Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen komea mies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Est, 8 Lokakuu 2008.

  1. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Moi, artlovers !!!

    Duunasin ihan tavis -omakuvan.

    Tällasen jokamiehen peruspönötyksen.
    - Ilman mitään tekotaiteellisia konstailuja.
                        - Erska


    Perinteinen jokamieskuva :
     
  2. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    Hih, mullakin ois kasa omakuvia. Pitäiskö niistä tehdä oma ketju "olen aivan älyttömän ihana nainen"? Niissä ei vaan ole mitään hauskaa, vain se ihana nainen.
     
  3. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Vs: Olen komea mies

    Yksi mies ja kuitenkin niin monta erilaista kuvaa yhdestä miehestä ettei osaa tunnistaa samaksi, kuka pystyy samaan?? Ja vielä siten että ottaa itse kuvat, nostaisin hattua jos omistaisin sellaisen. Way to gho, Erno.
     
  4. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Vs: Olen komea mies

    Ei kaikkien kuvien tarvitse olla hauskoja. David Douglas Duncan on julkaissut monta viisikiloista kirjaa valokuvistaan Picassosta. Harva niistä on hauska.

    Jonkun valokuvaajan pitäisi julkaista monta viisikiloista kirjaa omakuvia.

    (Ja Eeron kuvat ovat edelleen hienoja. Toivottakoon vuosia jatkoa tälle ketjulle.)
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen komea mies

    Onon, Eero on selvästikin taiteellinen ja luova ihminen. Mä pidän myös, niistä löytyy niin monenmoista.
     
  6. Vs: Olen komea mies

    Tavalliset kuvat tavallisista jokamiehistä vievät helposti ajatukset natsien maailmaan, jonnekin 30-luvulle, varsinkin tähän tyyliin tekotaiteellistettuna, joka olisi kuitenkin voinut johtaa pahempiinkin seurauksiin esim. kuvan joutumiseen polttoroviolle.
     
  7. Vs: Olen komea mies

    En ole aiemmin huomannut tätä ketjua. Rehellisesti sanottuna mielestäni todella hieno kuvasarja - vaikka ei nämä mitään valokuvia ole. Myös kuvia tukevat tekstit rautaa. Nämä saavat kyseenalaistamaan katselijan oman mielenterveyden ja sehän on kaiken taiteen tarkoitus. Tulee mieleen Venäläinen avandgarde kirjallisuus Harmsista Erofejeviin... Naurattaa ja itkettää samaan aikaan.
     
  8. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 428
    3 056
    113
    Vs: Olen komea mies

    Juu, tee se.

    Voi olla ennakoitua kovempi projekti :)
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Rakkaat kuvia katselevat ihmiset, matkakumppanini Eetterissä !


    Minä olen tehnyt n. kolmisenkymmentä kuvaa käsittävän kuvasarjan, jonka varsinaiset kuvat ovat kuvattu erilaisilla pinholevempaimilla, joita olen yksinäisyydessäni valmistanut.
    Suruni yksinäisyydessä.

    Kuvasarja on minulle hyvin tärkeä ja rakas.
    Pelkkä ajatuskin siitä sattuu minua vatsaani, sydämeeni ja päähäni ... kovasti sattuu :O

    Muuallekin sattuu - mutta aivan muista syistä (näin ainakin uskon).

    Kuvasarjan nimi on: Minä odotan sinua Getsemanen puutarhassa, Rakas. Odotan Sinua aamuun asti. Sitten, niin uskon, he hakevat minut pois.

    Tämä aloituskuva, jonka tekstitys on hieman vajavainen, on sarjasta ainoa joka ei ole neulanreikäotos. Se on myös ainoa minkä laitan tänne esille. Muita en laita koska ne eivät herättäisi teissä lievimmänkään asteista kiinnostusta.

    Suoraan sanottuna en tiedä miksi lähetän tätäkään - kaikki on niin pirun turhaa ja ihmiset niin kylmän kyynisiä.


    Ystävällisin ja vilpittömin mielin.
    - Erska
     
  10. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Sinä, saatanan vampyyri, olet imenyt minusta kaiken veren !

    Sinä olet aina vain vienyt minulta kaiken mitä tarvitset ja mitä sinulta itseltäsi puuttuu !!

    Mitään et ole -ikinä- antanut tilalle !!!


    Ihminen ei voi vihata enempää kuin minä sinua vihaan.
    Toivon että sinä kuolet ja kuolet kituen.
    Minä kusen kuolleen ruumiisi suuhun.

    Sinä varas !
    Tapoit !!
    Kuole !!!
    - Est
     
  11. lautturi_

    lautturi_ Member

    962
    1
    18
    Vs: Olen komea mies

    <3
    ps..nyt ei oo irronnu vähään aikaan mitään..ei vaan jaksa..pitäis päästä latautuu jonnekkin..öh..
     
  12. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Yritä jaksaa, Hyvä Mies.
    Minä pidän Sinusta.
    Sinä olet ystävällinen ja inhimillinen.


    Olen äärettömän kiitollinen niistä monista kauniista asioista - joita olet kirjallisesti minulle ilmaissut.
    Kiitos.
    Minä valvon, neljättä yötä ja päivää -taas.
    Se on rankkaa - ja liian tavallista minulle.


    Kaikkea hyvää ja voimia !
    - Eero
     
  13. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: Olen komea mies

    "Minä odotan sinua Getsemanen puutarhassa, Rakas. Odotan Sinua aamuun asti. Sitten, niin uskon, he hakevat minut pois."

    <SIZE size="80"]En mielistele enkä kerjää mitään jos sanon, että hyvä kuvasarja joka rakentuu hyvin, sit yht äkkia notkahdus, ... ajatukseen mitä se teitä kiinnostaa, en sano väärin jos sanon, että meitä juur kiinnostaakin, ei me täällä muuten oltais. Toi Getsemane kielikuva on hyvä, saatan käyttää sitä joskus, kun haluan kuvata kuinka hauskaa elämä todella välistä on.[/side]</SIZE>
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    <SIZE size="80"]

    Kiitos mielipiteistäsi ja näkemyksistäsi vaatimattomiin yrityksiini tuottaa kuvaa. Tuo kaikki vaivannäkösi on kovasti arvostettuna ja merkityksellisenä kirjailtu nyt Sieluni Ikuiseen Purppuraviittaan, jota en riisu.

    Otan ne -Viitassani- mukaani iäisyyteen - jos sen vain sallit ?


    Ja minä kiitän : Tänks.
    - Est</SIZE>
     
  15. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: Olen komea mies

    "Kiitos mielipiteistäsi ja näkemyksistäsi vaatimattomiin yrityksiini tuottaa kuvaa. Tuo kaikki vaivannäkösi on kovasti arvostettuna ja merkityksellisenä kirjailtu nyt Sieluni Ikuiseen Purppuraviittaan, jota en riisu.

    Otan ne -Viitassani- mukaani iäisyyteen - jos sen vain sallit ?"

    Ikuisuus, nykyisyys, kaikki tuo
    on kuin viitta joka lepää monesti
    niin raskailla harteilla,
    sen mainitseminenkin jo tuo tuskaa
    siis vaikenen jos sallitte?
    Jään kuuntelemaan... tähän eteiseen
    jos murusenkin saisin siitä pöydästä
    jota tuo jalo oi niin jalo! taiteeksi mainittu
    joka on teiltä vienyt kaiken voiman
    jo siitä kuuleminen riittää
    ... näkeminen se olisi jo liikaa pyyydetty!

    Siis poistun kiittäen tietäen siihenkin riittämättömyyteni
    mutta muuta en voi
     
  16. pb76

    pb76

    777
    0
    0
    Vs: Olen komea mies

    Kun lainaa tekstiä kannattaisi käyttää quote -nappulaa niin tuota hippasen helpompi lukea.

    Nyt kun lainasin tuon sun viestin niin kivasti näyttää että tuo Estin kirjoitus oliskin sinun käsialaa...
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Minulla on nenässä karvoja.

    Ne ovat aivan älyttömän ihania nenäkarvoja.

    Katselen eiliseen älyttömän ihanine nenäkarvoineni ja päätän etten editoi mitään pois - en karvojani enkä eilisiäni.

    Joskus himoitsee tuhoamista - mutta päässä on miehekäs kohtu -joka on alati tiineenä. Ei ole aikaa rikkoa - matkustan taas mieleni synnytysosastolle :D


    - Erska 22. elokuuta 2009 Klo 01.20
     
  18. lautturi_

    lautturi_ Member

    962
    1
    18
    Vs: Olen komea mies

    yks on hiton ärsyttävä mut tuo vaikuttaa jo ihan mukavalta ;) vai tottumiskysymys?
    ps. näytät myös et olis tullu pienet löysät housuun :))
     
  19. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: Olen komea mies

    Jaa :D

    No kävin pyyhkimässä pois (kiitos huomautuksesta -en ite havainnut mitään, edes dunkkista) :
     
  20. lautturi_

    lautturi_ Member

    962
    1
    18
    Vs: Olen komea mies

    myös hassu mies :)