Vs: Olen komea mies Punanen kirje on hieno. Käsiala luova. Puolet sanoista jää lukematta, mutta mitä sitten. Täytän ne omilla sanoillani.
Vs: Olen komea mies Haidihoudihoi ! En osaa leikkiä kivoja kepeitä tönimisleikkejä muiden säännöillä. Ei saa yrittää pakottaa leikkimään yhteisiä leikkejä muiden säännöillä. Mä en niitä ikinä opi. Mulla on omat leikit. Ja omat säännöt. Ne on hurjat leikit ja kurjat säännöt. Niissä voi irrota päitä. Mä en pakota ketään leikkimään mun leikkejäni. - Erska
Vs: Olen komea mies Mitenkäs sitten muut ihmiset "pysyvät ruodussa", erästä ajattelijaa lainatakseni... (Mainioita kuvia nämä uudemmatkin.)
Vs: Olen komea mies Kiitos. ________________________________________________ Mutta "ruotu" -juttuun en nyt voi antaa selkeätä vastausta. - En ehkä ikinä. Itseasiassa tunnen liki pohjattoman syvää vastenmielisyyttä otuksia kohtaan, jotka yrittävät pakottaa toisia umpiaivottomiin "ruotuihinsa". Voi että ... Ajattelu, kuten sen itse ymmärrän, on sellaisesta porstuafasismista hyvin, hyvin kaukana. Ei Ruotuja. - Eero
Vs: Olen komea mies Mikä noista kolmesta on erityisen paha, vai onko ne kaikki ? Onkohan mikään merkki -sittenkään ja itsessään- "paha" ? Painolastia noilla merkeillä, tosiaan, on ja paljon verta on valunut niiden nähden. Ihmiset ja niiden merkit ... ... Julma ja tuhoava laji, joka perustelee tihutyönsä jopa piirretyillä symboleilla ja maalatuilla lipuilla. Merkit viattomia, vai ? - E
Vs: Olen komea mies Tarkoitinkin noiden merkkien vastakohtaisuutta ja sitä, miten ne ovat maailmanhistoriassa kohdanneet. T Jukka
Vs: Olen komea mies Se mun kaunis poninhäntätyttöni talutti mut huoneeseen mikä täytettiin kaasulla. Mua täytyy olla vain yksi. Mua täytyy olla vain yksi. Mua täytyy olla vain yksi. Onhan. On. Kyllä on. Häpeä ! Sinä parjaaja !! Häpeä, tänä yönä saat opetuksen, tulen uniisi !!! -E
Vs: Olen komea mies Anteeksi, peppipitkätossut, viimeisen kuvan kuuluikin näyttää aivan tältä. Pieni virhe, voi siis ei , tsori. - Rikottu Kivinen Jumalanne
Vs: Olen komea mies En voi nyt luvata mitään mutta yritän lisätä ennen raskasta viikonloppua vielä yhden naamani, että jaksaisitte sen ylitse (siis viikonloppunne, ei naamani). Mikäänhän ei tunnetusti kannata heikkoja ihmisiä niinkuin voimauttava ja virvoittava viihde. Ja Teitä viihdyttääkseni olen vain ja ainoastaan syntynyt. Niin paljon on tullut arkoja ja epäsuoria pyyntöjä sen suuntaan etten VAIN LOPETTAISI vielä. Milloin ujot ihailijani lähestyvät jotain seisokkipillereitä tai miestenkelloja sähköpostilla tarjoten, tahi hermostuksissaan esittävät asiansa jopa hieman uhkaavan sävyyn. Tällaista suurta Taiteilijaa on varmaan aika pelottavaa lähestyä Voitte varmasti uskoa että että olin hämmästynyt tänään todetessani myös Rakkaiden vuokranantajani ja juristini muistaneen minua fanikirjeillään (ja ihanan vanhanaikaisesti paperisina, suoraan postiluukusta !). En edes tiennyt Heidänkin fanittavan minua. Vielä en ole kirjeitään ehtinyt avata, minä kun en pääse kuvanteosta irti hetkeksikään, annan aina ihan kaikkeni tälle Isolle Taiteelle ja varsinkin Teille, itseäni niin paljon pienemmille ihmisille. Olen jopa alkanut vakavasti miettiä etten ehkä ole aivan ihminenkään, vaan -ehkäpä- jotain hieman enemmän ... Elämä on kaunista, Erska Edit: Ou Nou ! Valitettavasti nyt näyttää siltä että on tuotettava ikävä pettymys; Ensin on tärkeä tapaaminen eteisen kokovartalopeilin kanssa (saattaa muodostua kosteaksikin ja siihen vierähtää koko yö ;-). Myös koko viikonloppukin näyttää, vintilläni asuvan managerini ilmoituksen mukaan, aivan täyteen buukatulta. Valitan etten enempään nyt voi venähdellä. Anteeksi. Korvataan tämä sitten miljoonalla pärställä vaikka ensi viikolla ? Kivat viikkikset kaikille ;-} - E
Vs: Olen komea mies iik. hui. mä perun kaikki ei olekaa rumii ja karmeita. vähä vaa pelottavii. mä näin koko viime yön kauheit painajaisii. mua kutsuttiin ennen pepiksi kun oli letit ja myöhemmin ponnari. mikä sä oot? mä hokasin vasta tänään et sul on näit kuvii tosi paljon peräkkäi ja et välillä hitsin henoi. sorry ersta. älä tuu enää mun uniin.ethä?on sittenki tosi komee.