Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen komea mies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Est, 8 Lokakuu 2008.

1. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113
    Vs: Olen komea mies

"Aamuisen armaan kun koittavi koi, maa tulvillaan on tuoksujaan..." - laulettiin lapsuuteni kauniissa laulussa.

Siis:
    Parhaimmat Terveiset Täältä Hellwoodista - E

(Nyt saa tällaiset peekuvat riittää)

2. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Hauska kuva!
                                         Mutta:
    Paspiksien yläreuna on sääntöjenvastaisesti suunnilleen yhtä korkea kuin alareuna. Tämä häiritsee.
    Sääntöjen mukaan alareunan tulee olla hieman korkeampi. Tuo olisikin syytä muuttaa, nyt kuva on rauhaton. Kuva on myös liian tumma, varsinkin taustan mustuus on täysin epärealistinen. Silmiin olisi myös hyvä kohdistaa enemmän valoa. Heijastukset kasvoissa, jos noita voi edes siksi tulkita, ovat selkeän keinotekoiset. Eikö kuvaajalla ole käytössään asianmukaista studiovalaistusta?!! Mallissa saattaisi olla aineksia parempaankin mutta ei valokuvauksen saralla.
    Kuvaajankin kannattaisi harkita vakavasti, mitä hän loppuelämältään, loppujen lopuksi haluaa; Olla naureskelun kohteena täällä vaiko siirtyä harrastelemaan jotain ihan muuta jonnekin ihan muualle.
    Muuten ihan kiva.  Terveisin: Minun miekkani ei syyttä ole vedetty tupestaan-setä

edit: Malli katsoo aivan väärään suuntaan ja selvästi pelkää kuvaajaa koska katsoo aivan muuhun suuntaan kuin kuvaajan objtsjekstiiviin. Muutoin kuvassa saattaisi ehkä olla hieman miellyttävämpi tällaisen, tai mitä tässä lieneekään sitten haettu, henkilökuvauksen vaatima katsekontakti.
    Toisaalta tämä on ehkä kuvan ainoa ansio: Vältymme itse katsomasta noihin "silmiin".
    Mutta, kuten sanottu ihan hauska!

edit2: Ihon väri on hirvittävä, teennäinen.

edit3: Kuinka saatoinkaan olla heti huomaamatta: Rajaus on ahdas, se tukehduttaa!

edit4: Missä tuon paskiaisen kaula on?

edit5: Tätä lienee turha sanoa mutta toivoisin ettei tuota kuvaa olisi.

edit6: Parta on väärin ajeltu, tämä kielii yleisestä välipitämättömyydestä sekä siivottomuudesta; Ei oteta kylliksi huomioon kanssaihmisiä, jotka joutuvat julkisilla paikoilla vastoin tahtoaan seuraamaan rivoa luokattomuutta, ali-ihmismäisyyttä.

edit7: Näyttää karmaisevasti joltain piirustelulta, kuin pikkulapsen piirustus, ennemminkin kuin mikään valokuva. Mutta välittömyys ja tekemisen ilo nähtävästikin  puuttuvat, siksipä ei sellaiseksikaan voi kelvata.

edit8: Kukaan ei halua katsoa sitä.

edit9: Jos joku uskalias tohtisi raapaista hieman tuon mätäpaiseen pintaa, siitä valuisi loputtomasti mätää.

edit10, tämä onkin viimeinen ja kaikkein tärkein edit: Asiaton julkaisu, tekijä ehkä syytä bananisoida.

edit11: Poistin sanan _on_.

3. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Paljon on tullut turpaan ja paljon potkittu. Voi jumbe sentään kuin oiskaan oikeen eri nastaa jos se olis ihan loppu se touhu! Sit ois kiva olla ja yrittää elää rauhassa, tehä näit hupsui kuvii!
    - E

4. Vs: Olen komea mies

Loistavaa bravisimo...

5. Topi

Topi Active Member

899
    190
    43

Tämä on kyllä aika rankkaa kamaa.

Kuten joku tuolla kirjoitti, Kalervo Palsan päiväkirja tulee mieleen.

Lisää, kiitos.

-Topi Kuusinen

6. Vs: Olen komea mies

Joo tällästä lisää, tässä on jotain munaa.

7. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Mun tuli ihan sairaan kiire, mut kun mä en voi pettää mun ikuisia faneja...

Mä kävin äkkiin himas tekeen nää kaks kuvaa!!!

Ekaks ihan perspönötystä: "Mä netin ääressä" - Teos
    ja toiseks vähän HURRRjempi: "KATSON OIKEAAN" - Teos

Ooolrait, mullon kiirus takas perhevelvollisuuksien pariin ja mittari oottaa, Moikka! - Erskanne

8. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Hei muuten, yks juttu...

Anteeks jos tällä "ristiretkeläisellä" vaikuttaa olevan on nk. köyhät "eväät" :[] - E

Ehkä mulla on kuitenkin vielä jotain pullia pakastimessani, ja ne vain odottavat sulattamista...

Miksi tuomita harmitonta hupsua? Ketään?

Annettaisko joka kukan vaan kukkia kuin sille on ominaista? Näin ne viisaimmat esi-ihmisemmekin jo funtsivat.

Mä en aio lopettaa tätä reissua. Väkivallalla se tietenkin onnistuu; Siihen en vastaa koska rakastan rauhaa ja suvaitsevuutta.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille.

Ja kauniita unia.

Voihan V !!!

- sama                                       

9. Vs: Olen komea mies

tästähän tulee uusi  "taas täällä",no,se on jo tiedetty,mutta puhki mennyt kolvi häiritsee,mutta komee kuva kuitenkin

10. Frank

Frank Active Member

7 249
    1
    38

Nää on mielenkiintoisia ja kirjoituksista tulee vähintäänkin hyvälle tuulelle :). Anna palaa vaan.

11. Vs: Olen komea mies

Ei pettänyt taaskaan, hieno katsoa miten mies pystyy repimään.
    Hjuumori toiimii kans.

12. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Ryhdikkyys luvattujen toimitusaikojen pitämisessä on ihailtavaa. Kuvatkin ovat hienoja.

13. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Sunnuntain kliimaksi. Kuvan nimi: "Kliimaksi" - E

14. Vs: Olen komea mies

On kyllä loistava ketju tämä!

15. Vs: Olen komea mies

Loistavaa taas kerran!

Joskus kun saisi itsekin aikaiseksi, saati sitten pystyisi johonkin vastaavaan.

No toivossa on hyvä elää...

16. Vs: Olen komea mies

Olet komea mies.

17. Vs: Olen komea mies

Kyllä toimii, jotenkin kuin herra lukisi joidenkin komentteja vaikka tällä foorumilla.

18. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Tossa silmälasikuvassa on jotain herkkää, se on vaan niin upea.

19. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Muistelen lapsuuteni piirroshahmoja, ne "pikku-ukot" oli tärkeitä ja näin mä muistan kuka olen. - E

20. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Minun nimeni on Eero Ilmari Juvonen ja minä elän tällä planeetalla!