Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen komea mies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Est, 8 Lokakuu 2008.

  1. zilla

    zilla

    73
    0
    0
    Vs: Olen komea mies

    sorry ku mä kysyn mut onks tää ketju vitsi. ku välil on vakavaa kuvii ja sit välil ihan outoi mitä mä en ainakaa yhtää tajuu? zilla
     
  2. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Vs: Olen komea mies

    Emmäkää tajuu sua zilla. Elikkä mix noita dorkia kommentteja eri
    ketjuihi?

    kapa
     
  3. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Oih.. aivan punastun .. ihanaa. Ihan pissi melkein -innosta-lirahtaa pöksyihin ..


    - SUURKIITOS Kaikille. Kaikille myönnetään 2000 -luvun KunniaErska -palkinto.

    Kiitos että olette tukeneet ja kannustaneet hullua paskapäätä mitättömässä harrasteessaan.


    Rehtiä ja reilua väkeä !!!
    Heippa :)
    - Erska
     
  4. Vs: Olen komea mies

    Jos tästä viimeisestä ei tule hyvälle mielelle, niin sitten on ihmisessä vikaa.
    Mua hymyilytti ja nauratti ja sympaatisutti tää vimonen kuva.

    jes!
     
  5. lautturi_

    lautturi_ Member

    962
    1
    18
    Vs: Olen komea mies

    :)))
     
  6. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Täällä on ollut, juuri hiljattain, muutamia pölyä arvostavia otoksia esillä.
    _____________________________________________________________


    Niistä muistin ihanasti pölyttyneet ja vapaina laatikoissa raapiutuvat nuoruuteni rainat.

    Muistot ovat kullatut ajan laupeuden ansiosta. Kun katsoin tätäkin kuvaa muistan minkälaista piinaa oli olla nuori(-kin). Oikea teinimökötys !

    Vaikka olihan siinä omat hyvätkin puolensa, ne kauniit taideopiskelijatytöt esimerkiksi. Ja hyvä fyysinen vointi. Mutta aivot olivat niin puhtaat ja skarpit että välillä näkeminen sattui. Aika lailla paljonkin, toisinaan, sattui. Liian puhtaaseen mieleen.

    Skannaus on tehty joskus aikoinaan ties millä ja kamerana on toiminut jonkilainen Nikon (luultavasti FE) lievällä laajakulmaobjektiivillaan - todennäköisesti edullisesta E-sarjasta. Opiskelijan budjetti oli hyvin kapea ja mahansa sekä lompakkonsa varsin litteät :}


    - Eero

    Edit: Jospa löytäisi negat, niin vois tehdä uudet skannaukset, näissä kun on haloa kontrastien rajoissa ja vaikka mitä puutetta.



    Pölyinen Teinimuisto :
     
  7. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 251
    46
    48
    Vs: Olen komea mies

    coit ny capa olla vähä ihqumpi
     
  8. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Huomasipa juuri että kaikki alkupään kuvat on repäisty bittihelvettiin tästä syvästi inhotusta ketjustani.


    Kiitos. Kiitos vitusti.
    :D - Ilmeisesti jonkilainen moderaattoreiden antipatian osoitus ? Jos minä vitutan niin voi sanoa suoraan ja julkisestikin - poistelen kaikki tänne postaamani kuvat itse pois - kunhan kerkeän.
    Olkaa hyvät "kannatusmaksustani".

    En mä täällä väkisin tungettele.
    Enkä ole näitä paskoja postauksianikaan muualle juuri lähetellyt. Nyt kun huomaan miten hauskasti niihin suhtaudutaan, niin en tännekään enää.
    Kiitän kaikesta inhostanne.


    - Est, Erska ja Eero jne...
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Ei ollut vitsi. Paljon todenpaa tämä oli kun sun vitun tyhjä elämäsi. Ääliö. Mutta nyt tämäkin loppui.


    Terve.
     
  10. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    No, ottakaa nyt toi viimeisinkin kuva pois.
     
  11. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Olen komea mies

    Eihän me olla ilkeitä, eihän?
    Higg
     
  12. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Vittuile se sinäkin vaan.
     
  13. Vs: Olen komea mies

    Syytömänä syntymään, sattui hän, tähän maahan pohjoiseen ja kylmään........
    Onhan se, kyllä, se siitä..
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Perkele.
     
  15. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Olen komea mies

    kts yv...
    Minäkin haluaisin ketjusi alkupään näkyviin ovat/olet parasta täällä.
    Muista kuitenkin että tuskin esim Zillalla on osaa ja arpaa kadonneisiin kuviin, terv ylijänkkäriHigg
     
  16. Vs: Olen komea mies

    Aina jälkijunassa oon, mut mitä tääl on tapahtunu?
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Eipä tässä kummempia kuin että on perjantai 13. päivä kuolemankuukautta, eli marraskuuta.
    Ja yksi kenokaula hieman siivoilee.

    Tässä viimeinen omakuvani tänne ikinä.
    Se on valotettu kun olin kuusivuotias kenokaula ja ihan itse on painettu lankalaukaisinta :D - ettei siitäkin tarvitse vittuilla.

    (Eikä noi läikät taatusti ole mitään pisteitä millään helvetin kennolla, vuosi oli 1973)

    Hyvästi.


    - Eero
     
  18. Vs: Olen komea mies

    Rajua tekstiä... Jos 6v oot tuollasta saanu aikaan niin koulut käyneet (mä oon sitä työläisjengiä vain) pitäköö läpensä kii!
     
  19. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Emmä kuusvuotiaana noita kirjoittanut :D Yöllä kirjoitin. Kohtuuttoman ja erittäin typerästi kohdistetun raivon vallassa. Tsori kaikille.


    - Eero


    Mä lataan noi lähteneet kuvat ehkä takaisin - älkää innostuko laittamaan "lukkoa" tähän.

    Ystävällisesti,
    Eero
     
  20. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: Olen komea mies

    Hyvä että tuli selvyys tähänkin. Poista ja lataa -moodilla siis!  :D  Onneksi olkoon, olkoon onneksi, Eero!

    t.  Kimmo