Vs: Olen komea mies Moi, artlovers !!! Duunasin ihan tavis -omakuvan. Tällasen jokamiehen peruspönötyksen. - Ilman mitään tekotaiteellisia konstailuja. - Erska Perinteinen jokamieskuva :
Vs: Olen komea mies Hih, mullakin ois kasa omakuvia. Pitäiskö niistä tehdä oma ketju "olen aivan älyttömän ihana nainen"? Niissä ei vaan ole mitään hauskaa, vain se ihana nainen.
Vs: Olen komea mies Yksi mies ja kuitenkin niin monta erilaista kuvaa yhdestä miehestä ettei osaa tunnistaa samaksi, kuka pystyy samaan?? Ja vielä siten että ottaa itse kuvat, nostaisin hattua jos omistaisin sellaisen. Way to gho, Erno.
Vs: Olen komea mies Ei kaikkien kuvien tarvitse olla hauskoja. David Douglas Duncan on julkaissut monta viisikiloista kirjaa valokuvistaan Picassosta. Harva niistä on hauska. Jonkun valokuvaajan pitäisi julkaista monta viisikiloista kirjaa omakuvia. (Ja Eeron kuvat ovat edelleen hienoja. Toivottakoon vuosia jatkoa tälle ketjulle.)
Vs: Olen komea mies Onon, Eero on selvästikin taiteellinen ja luova ihminen. Mä pidän myös, niistä löytyy niin monenmoista.
Vs: Olen komea mies Tavalliset kuvat tavallisista jokamiehistä vievät helposti ajatukset natsien maailmaan, jonnekin 30-luvulle, varsinkin tähän tyyliin tekotaiteellistettuna, joka olisi kuitenkin voinut johtaa pahempiinkin seurauksiin esim. kuvan joutumiseen polttoroviolle.
Vs: Olen komea mies En ole aiemmin huomannut tätä ketjua. Rehellisesti sanottuna mielestäni todella hieno kuvasarja - vaikka ei nämä mitään valokuvia ole. Myös kuvia tukevat tekstit rautaa. Nämä saavat kyseenalaistamaan katselijan oman mielenterveyden ja sehän on kaiken taiteen tarkoitus. Tulee mieleen Venäläinen avandgarde kirjallisuus Harmsista Erofejeviin... Naurattaa ja itkettää samaan aikaan.
Vs: Olen komea mies Rakkaat kuvia katselevat ihmiset, matkakumppanini Eetterissä ! Minä olen tehnyt n. kolmisenkymmentä kuvaa käsittävän kuvasarjan, jonka varsinaiset kuvat ovat kuvattu erilaisilla pinholevempaimilla, joita olen yksinäisyydessäni valmistanut. Suruni yksinäisyydessä. Kuvasarja on minulle hyvin tärkeä ja rakas. Pelkkä ajatuskin siitä sattuu minua vatsaani, sydämeeni ja päähäni ... kovasti sattuu :O Muuallekin sattuu - mutta aivan muista syistä (näin ainakin uskon). Kuvasarjan nimi on: Minä odotan sinua Getsemanen puutarhassa, Rakas. Odotan Sinua aamuun asti. Sitten, niin uskon, he hakevat minut pois. Tämä aloituskuva, jonka tekstitys on hieman vajavainen, on sarjasta ainoa joka ei ole neulanreikäotos. Se on myös ainoa minkä laitan tänne esille. Muita en laita koska ne eivät herättäisi teissä lievimmänkään asteista kiinnostusta. Suoraan sanottuna en tiedä miksi lähetän tätäkään - kaikki on niin pirun turhaa ja ihmiset niin kylmän kyynisiä. Ystävällisin ja vilpittömin mielin. - Erska
Vs: Olen komea mies Sinä, saatanan vampyyri, olet imenyt minusta kaiken veren ! Sinä olet aina vain vienyt minulta kaiken mitä tarvitset ja mitä sinulta itseltäsi puuttuu !! Mitään et ole -ikinä- antanut tilalle !!! Ihminen ei voi vihata enempää kuin minä sinua vihaan. Toivon että sinä kuolet ja kuolet kituen. Minä kusen kuolleen ruumiisi suuhun. Sinä varas ! Tapoit !! Kuole !!! - Est
Vs: Olen komea mies <3 ps..nyt ei oo irronnu vähään aikaan mitään..ei vaan jaksa..pitäis päästä latautuu jonnekkin..öh..
Vs: Olen komea mies Yritä jaksaa, Hyvä Mies. Minä pidän Sinusta. Sinä olet ystävällinen ja inhimillinen. Olen äärettömän kiitollinen niistä monista kauniista asioista - joita olet kirjallisesti minulle ilmaissut. Kiitos. Minä valvon, neljättä yötä ja päivää -taas. Se on rankkaa - ja liian tavallista minulle. Kaikkea hyvää ja voimia ! - Eero
Vs: Olen komea mies "Minä odotan sinua Getsemanen puutarhassa, Rakas. Odotan Sinua aamuun asti. Sitten, niin uskon, he hakevat minut pois." <SIZE size="80"]En mielistele enkä kerjää mitään jos sanon, että hyvä kuvasarja joka rakentuu hyvin, sit yht äkkia notkahdus, ... ajatukseen mitä se teitä kiinnostaa, en sano väärin jos sanon, että meitä juur kiinnostaakin, ei me täällä muuten oltais. Toi Getsemane kielikuva on hyvä, saatan käyttää sitä joskus, kun haluan kuvata kuinka hauskaa elämä todella välistä on.[/side]</SIZE>
Vs: Olen komea mies <SIZE size="80"] Kiitos mielipiteistäsi ja näkemyksistäsi vaatimattomiin yrityksiini tuottaa kuvaa. Tuo kaikki vaivannäkösi on kovasti arvostettuna ja merkityksellisenä kirjailtu nyt Sieluni Ikuiseen Purppuraviittaan, jota en riisu. Otan ne -Viitassani- mukaani iäisyyteen - jos sen vain sallit ? Ja minä kiitän : Tänks. - Est</SIZE>
Vs: Olen komea mies "Kiitos mielipiteistäsi ja näkemyksistäsi vaatimattomiin yrityksiini tuottaa kuvaa. Tuo kaikki vaivannäkösi on kovasti arvostettuna ja merkityksellisenä kirjailtu nyt Sieluni Ikuiseen Purppuraviittaan, jota en riisu. Otan ne -Viitassani- mukaani iäisyyteen - jos sen vain sallit ?" Ikuisuus, nykyisyys, kaikki tuo on kuin viitta joka lepää monesti niin raskailla harteilla, sen mainitseminenkin jo tuo tuskaa siis vaikenen jos sallitte? Jään kuuntelemaan... tähän eteiseen jos murusenkin saisin siitä pöydästä jota tuo jalo oi niin jalo! taiteeksi mainittu joka on teiltä vienyt kaiken voiman jo siitä kuuleminen riittää ... näkeminen se olisi jo liikaa pyyydetty! Siis poistun kiittäen tietäen siihenkin riittämättömyyteni mutta muuta en voi
Vs: Olen komea mies Kun lainaa tekstiä kannattaisi käyttää quote -nappulaa niin tuota hippasen helpompi lukea. Nyt kun lainasin tuon sun viestin niin kivasti näyttää että tuo Estin kirjoitus oliskin sinun käsialaa...
Vs: Olen komea mies Minulla on nenässä karvoja. Ne ovat aivan älyttömän ihania nenäkarvoja. Katselen eiliseen älyttömän ihanine nenäkarvoineni ja päätän etten editoi mitään pois - en karvojani enkä eilisiäni. Joskus himoitsee tuhoamista - mutta päässä on miehekäs kohtu -joka on alati tiineenä. Ei ole aikaa rikkoa - matkustan taas mieleni synnytysosastolle - Erska 22. elokuuta 2009 Klo 01.20
Vs: Olen komea mies yks on hiton ärsyttävä mut tuo vaikuttaa jo ihan mukavalta vai tottumiskysymys? ps. näytät myös et olis tullu pienet löysät housuun )
Vs: Olen komea mies Jaa No kävin pyyhkimässä pois (kiitos huomautuksesta -en ite havainnut mitään, edes dunkkista) :