Vs: Olen komea mies Päivässä ei Roomaa kyhätty, vaan tuhottiin. :'( Netti on olio jolle pitää välillä kostaa?
Vs: Olen komea mies Arvon Herra Moderaattori, ymmärsin ehkä huumorinne hieman väärin :} Niin, mm. tämä ja ne lähes puolet kuvista, jotka itsestään olivat lähteneet aiheutti ilmeisen väärinkäsityksen. Huomasin se yllättäen hemmetinmoisessa väsymystilassa ja ajattelin ottaa tältä foorumilta -samantien- kaiken lataamani pois, mitä pois vain saan. Aika monta vuorokautta on painavien syiden takia valvonut ja hermot riekaleina liian monista huolista. Kenenkään ei tarvitse kenestäkään pitää ja jalous on joiltakin kohtuuttoman liikaa vaadittu ominaisuus. Oltaisiinko silti edes lievästi reiluja ? Edes välillä ?
Vs: Olen komea mies Jos joku 'käsitti' niin saa multa lahjaksi omakuvan nimmarilla ! Tai vaihtoehtoisesti vaikka jonkun hedelmän (oikean). Miten itse ymmärsit, tämän kaiken ? (kiinnostaa oikeasti, kirjoittakaa ja avautukaa ! Palkinnot odottavat lunastajiaan !) Yäkkään ja nyäkkään - Erska (Turhan Kova Luu)
Vs: Olen komea mies Toi on ensimmäinen kommenttisi tänne "kameralaukkuun" - oletan ... Eikä se ollut ihan kehno. Vaikka jo syyskuussa 2007 tänne olet tulla tupsahtanut ? Todellakin, "Niitä valkoisia sieniä ei kannata syödä" voisi olla tämän otsikkona miltei yhtä hyvin kuin "Olen komea mies". Jos jäät ainoaksi vastaajaksi, niin voitat kenties palkinnon, tahdoit tahi et tahdo. Hienoa, että joillain älli skulaa Mä oon vaikuttunut. Aika syvästi. - E Edit: Mä editeerasin ;D
Vs: Olen komea mies Epämääräisenä stadin taiteena, kuvaajan omasta luomisen tuskasta pärstävärkin peilikuvana
Vs: Olen komea mies Ymmärsin tän ketjun pipon löysäämistä suosivana ja vähemmän hampaat irvessä vääntämisenä . Vaikka välillä tunteet olikin näennäisesti tunteet pinnassa niin sekin otettiin lopulta huumorilla.
Vs: Olen komea mies Ilmoitus: Aluksi johdossa olleen ehdottajan ehdotuksen johtoasema on nyt vakavasti uhanalainen. Syynä nuo uudemmat, ehken vielä(kin) paremmat, muiden ehdottajien ehdotukset. - Tuomari
Vs: Olen komea mies Käsitin tään ketjun niin, ettei tartte mitään käsittää kunhan sen käsittää ettei sitä kaikkee käsitä kukaan käsittäjä kaikesta käsittämisestä joka käsittämisessään käy käsitysten kaiken käsittämättömän käsityksen ja yhä virtaavan käsityksen mielekkyyden mielevyyden toiminnallisen toimivuuden ohessa voisi sanoa, että siinä on sen kaiken käsitys kun osaa oikeessa paikassa nostaa hattua.
Vs: Olen komea mies Käsitit väärin. Koskaan ei ole oikeaa paikkaa nostaa hattua jollei se ole rehellinen hatun nosto.