. Ja ketjun otsikkoon voin yhtyä helposti. Ja kompataan nyt kahta viimeistä kommentoijaa vielä sen verran, että viimeisin sivulännenprofiili kyllä toimii joo,.
Vs: Olen komea mies Tänään taitaa jäädä 'hassut ja hupsut' keskentekoisiksi Lupaus on - kuitenkin - lupaus. Haluais' luovuttaa... tästä helvetin riipasta Typerä idea alunperinkin; Vitseistä on, ennenkin, syntynyt paljon paskaa Kuten tiedämmekin... Niin se vaan on - pellekin poksahtaa välillä puhki Nyt se on puhki Mutta kyyyyyyllä se sitä taas kokoon kursiutuu Väkisin, intohimottomassa väsymystilassa ja pakonomaisesti väsätty on nimeltänsä: _Väsynyt pakkopullan syöttäjä_
Vs: Olen komea mies ... siitä tuli LIIAN ISO, pienempi perään. OK, tiedän: Edessä oleva poski näyttää kuin leveältä erämaalta ja tummennokset... Mutta EN JAKSA. En En En !!! EDIT: Tän nimi onkin: Vähän retardi !!!!!!! *haha, hitsin hauskaa (olla tällanen paska)* Ja soreja taas ynnä muuta tekopyhää lässytystä. Perkele, periksi en anna (Jostain, kuin 'kohtalon' ivana, tulikin yht'äkkiä saatanasti voimaa!) Heippis. - Eero Edit: Lisäystä: Kauan aikaa harkitsin, pisteen pistämistä. Olin varma asiasta vasta kun luin toisen työn analysointia, toisaalla. Paikkaa on vielä harkittava, kokoa ja hieman muutakin. Mutta nyt se on parempi! - E Jaa... vähän isommaksi, ehkä alemmaksi ja reunat pehmeimmiksi? Joo... sen pitäis olla vain kuin vivahde.
Vs: Olen komea mies Sankari kysyy. Mutta kääpiö ei vastaa. Se ei, edes, uskalla. Se on huonompaa ainesta, jälkeenjäänyt.
Vs: Olen komea mies Nimi ei muutu. Asenne ei muutu. Aylo, silti. Lisää ehkä lihaksia (vitut lihaksista), mut ainakin ayloa. Aylo. - E Aylo..
Vs: Olen komea mies Parempia kameroita tarvis, sormi ei toimi ja on niin agressiivinen olo... Ei voi näpsästä paskaa paskakameroilla. Siksi tämä omakuva on otettu taso- skannerilla. Rayhaa... eikun rauhaa ja rakkautta. - E. Kuvan nimi on: Herneitä