Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen komea mies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Est, 8 Lokakuu 2008.

1. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113
    Vs: Olen komea mies

Mun vessan seinältä sen näkee, ehkä parhaiten, minkälainen luonne mulla on.
    Mä rakastan kaikenlaisia sääntöjä ja järjestystä!

Edit: Ja että mä pidän valokuvien ottamisesta. Paljon. Kiitos Jukalle, oikeestaan mä omistan tän just Jukalle. - E

vielä edit: Sori valkotasapaino.

2. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Mutta nyt minuu väsyttää teidän tarpeittenne tyydyttäminen ja lopetan.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Nämä kuvat herättävät mielettömän kysymyksen -
    oletko Wagneriaani? Mitä sulle sanoo Titaani-sinfonia?
    T Jukka

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Siis kirjoitinko kiitospuheeni turhaan. Jos et minua tarkoittanutkaan. No jokatapauksessa puheeni on tässä.

Kiitos kiitos huomionosoituksesta......nyyh nyyh....

Ensiksi haluan kiittää huomionosoituksesta perhettäni vaimoani sekä vanhempiani, siskojani sekä kaikkia joiden kanssa olen kuvaillut. Toiseksi kiitän Järvenpään kinnarin alaastetta siitä että en joutunut tarkkailuluokalle. Ja kolmanneksi kiitän Järvenpään yläasteen opoa koska hän ymmärsi minua. Neljänneksi kiitän ammattikoulun opettajia sekä kaikkia Invan huiseja työntekijöitä, selvisin amiksen ilman viiksiä sekä putkaa. Viidenneksi kiitän sitä yhtä jeppeä joka veti mua turpaan koska en olisi muuten tälläinen. Kuudenneksi pitää kiitän oskarista tästä ihanasta patsaasta, luontokuva immeisiä sekä Ahtisaarta. Kittää pitää myös tuelvaakin presidenttiä Niinistöä. Ja Tarja Halonen saa vielä erikoiskiitoksen koska en onnistunut Suomen Turussa ottamaan kun sellaisen suttuisen kuvan. Voisinko vielä saada toisen tilaisuuden?

Ymmärrämme että itsensä revittäminen on joskus lopetettava. Mikä olis parempi  paikka lopetukselle kun WC ta DC.

DC=DryCloset eikä mikään digijuttu

5. Vs: Olen komea mies

Älä nyt tuolaiseen rupea, ihan sama kun kesken aktin nainen sanoisi saman:(
    Miehenä ymmärtänet tuo ja tajuat jatkaa huomenna?

6. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Jukalle:

-Wagnerista pidän (vaatisi aivan uuden ja ISON keskustelun... ja on ehkä jopa liiankin henkilökohtainen ja arka asia minulle. Voimakas!) Paljon klassista sydämessä, muutakin. Ei vain rokettirollia. Jutellaan ajan kanssa lisää?

Jukalle:

-Kummallekin Jukalle, vaikka, sitten (tavallaan sopii yht hyvin). En sano kumpaa ekaks funtsin, etten mielipahaa turhaan lietsoisi. Ilkeyttä, ketään Jukkaa kohtaan, tämä ihmetaidekuva ei kuitenkaan ollut, se vakuutan ja vannon...

Jarille:

-Katsotaan huomenta huomenna vasta, tänään ei vain irtoa; Harvinaisen normaali työläismiehen olo, väsynyt ja kuin maahan painettu, jotkut läskipohjat ohimoa jumputtaen; Kuin esimiehen stiflat.
    Työ ei maita.

Olokin tuntuu tosi vanhalta.

Ystävänne, Eero

Edit: Haluan vielä sanoa että minä pidän Teistä, Ihmisistä. - Ege

7. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Ymmärrän ton aktiosuuden.

8. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Minun hurja yöllinen luomisvimmani. - Eero

Edit: Kuvat eivät -millään- suostuneet menemään oikeaan järjestykseen aluksi.
    Kuvat ovat joskus itsepäiset.
    NYT ne ovat asianmukaisessa järjestyksessä ja voin olla triptyykistäni ylpeä?
    - Sama
    Edit2: Otin "setit" jo eilisaamuna mutta viimeistely on yöllistä puurtamista.
    - Taas minä
    Edit3: Olin juuri herännyt, parisen minuuttia aikaisemmin. Toivoisin, uskoisin ja hieman luotankin tämän välittyvän otoksistani.
    - ^

9. Vs: Olen komea mies

uljautta jo kolmena kerralla.

10. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Yön valvojille ja miksei aamun virkuille myös - tässä yllätyskuva:

"Minä kuolemanväsyneenä pedissäni"

- Rakkaudella,

_Herra Taiteilija_

11. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Näinkin voisi sanoa, vaan nyt jo neljäskin!
          --------------------------

Kaikista neljästä viimeisimmästä:

Nämä työthän nivoutuvat yhteen; välissä on vain yksi sauma - päivä ihmisen elämästä.

Kiitän mielenkiinnostasi.

- Tekijä

12. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Tällä neljännellä on kammottavat silmät.

13. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Elämä on yhtä mätänemistä.

14. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Hienoa settiä kerrassaan! Ammattimies(-het?) valoineen ja kameroineen asialla!! Mallin meikit ja kampaus myös mannermaista 'mannet'kiinni - tasoa!! Voisiko valaistuksesta saada tarkempaa kaaviota? !!!
    Triptyykkisi tekninen ja erityisesti taideteoreettinen puoli kiinnostaisi. Kovasti.

Yhteiskunnallisestikin kantaaottava mökötys.

Ei ihme, että vetää väen hieman hiljaiseksi; Taiteilijat ovat kateellisia ja kaunaisia perusluonteeltaan.

Ilahduttavan värikäs kuolema -teeman käsittely, hilpeä !

Puhutteleva. Syvä. Uskalias. Laatusanoja vaikea löytää !

Great One !
    Well Done !
    TFS !

Terv. nimimerkki: kritisoidaan 'Vain' !

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jahas, juu, kyllä viimeisessä on luomisen tuska nähtävillä ja lopputulema.

Niin, onko se Kivi sukua?

16. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Olen eri mieltä.
    Tässä on nyt selvästi haettu jonkinlaista 'tehdään se huonosti' - ilmaisua.
    Kun eivät todelliset eväät riitä, ryhdytään usein tällaisen "huumorin" (*"hah" ja "hah"*)
    viljelyyn.
    Tämän nk. triptyykin ja epäterävän 'taidekuvan' nähneenä voin vain todeta: Sairasta, huonoa ja osoittaa ainoastaan taiteellista impotenttiutta.

Roskaa.

17. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Kiitoksia.
    En huomannut tätä sun juttua kun olin syventynyt noiden -muiden persoonien- kannanottoihin.
    Sukujuurissani on muutama tunnettu henkilö; Kivi ei, tietääkseni kuulu, käsittelyn alaiseen viiteryhmään.

Ystävällisesti,
    väärin ymmärretty Jumalan ruoska.

18. Vs: Olen komea mies

Hyvä että jatkat sittenkin, tykkään edelleen kuvista ja jutuista.
    Jonkun verran omaa lärviä on täälläkin kuvattu ja pitäsi treenat pikku flässejä sisällä seka ym valossa, jotta saatan asettaa oman naaman huomenna myös kulumiselle.

19. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Nalle "Nalletar" (mun avopuoliso ps. naaras) ja mä pedissämme iltarukouksen jälkeen. Raskas päivä takanamme, taas.

Onneksi saamme toisistamme tukea ja turvaa. Niin pelottavat ja terävät ovat ulkomaailman hampaat.

- E

Edit. Valitettavasti nallekuvausta varten jouduttiin tappamaan oikeita kukkia.

20. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Edellinen herääminen oli kauhea. Otin itsestäni tämän omakuvan kun olin juuri pessyt hampaani. Painajaisien jälkeisessä kauhun tilassa tässä ollaan! Parralle jäi vähän tahnaa, siksi läikkä siellä (digikennossa ei, onneksi, yhtään mitään vikaa).

Teoksen nimi on: Punaviini. - E

EDIT: Kuvan nimi saattaakin olla: _Hampaiden pesu_ -siinähän se tahnanvärisenä lukeekin.