Vs: Olen komea mies . . . aina silloin tällöin on ihmisen otettava hautakylpy (P.Neruda). Varsinkin näin raskaan urakan jälkeen.
Vs: Olen komea mies Jep, kuten myös, kiitokset sarjasta. Empä muista, jotta kukaan olis ikuna-kuuna tuonut inhimillisyyttä tänne näin suurta sylillistä. Tähän on hyvä lopettaa, ja uusilla ideoilla eteenpäin...
Vs: Olen komea mies Nooh... loppu tai pitkä tauko. Molemmat sopii, tosin pitkin hampain, sillä tämä on ollut mielenkiintoista seurattavaa. Paranemisia takaisin varjojen maista.
Vs: Olen komea mies Mistä helvetin "ilosta"? En tiedä, enkä välitäkään tietää, mikä fuckin' tarhapöllö se sinä olet mutta jos ainoa postauksesi tänne on tuonlaatuinen persekommentti niin suksi suorinta latua helvettiin!
Vs: Olen komea mies Kaikille muille mitä suurimmat kiitokseni. Olette paitsi inhimillisiä sekä suvaitsevaisia Ihmisiä, niin myöskin Todellisia Herrasmiehiä (unohtamatta Naisiakaan). Sydämeni pohjasta lusikoin sanan: KIITOS. Teidän, Est. Loppu
Vs: Olen komea mies Tämän päivän juhlan kunniaksi tein "mestariteoksen" kolmessa minuutissa (kuvankäsittelyineen päivineen). Poikkeuslailla avaan -jo kuolleen- tämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta. Erityisesti parjaamiset olisivat tervetulleita. Onko jotain, kenties, puhki jne? - Eero
Vs: Olen komea mies Jos ette pian parjaa mun täyskärähtänyttä neliosaista paskaomakuvateosta -jossa esitän neuvostoliitonkarhua- avaan kostoksi koko ketjun uudestaan. Herätän henkiin lohikäärmeeni. Uinuvan sankarin itsessäni laitan sotapolulle. - Kostaja
Vs: Olen komea mies Puhki on kasvot, mutta ei se mitään! Suuren taiteen nimissä se annetaan anteeksi! Itse asiassa - sehän tässä on juju! Venäjän karhu on ylittänyt rajan ja TULLUT KESKUUTEEMME! KOHOTAN MALJAN SEN KUNNIAKSI! T Jukkasi
Vs: Olen komea mies todennäköisesti digillä kuvattu,valotus menny ylivalotuksen puolelle 1/3 aukon verran ja tulos näkyy naamassa
Vs: Olen komea mies Nou mään nou, Alkuperäiset oli kaunista naikonin neffiä ja huolellisesti vanhalla käsisäätöisellä metzilläni katon kautta taiten heijastetun valon avustuksella valotetut. Sitten vain ripaus nerokasta kuvanäsittelyä ja: Puhkipalaminen näyttää ihan aidolta valotusvirheeltä !!! Koko tsydeemin hoitaminen vain KOLME minsaa ! Haha ... mähän jymäytän kaikkia ihan mennentullen ! Hyvää Itsenäisyyspäivää Rakkaat Ihmiset! Mä RAKASTAN TEITÄ KAIKKIA !! Ihan kamalasti !!! Teidän EKI
Vs: Olen komea mies Mistäs sen tietää ettei tämä ole peilikuva ja tuo oikea käsi? Vasemmassa on itsenäisyyden menetyksen vuosirengas kuitenkin jättänyt jälkensä ikuisesti että ihan todistamaan asti pitänee lähtiä. Kjieh kjieh kjieh.
Vs: Olen komea mies _____________________________________________________________________ Päänsärkyä. - Ne säryt tulevat ja menevät... mutta Rakkaus, se pysyy. - E