Vs: Olen komea mies Omakuva hiekassa kahdella omakuvalla; 1. Minä hassuna liskomiehenä, 2. Hassun huonosti haudattuna sekä 3. Vääränlaisen elämänasenteeni vuoksi hassussa puvussa hassusti ammuttuna. - Eero
Vs: Olen komea mies Hassuutta tulee joskus liikaa, korvista ja sieraimista. Ihmiset kuuntelevat hassuutta mielummin kuin epähassuutta. Silti hassuus taitaa olla vain puku, mihin naamioidutaan, ja mikä riisutaan vasta turvallisessa seurassa. Tuossa Van Gogh tripyykissä on potkua.
Vs: Olen komea mies Minä kahdella valkosipulinkynnellä ja krusifiksilla. Eli: Minä kaulakoruna. - Eero
Vs: Olen komea mies Hieno korukuva. Johtuneeko aiemmista van Gogh -assosiaatioista, mutta tästä tulee mieleen Dali. Jos Dalilla ei olisi ollut mustia mahtavia viiksiä, hän olisi tehnyt viikset kullasta. Jos Dali tekisi itsestään kaulakorin, hän antaisi sen itsensä ohella korkeintaan Paaville lainaan, jolloin krusifiksikin on sopiva lisä.
Vs: Olen komea mies ... ma'a sallamati. Haa! vrt. olio seuraavaan: Guitar Shred Show - Mr.Fastfinger selvää yhdennäköisyyttä...
Vs: Olen komea mies Suojaus ei oo ihan täydellinen, valkosipulin ja ristin lisäksi tarvittaisiin vihkivettä. Joka tapauksessa, ihan hauska ja hieno koru.
Vs: Olen komea mies En matki kenenkään toisen pullasormen tahi rasvanäpin piirtämistä. Hahmo on omani: Jo ajalta ennen kuin partani kasvoi. Teen joka päivä useita piirroksia, olen tehnyt pikkulapsesta saakka (Äitini kertoman mukaan 2-vuotiaasta jolloin saatoin piirtää jo putkeen 9 tuntia yhteen menoon). Mutta kuvia minusta ette kirjoissa näe - ettekä tule ikinä näkemäänkään; Poltan KAIKEN mitä tuotan. En matki mitään tai ketään, missään tahi millään tavoin! PISTE!! - Eero Ilmari Juvonen!!!
Vs: Olen komea mies Näinä aamuyön tunteina haluan olla vain Itseni, Oma _Rakas Itseni_ ja Vapaa !!! -Kaikkineni. -Kaikin tavoin. -Kaikesta. Vapaus ja Rakkaus = Elämä. Ahhhhh... - Eero
Vs: Olen komea mies Pelkään, että olen ymmärtänyt Sinut väärin. Jos näin on pyydän Pyhästi anteeksi. En seuraa muiden maalaamisia enkä piirtämisiä enää käytännössä lainkaan. Kyllästyin lähes kaikkiin taiteilijapaskiaisiin jo opiskellessani tuota - alunperin unelma-ammattiani. Yli 20 vuotta sitten. Pitäköön omat pikku piirinsä, pierunsa ja hajunsa!!! Kaukana minusta!! Aina ja Iänkaikkisesti, Amen! Tietyt asiat saavat vaan mieleni närkästyneeksi. Olen aikoinani seikkaillut noissa "taidepiireissä" ja maalauksiani ja muita kuviani on plagioitu estoitta. Se on ollut helvetin helppoa koska en ikinä ole halunnut julkisuutta missään muodossa. Tämä vitun omakuvapelleily on ainoa poikkeus säännöstä tähän mennessä. Eikä näiden perusteella voi tietää _oikeista töistäni_ tuuman tuhannesosankaan vertaa. Olen usein kiihkeä ja tyhmä. Typerä olen ollut aina. (Viittaan tällä vuodatuksellani siis aiempaan kommenttiini Sun kommenttiisi. Olin liian ajatuksissani ja ymmärsin kaiken päin...) Tsori. - Eero
Vs: Olen komea mies Eihän kyse ollut tietenkään plagiointisyytöksestä vaan hassusta yhteensattumasta. Kaiken voi niin helposti ymmärtää väärin. Jatka omakuvasarjaa hyvillä mielin, se on päiviemme ilo!
Vs: Olen komea mies tämä viimeisin kuva on kyllä aivan älyttömän hieno. ehkä jopa kateutta aiheuttava. itse en nääs ole tuolla kynällä koskaan päässyt loistamaan.
Vs: Olen komea mies On sanottu että kaikki ideat ovat hyviä mutta SE toteutus on asia erikseen jne... No, tämä "Olen komea mies" - sarja on ehkä huonoin ideani ikinä. Tästä huolimatta jatkan... Välillä löysemmin, välillä itseäni hauskuuttaen ja joskus jopa lievää intoa tuntien. Juuri nyt on mainittu "into", tämän vitsin suhteen, aikas lailla maassa. Nyt on pakkko heittää hieman fylliä välilöön täytteeksi: Minä nallena - Eero
Vs: Olen komea mies Tummasävyinen kunnianosoitukseni niille, jotka kasvavat vielä haudassakin: Parroille, hieman hiuksille ja erittäin vähän myös kynsille. Muutama minuuttia ennen nukahtamista (meinasin kirjoittaa: ennen kuukahtamista). Minulla ei ole mitään käsitystä miksi tämä on tänne tullut. Olen, tottahan toki, vastuussa tästä. En vain ymmärrä... Puoliunessa on osaksi 'harhojen mailla'. Ei kai muuta selitystä ole. Eikä tule. - Eero
Vs: Olen komea mies Mutta uni ei kestänyt. Siksipä tein tämän: Alistuva kunnianosoitukseni Yölle, joka tarjoaa väsymyksen mutta ei edes myy unta. - Eero
Vs: Olen komea mies Ja uusi päivä reippahasti aloitetaan askareineen. Huolimatta unettomesta yöstä on päivään saatava POTKUA! Ihmisen osa on raataa tietämättä miksi. Kantaa huolten taakkaa. Ja maksaa verot. Miksi me olemme niin tyhmiä eläimiä? - E
Vs: Olen komea mies Raskain mielin on tehtävänäni nyt julistaa tämä ketju kuolleeksi. En ole rattopoika, ilotyttöä en osaa esittää eikä viihdytys ole alaani. Ilmaiseksi antaminen on asia erikseen... Ikuisena kiitollisuudenosoituksenani annan kaikille Hienoille Ihmisille -täällä- lahjaksi nopean akvarellin takaisin harmauteen vaeltavasta vanhasta, sairaasta ja väsyneestä valokuvauksenharrastelijasta jolla ei ole enää taakkanaan kameroita eikä laukkujakaan. Vain sielulliset tuskat sekä ruumiinsa kivut ja ominaispaino kannettavanaan... matkallaan, takaisin, Varjojen Valtakuntaan. Paljon olen karsinut pois liian henkilökohtaisia kuvia, koska tämänlaatuinen palsta ei niille sovi. Pyydän lopuksi anteeksi ettei viimeinen(kään) kuvani ole varsinaisesti valokuva, vain valokuva kuvasta. Jääkää hyvästi! Kauniit ja _Elävät_ rusoposkeni! Kuvailijat!!! Teidän Aina Altis ja Aulis Eeronne (loppumusiikiksi olen valinnut erään suosikkiaariani: "In Fernem Land")
Vs: Olen komea mies "Väsyneenä ja sairaana" on aina hyvä lopettaa. Kiitokset ketjusta, ellet ylly jatkamaan. Ja yllythän sinä. Vähän niinku jossain leffassa sano viekas nainen päähenkilöllemme :"We never quit smoking, do we?"