Vs: Olen komea mies Natsimme joutui puimaan eettistä ongelmaa elämänsä ihan vikana loppiaisena. Olisiko -sittenkin- KIVEMPAA jättää HENKIIN ? Ei <COLOR color="red"]PERKELE</COLOR> - kun on vaikea kysymys !!! - Eero
Vs: Olen komea mies Kiitos. ____________________________________________________________________ Rohkeasti vaan kaikki -nyt- haukkumaan tätä kuvaa, en o' oikeasti mikään murhaajanatsisika, vaan tosi kiltti perusmies. Kaikki saa ja uskaltaa parjata tätä lurjusmaista esitystä nyt ihan luvalla. Missä köik vittuilijat on kun niitä oikeen pitää kerjätä tänne? Kostakaa nyt kaikki kärsimykset mitä olen tuottanut viimeisen vuoden aikana ! Rohkeutta Vittuilemisiin !!!D - Erska
Vs: Olen komea mies No tässä sulle sellaista palautetta, minkä luonne ja asiat, joista se kertoo, vituttanee. Kuva on hieman epätarkka. Sormissa on puhkimenneitä kohtia. Katseen suunnalle on oppikirjamaisesti jätetty tilaa, mutta oppikirjamaisuus on tylsää, niin olen oppinut. Kontrastia voisi lisätä. Suomen kaikkien kameraseurojen ja tekniikasta kiinnostuneiden, filmijäärien ja digihullujen, puolesta, Kunnioittaen, Ystävällisesti, Rakkaudella, Jukka
Vs: Olen komea mies Ällös puhu muiden puolesta, ellei siihen ole valtuutusta Ei ole kostettavaa, eikä tule. En ota tätä harrastetta niin vakavasti että menisi kurpitsan kokoinen herne nenukkaan, jos joku "pahasti" sanoo tai arvioi/arvostelee. Myös negatiivinen palaute on hyvästä, joskus pieni(suuri) piruilu. Eikös vittuileminen ole vähän niin kuin naisten hommia, jos miehet vaan mulkkuillaan ;D
Vs: Olen komea mies Vittuilisin tälle natsinallelle siitä, että oikeet natsit eivät ole koskaan hölmistyneen näköisiä sormi suussa, vaan aina varmoja tekojensa oikeutuksista ja, että missään tapauksessa heidän muotonsa ei ole epämääräinen ja värinsä seepia, vaan äärimmilleen kiristetty ja teräksen harmaa. Eli toisinsanoen, näin esiteltynä tästä puuttuu oleellinen julmuuden vasta-aspekti (?) Kiitos etukäteen.
Vs: Olen komea mies Hans onkin oikea jermu, Aatun lempilapsi, varmaan. Jokainen aika tuottaa omat natsinsa, olipa kyse sitten rotuopista tai ympäristöopista. Hansin suuhun eksyvä sormi ja risuparta muistuttavat siitä hyvin, kuten tietysti kypäräkin. Aatteet ja menetelmät muuttuvat, ihminen ei.
Vs: Olen komea mies En ota tätä harrastetta niin vakavasti että menisi kurpitsan kokoinen herne nenukkaan, jos joku "pahasti" sanoo tai arvioi/arvostelee. Myös negatiivinen palaute on hyvästä, joskus pieni(suuri) piruilu. Eikös vittuileminen ole vähän niin kuin naisten hommia, jos miehet vaan mulkkuillaan ;D [/quote] ________________________________________________________________ Niinpä. Ihan vain meidän kesken on todettava etten mäkään ota tätä haudanvakavasti... Hämmästyttää kun joillain on koko ajan veri daijussa - joka paikassa. Koomista se on, kun otetaan aivan kaikki penteleen vakavasti. Sauhuten kuin viimeisellä kierroksella. Aina. Asiat kuin asiat, mitkä olisi syytä ottaa sopivan rennosti. Hieman löysemmin hihoin. Ja sitten tarvitaan jo pirun iso lääkekaappi... ...Semmosta se vain on... Oikein hyvää yötä ja kauniita unia ! - Toivoo Eero
Vs: Olen komea mies ________________________________________________________________ Niinpä. Ihan vain meidän kesken on todettava etten mäkään ota tätä haudanvakavasti... Hämmästyttää kun joillain on koko ajan veri daijussa - joka paikassa. Koomista se on, kun otetaan aivan kaikki penteleen vakavasti. Sauhuten kuin viimeisellä kierroksella. Aina. Asiat kuin asiat, mitkä olisi syytä ottaa sopivan rennosti. Hieman löysemmin hihoin. Ja sitten tarvitaan jo pirun iso lääkekaappi... ...Semmosta se vain on... Oikein hyvää yötä ja kauniita unia ! - Toivoo Eero [/quote] Hyvää yötä, T Jukka Bruckeriaani
Vs: Olen komea mies Jukkis lainaili melko huolettomasti Riksarsia Estinä ;( No ei hernettä nenuun mutta kuitenkin, Higg
Vs: Olen komea mies Vastaan itse: Hyväksyvästi - NIIN mun kuuluu Teihin suhtautua. Kuka meistä, loppujen lopuksi, toisiaan/toistaan ymmärtäisikään? Ollenkaan? Ei niin - maar - kukaan? Tai mitä tahtoo -kukin- suttuisilla söhellyksillään tai muuten vain oudoilla lähetelmillään (täälläkin) ilmaista? Enpäs usko että kukaan, ymmärtää... mistään yhtään mitään. Lohduttomuus = Syntymisen palkka. Ja ihmisen rooli on sitä kipua kuljetella. -Eero
Vs: Olen komea mies aHa. _______________________________ No eipä tietenkään - tätä tää just on. Just tätä. Aina. Edit: Anteeksi "Topicin" ulkopuolelle lipsahtaminen. Ja kohderyhmän ennaltamäärittelemättömyys, myös. Sellainen 'vaade' hiljattain esitettiin. Sille haistatan huilut. Kapinoin - hillitysti. - E
Vs: Olen komea mies Tämä viimeinen kuva on kyllä uskomattoman hieno! Jään sanattomaksi, vaikken komeita miehiä yleensä katselekaan.
Vs: Olen komea mies Ares (klanilassa käyneenä) ja Zeus (skege sutimatta) Jumalallisin terkuin - Erska Edit: Senkin maanmatoset !!!