Vs: Olen komea mies Kiitos. Nykyään, kun näillä foorumeilla ovat erilaiset "ketjut" suosiossa, tämä uusi keskustelunaihe olisi mitä parhain sellaisen ketjun aihe: ignoroitavia asioita ja ihmisiä ignoroimassa erilaisia asioita.
Vs: Olen komea mies Pienet aivojen tynkäni menivät lähes solmuun kun yritin päätellä olisiko myös ignorointien ignorointi aivan & ihan must / välttämätön ominaisuus tämmöisellä saitilla. Olisko ? Tästä kannattaisi varmastikin hieman keskustella. Vai kannattaisiko ? Tää on vaikeeta ...
Vs: Olen komea mies Piti ihan kattoo sivistyssanakirjasta, systeri hakus sellasen joskus synttärilahjaksi, kiteyttäähän jotkut sivistyssanat hyvin, mu o jäänny luettua, jäääny muutenkin enemmän tekemisen ku lukemisen puolelle ignoroida [iŋnoroida t. ignoroida] jättää huomiotta, sivuuttaa
Vs: Olen komea mies Tutisevin käsin ja väräjävin sydämin kirjoitettu viestini jälkipolville : Edit: Tää ON valokuva !!! Dorkan näkönen ja hirveet värit, mutta silti se ON !! - Est !
Vs: Olen komea mies Merkittävän ja kauniin näköinen viesti, mutta valitettavasti tekstistä ei saa oikein selvää ja viesti ei siksi välity jälkipolville. Asiaa auttaisi, jos kuva olisi isompikokoinen - kun kuva on 400 pikseliä kanttiinsa, käsialan nyanssit eli kirjainten uniikit piirteet tahtovat hävitä.
Vs: Olen komea mies Toi on kaikki totta. Vetoan terveydentilaani. Tai sitten käytän muodikasta selitystä: Jus niin se on tarkotettukin. - Ettei saa selvää ja on liian skidi jne... Sitäpaitsi paljon pienemmällä tuskalla pääsette kun ette saa selvää siitä. Se teksti on karseeta pask... Mä en kykene nyt enempää selittämään. Mut anteeks mä voin taas pyytää: Anteeks. - Est
Vs: Olen komea mies "hyvä ku ilmotit, että oot jossain kunnossa"; tohon tapaan joku joskus on mulle sanonnu tai "kiva ku soitit voimia ja kyllä se siitä"..
Vs: Olen komea mies Ihmisellä ei ole muuta kuin tuoli ja kuvaruutu. Ihminen on yksin. Ja tyhmä. - Est
Vs: Olen komea mies Miehen on alistuttava kun korvat peittyvät karvoihin ja ovet lukitaan hänen edestään. Mies on ruma ja typerä. - Est
Vs: Olen komea mies Olen siitä iloinen. Katsos, Mattiseni, se on niin jotta on Hyvä Antaa Anteeksi. - Erska
Vs: Olen komea mies Jo oman mielenterveyden kannalta on ihmiselle aivan ensiarvoisen tärkeätä kyky antaa anteeksi. Ilman tätä anteeksiantoon kykeneväisyyden ominaisuutta on psyyke jotenkin ratkaisevasti vajaa. Sellainen vajaus tuottaa tuskaa ja harmia. Jopa vakavia sairauksia. Antakaa siis anteeksi, itsellenne ja muille. Parantukaa ja tulkaa ehyiksi. Rakkaat Ihmiset ! Rakkaudella. - Erska
Vs: Olen komea mies Antakaa AINA anteeksi, välittömästi ja ehdoitta KAIKKI Kohtalon iskut. Älkää kääntäkö katsettanne pois sisäisestä kissimirristänne, joka haluaa vain loputtomasti halia. Harrastakaa RAKKAUTTA ! - Erska
Vs: Olen komea mies Tää homma kusee*. Tässä mielenkiintoisessa kuvassa mä oon puolisen tuntia sitten mun partsillani ja tsiigaan kaunista katunäkymää Herzigassa. Ja taatusti on poikuus mennyt ... Niinkuin fyrkatkin ja koko elämäkin lähes. -*Pahasti kuseekin. - Erska
Vs: Olen komea mies Kiitän, vaikken ole anteeksiantojasi ansainnutkaan, hyi minua. Muuten, oikein hieno anteeksiantokuva, Higg