Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen komea mies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Est, 8 Lokakuu 2008.

  1. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Hassupa hassu ...

    Mutta minä olen myös valtava möhkäle, omituinen dingdong ja vaikeasti määriteltävä hullu ällötys.

    Terveisiä möhkäleeltä, suoraan möhkäleen makuukammarista !

    - Möhkäle
     
  2. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    .. Anteeks' - tuli ihan vääränlainen kuva. Tämmösiä niiden pitää olla:
    Mökötys - pönötys -kuvia :D

                - Kyllä mäkin osaan - mököttää ja pönöttää.
                                      Ihan hyvin !

    Tosi paljon anteeks' toi aikaisempi erhe - ei tollasia saa ...

    (Täst' lähtien otan siivomman asenteen - ei näitä kyllä edes kukaan katso :).


    - Erska
     
  3. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Nenän varjo hieman häiritsee tässä muutoin varsin rehdissä pönötyksessä.

    En silloin vielä oikein osannut :D

    - E


    Edit: Nk. "hiusvalon" olen häivyttänyt tuosta vanhasta omakuvastani tekniikalla, jota kutsun sähköiseksi kuvienmuokkailuksi. Sitä ei tarvitse päkellellä pimiöissä. Poistin hiusvalon - koska en pidä hiusvaloista. Hiusvalot tekevät dorgan vaikutelman ja ihmisistä tulee ihan pässin näköisiä !
    - E
    Edit2: Kyllä mä tunnen rempsuvalon - oon käyttänyt sitä jo omakuvamaalauksissani ihan nuorena - joten on turha tulla hyppimään mun silmilleni ! :D
    - E
    Edit3: Oolrait, mä myönnän että tää vika "koulukuva" on skidisti provo, Tsori my Lovers - I don't do it again - maybe ... :D
     
  4. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    Eero, sinä olit jo sata vuotta sitten.

    Taiteilijasielu.

    Milloin hymyilyttää, milloin vetää vakavaksi ja milloin vain ihastuttaa.
     
  5. Vs: Olen komea mies

    varsin hyvä tää vimppo!
     
  6. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: Olen komea mies

    Tiedän. Kun kirjoittaa tekstiä niin, että tää kaukalo jossa kirjoittaa täyttyy toi teksti rupee inhottavasti hyppimään ja katoomaan tonne ala, niin joskus lisään kopsaan sen tekstin mitä tartten ja laitan lainausmerkit. Kommenttisi ei liittyny mitenkään mihinkään olennaiseen tekstissä olevaan, niin jätin alkuun vastaamatta, mutta ajattelin olkoon.
     
  7. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Hyvää iltaa.

    Olen sairastunut outoon tautiin ja tunnen itseni pahoinvoivaksi ja ylen heikoksi.
    Torkahdin hetkeksi ja herättyäni jälleen tavanomiseen yölliseen aherrukseeni kirjoitin, itselleni, sadun.
    Koska mitään en halua omistaa - jaan sen jokaisen kanssa joka jaksaa sen lukea.
    En välitä sitä viimeistellä - sillä tarinani on yhtä epähääppöinen kuin on luojansakin.

          __________________________________________
         

      Iltasatu (miksei aamusatukin) Jättiläisestä ja miljoonasta verenhimoisesta kääpiöstä


    Kauan aikaa sitten valtakunnassa nimeltänsä LU.............A eleli suurinpiirtein miljoona pienenpientä katkeraa kääpiötä ja yksi suurensuuri ja ylimielinen Jättiläinen.
    Eräänä varsin erikoisena päivänä pitivät kääpiöt harvinaislaatuista kokousta. Ne olivat ylen katkeria heidät ainaisesti varjoonsa jättävästä Jättiläisestä ja päättivät surmata Hänet.
    Ne käyttivät kaiken henkisen tarmonsa ja kekseliäisyytensä kehitellessään mitä hurjimpia juonia Jättiläisen tuhoamiseksi.
    Lopulta ainoa varteenotettava idea, minkä ne pienissä päissänsä saattoivat luoda oli Jättiläisen jäljitteleminen. Ne nousisivat pikku jaloillaan toistensa pikkuisille hartioille seisomaan ja muodostaisivat jättiläismäisen keinotekoisen jättiläisen - joka kykenisi haastamaan ja lopulta ehkä nujertamaan Jättiläisen.
    Lopullisesti.

    Sotaharjoituksia alettiin nyt järjestämään ja kiihkeä valmistautuminen varjostavan tyrannin surmaamiseksi oli pakollista jokaiselle pyhän vihan kyllästämälle kääpiökansalaiselle.

    Joitakin aikoja harjoiteltuaan ne kuulivat taivaalta hirvittävää jyrinää - Jättiläinen nauroi !
    Halveksivaa riemuaan pidättelemättä se sai viimein sanottua joitain ymmärettäviä sanoja kauhean pelottavalla äänellään :
    " Ettekö te mitättömät sintit ymmärrä, että jos te jollain raukantuurilla onnistuisitte kaatamaan Minut - niin koko lajinne luhistuisi mukananani, te liiskaantuisitte alleni kuin muurahaisten munat.
    Ja vaikka jotkut kansastanne jäisivät kituen henkiinkin - Aurinko paahtaisi ne loputkin kuoliaaksi, sillä varjoon te olette syntyneet, siellä aina eläneet ja siihen vain tottuneet. Ette te valossa kestäisi, vajaavaiset rääpäleet - HA !"

    Tämän kuultuaan ja ymmärrettyään Jättiläisen totuuden sanat, oikukkaat kääpiöt pohjattomaan masennukseen vaipuneina päättivät omin pienin ja hennoin käsin itse päivänsä.

    Niin jäi Jättiläinen nyt aivan yksin ja varjosti tyhjää sekä elotonta maata.
    Kunnes yksinäisyyteensä väsyneenä ja kaikkein mustimman mahdollisen murheen kiusaamana matki, kerrankin, kääpiöitä päätyen samaan katkeraan ratkaisuun kuin nekin.


    Sen pituinen Se.



    (Alustava hahmoitelma saduksi kaikenikäisille tyranneille ja heidän orjuuttamilleen)
    - Est 2. 8. 2009 - Stadissa, rakastavan seinäkellonsa raksutuksen alla.


    Levollista ja onnellista yötä sekä ansaittua lepoa sekä virkeää heräämistä kaikille kunnon ihmisille, iloisin mielin, toivottaen - Teidän Ikioma Erskanne


    Edit: Myöhemmin sitten, vissiin, lisään kääpiönkin kuvan - jos viitsin. Heippistä - Sama
     
  8. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    ???????
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Niin tarina kehittyy ja kuvaa tulee lisää, ei tämä ole tästä maailmasta eikä ehkä -ainakaan vielä- kovin selkeää.

    Ja tällä on puhtaasti sisäinen tarkoitus.

    Kaikki lähtee sisältä.

    Jos ei täällä - niin jossain muualla.


    - Toivon ettei minua pelkän mielikuvitukseni vuoksi alettaisi sen enempää kiusaamaan. En ole kenellekään mikään vaara. Olen vain muita hauraampi, yksinäinen mies.

    - Eero
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    Kuka muka kiusaa?

    Haittaako sua Eero tuo Marun ja mun omakuvajuttu?
     
  11. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    No nyt putosin minä ymmärryksen jalolta oksalta.

    - Fiktiivinen tarina ilman sidoksia todellisuuteen, ainoastaan ja yksinomaan tuo edelläoleva. Siihen olen sitten tehnyt kuvia ja yritän sitä vaillinaisilla lahjoillani kehitellä eteenpäin.
    Eivät tarinat ole "totta".



    Minua ei ikinä haittaa toisten luomistyö.

    Ei ikinä!

    Tässä elämässä rakastan eniten luovuutta ja urheutta antautua sille ilman alistumista toisten tahtoon.
    Miksi olla samaa kuin kaikki muu ?
    Luulisi sinun sen ymmärtävän - ja muidenkin täällä.

    Itse olen vain minä. Pieni minä. Kääpiö.


    Heli, mä en ymmärrä miksi kaikessa mitä teen nähdään koko ajan vain negatiivista ja jotain pahaa, en ymmärrä yhtään.
    Mutta hemmetin surulliseksi se minut tekee että näin näyttää olevan.


    Minä oikeasti kuolen jos minulta viedään nämä kynät, paperit ja pensseli (kameratkin) pois.


    Mitä tämä mun jatkuva sättiminen on ?


    Ystävällisesti,
    Eero
     
  12. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Ja ennenkaikkea :

    En halua jaksa enkä edes kykene enää riitelemään yhdenkään sielun kanssa.

    Haluaisin vain tehdä höpsöjä juttujani ilman outoa vainoamista.
    Sitä on kokenut koko elämänsä. Mutta että täälläkin !

    Miksi helvetissä te vihaatte minua niin paljon - mitätöntä ja köyhää miestä, jossa ei luulisi olevan mitää kadehdittavaa, ainakaan.


    - Minä

    edit...Editoin yhden typerän kirjaimeni.
     
  13. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    Eero, missä näät sättimistä???? Minä en säti, en nää negatiivista enkä pahaa. Enkä takuuvarmasti vihaa.
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Heli hyvä,

    Otetaan iisisti.

    Täällä on kait aika helppo ymmärtää toinen hieman väärin -kun ei ihmistä oikeasti tunne.
    Monesti on huomannut vasta jälkeenpäin että on tullut itse käyttäydyttyä niin ettei toisella ole hyvä mieli. Semmoinen on surullista.
    Annetaan työrauhaa ja iloitaan siitä että meillä on halua tehdä EDES jotain - ja on mukava harrastus, työ tai vaikka intohimon kohde.

    Itse teen niitä asioita -joita oikeasti ja vakavammin itsekseni päivittäin väsään - sellaisessa vireessä että olen sisällä maailmassa joka on melkolailla puhdasta mielikuvitusta, kuin toinen ulottuvuus. Siitä omituisesta mielentilasta voi jotain pieniä pisaroita pärskähdellä täälläkin, mutta se ei ole kohdistunut mitään tai ketään vastaan. Se on vain sisäistä maailmaani, johon itseni suggeroin. Jos sen ottaa liian tosissaan se kieltämättä vaikuttaa naurettavan pateettiselta ja hiton dorgalta. Mutta minä hallitsen sitä maailmaani, se on vanha tuttu ja pääsen sieltä aina pois.

    Oikeat pinnankiristymiset ja suuttumis-/loukkaantumissekoilut ovat asia erikseen ja ne ovatkin siten jotain todella säälittävää ja surkuhupaisaa. Sellainen ei kuuluisi tänne. Mutta olen usein vitun typerä. Sellainen ei ole _nyt_ -tietenkään- kyseessä :D

    Kaikkea hyvää ja antoisia luomishetkiä hienon ketjunne ja muun tekemisen parissa. Odotan jo tämän päivän kuvianne ... kiihkeänä :]

    En osaa tätä nyt väsyneenä tämän paremmin setviä. Minä olen kehitellyt hullussa päässäni tarinoita ja kuvia koko yön -taas. piirrellyt ja muuta... Mutta haluaisin -siis- ainoastaan ettei kenellekään tulisi syyttä suotta paskat fiilikset... taas.


    Morientes,
    Eero


    Ps. Väsäsin aiheuttamastani tuskasta korvaukseksi pari tökeröä kuvaa lahjaksi Sullen.

    1) Paskiaisen ilmestys vessapaperissa (joskus on tahtomattaan varsinainen kitisevä pärre mulkvist) !

    2) Väärinkäsitykset ovat murhaavan surullisia... Voih !!

    3) Mutta Aurinkomme nousee kohta !!!
     
  15. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Moi !

    Ihana tavata !!

    :D-Erska !!!
     
  16. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    h u p s i s  . . .
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Tähän suunnattoman suosittuun omakuvaketjuuni :)D) on aivan must lisätä vielä syvästi kunnioittava teos Jumalliselle Vapahtajallemme, IGNORE -toiminnolle.

    Halleeluujaa ...

    Edit: Tsrge - Fanit - itse teos unohtui laittaa. Nauttikaa - ja niinhän te teettekin :D
     
  18. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Olen komea mies

    Halleluujaa... Vähän kapoinen on kuva, mutta kiva, Higg
     
  19. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Olen komea mies

    Ei auennut kuvaa klikkaamalla, mutta liitehakaneulan näkyvää reunaa kun klikkasi, sieltä se HIENO kuva aukesi, Higg
     
  20. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    aivan mainiota :D!