Vs: Olen komea mies Just' vaihtui vuorokausi ja nyt tulee perjantai -EXTRA! 1. Kuvan nimi on: "Olen kaikkea muuta paitsi mukava mies". Vastenmielinen mukamuka hymy ja pirulliset, pistävät silmät, eikö vain? Taustalla voi hieman hahmottaa tämän ällötyksen valokuvaharrastuksen "hedelmiä", joita hän on suuressa itserakkaudessaan oikein ripustellut majansa seinille... Tämä miespuolinen noita... Onkohan tämä sellainen tällä valokuvausfoorumilla hiljaittain mainittu "puusta laskeutunut Paholainen"? Hyhhyi kuitenkin. Rakkaudella - Erska
Vs: Olen komea mies Kyllä tämä tästä kehittyy. Mies vaikuttaa kaikelta muulta kuin epämukavan hullulta, hullulta kuitenkin. Muotokuvana lähes ylittämättömän ilmeikäs.
Vs: Olen komea mies Ja perjantai -Extran toinen kuva: Herkkisvaihtoehtoisempi näkemys reilulla rakeella samasta olennosta akkunan äärellä unelmoimassa. Syysyön tummetessa jotain herkkää liikahti sisälläni... ja halusin antaa Teille tämän, itsestäni. "Niin hauras on pintani kova" olkoon tämän nimenä. - E
Vs: Olen komea mies Ja lauantaiksi Rakkaat Ihailijani Kameralaukkuihmiset saavat jo etukäteen annoksen tummasävyistä , hieman 50 -luvun meininkiä jossa häivähdys Be-Bop-A-Lula tunnelmaa. Tämä ei ole mikään tyhjien käsien ihme... ja kiitollisille valokuvien Rakastajille on aina ihanaa kahmalokaupalla ANTAA!!!! - E
Vs: Olen komea mies Tuo viimeinen on hieno. Maalauksellinen. Intensiteettiä ja hyvä valo. Oletko onnistunut rajaamaan jo ottaessa noin tiukasti? Pidin tuosta toisestakin. Ajaton kuva, joka voisi olla otettu oikeastaan koska vain. Sellainen miellyttää aina minun silmääni.
Vs: Olen komea mies Minä puolestani pidän perjantain toisesta extrasta, siinä on suomalaisen miehen rosoitsuutta parhaimmillaan, komea profiilikuva, jota rakeisuus korostaa hienosti.
Vs: Olen komea mies Tämän päivän uutisten innoittamana vielä ylimääräisenä pikainen ja pikkuinen nobelmitalimainen profiilikuvapäivitys. Vaan niin on katoavaista mainen kunnia, siitä muistuttaa syksyinen lehtitekstuuri ihmishahmon takana. T. Erska
Vs: Olen komea mies ----------------------------------------------------------------------------------- Tervehdys, Itse asiassa rajaus oli jopa vieläkin tiukempi kuin tästä voisi päätellä ja jouduin hieman käsityönä kasvattamaan kuvan rajoja. Paljon kiitoksia rohkaisevista kommenteista, E
Vs: Olen komea mies Tästä tulee mieleen, että tämä mies kuulee kaiken ja haistaa aika hyvin, muttei näe juuri mitään. Valaisu tuntuu aika oudolta. Ekasta kuvasta tuli mieleen, että komea mies on myös hyvin murheellinen. Sitä en tiedä onko oikeasti.
Vs: Olen komea mies Oli päivä, jolloin en pitänyt kaikista ihmisistä. Mutta äänijänteeni eivät taipuneet määkimiseen. En osannut edes piipittää. En sanonut mitään. Kamera sai unohtamaan vastenmielisen, ummehduttavan pateettisuuden. Ja elin onnellisena elämäni loppuun saakka. Hilpeys sai vallan luonteessani. Olin uusi.
Vs: Olen komea mies Hauska nähdä erilaisia kuvia, ihmisen puolia. "Olen kaikkea muuta paitsi mukava mies" askarruttaa mieltäni, kun en saa mieleeni ketä tunnettua henkilöä se muistuttaa. Ehkä faijaas? ;
Vs: Olen komea mies Sunnuntaipäivät pyhitän aina surrealismille. Siksi olenkin tänään symbioosissa palettini kanssa. - E
Vs: Olen komea mies KUVASSA ON: Saatanallinen ärtymys!!! ------------------------------------ Tyrmistyttävästi tämä häiritsee psyykeeni rauhaa. Mikään meditaatio ei sieluani riivaavaa lokaa pitkiin aikoihin, kyllin tehokkaasti, voi jynssätä pois. Joillekin tämän saa aikaan maanantaipäivän saapuminen. Minulle tämän saa aikaan nk. HIP HOP -"musiikki". Ja kaikki räpit ynnä muut hippahyppy -"musiikit". Epäkireätä viikon alkua kaikille. Terveisin, Teidän Erskanne!!! Edit: Vaihdoin liian suuren (kuvan) pienempään.