Vs: Olen komea mies Me tulemme hyvin toimeen keskenämme, kun muistamme olla lempeitä ja ystävällisiä toisillemme ? Lämmin katse ja pehmeän ystävällinen hymy, silloin & tällöin, luo kivaa ja hyväksyvää tunnelmaa ? Elämämme on hitsin paljon kivempaa kun opimme elämään rakastavassa ja pehmeän myötäelävässä valossa ? Meillä on niin paljon opittavaa toisistamme, eikö vain ?
Vs: Olen komea mies Oon mä tätä vikaa kuvaa katsonnu muutamaan kertaankin. Ja totean seuraavaa. -kuva on neliö joten kuvattu keskikoon formaatilla -kuvassa ei ole reunuksia joten se on vain skanni koska reunukset tulee oikeisiin vdoksiin -kuva on ilmeisintä otettu yöllä pimeään aikaan -kaikki tummanpuhuvat kansalaaset ovat kuvassa erottumatta millään tavoin porukasta, koska porukasta ei saa erottua -kuvan kompositiot on melkopitkälti kohodalla -kultainen leikkauskin sieltä löytyy -harmaasävyt puuttuu Kuva on täydellinen kuva josta ei voi olla kun samaa mieltä. Eikä edes nuoleminen auta tämän kuvan paremmuuteen.
Vs: Olen komea mies . . . väsymättömän taiteilijankin täytyy aina silloin tällöin levätä suurten esikuviensa mukaan. "Malevitš kääntyi Mustan neliön aiheen puoleen aina, kun hänellä oli tarvetta esittää teoksiaan vakuuttavasti ja merkitsevästi, usein kaikkein tärkeimpien näyttelyiden yhteydessä."
Vs: Olen komea mies On tämä mielenkiintoinen tapa seurata miehen kehitystä. Rohkeaa. Melkein harmittaa, ettei ole ittestä samanlaista sarjaa. Vaan mikäs estää aloittamasta...
Vs: Olen komea mies Kaikki on yksittäinkin hienoja, mutta muhun erityisesti kolahtaa tuo 'paskattesiitä'. T Jukka
Vs: Olen komea mies Omistan tämän kuvani sille Urhealle Henkilölle joka äsken avautui minulle "yksärillä" ja ilmoitti ettei pidä : a) Jutuistani b) Kuvistani c) Minusta Pelastit viikonloppuni, harvoin olen ollut näin riemukkaalla mielellä. Vastaan samalla kysymykseesi myöntävästi, mutta otaksumasi minun omista negaatioistani ei pidä paikkaansa; Olet minulle vain ja ainoastaan totaalisen yhdentekevä "persoona", en tunne edes antipatiaa. Asia on -minun puolestani- NYT loppuunkäsitelty. Tsemppistä! Hilpeydellä - Eero
Vs: Olen komea mies Antaisitte mun olla rauhassa. Mä en haluu häiritsemistä. Mä haluun rauhaa. Antakaa mun olla. Jooko ? - Eero
Vs: Olen komea mies Mitä jos tekisit saman meille... moleminpuolinen mielenrauha... ( ei taida onnistua päivää pidempää...)
Vs: Olen komea mies Älä höpötä paskaa. Mä pidin kerran koko kuun tauon, jokin aika sitten muutaman päivän. Mä pystyn - sä et, paitsi pakottamalla - eli antamalla pakkolomaa. Mua ei olla ajettu pois - koska mä olen älykäs ja sivistynyt mies - joka osaa käyttäytyä - juuri niinkuin itse haluaa. Sä taas olet tunteittesi orja - elikkäs moukka - Ja ilkeä olet, ääliömäinen sekä alati vittuileva kiusantekijä. - Painu helvettiin mun ketjusta piipittämästä senkin parrakas suttura !!! - Est
Vs: Olen komea mies Sekopää Vataselle : Älä lähettele niitä hemmetin "yskäreitäs" (ne on muuten : YKSÄREITÄ, oikeasti) enää myöskään - en halua hulluuttas himaani. Pidä tämä "oma foorumis", mulle riitti. - Eero