Vs: Olen komea mies Omakuva 19-vuotiaana vessan peilistä. 1600 ASA ja kotipimiötuotos. Nega käännetty suurennuskoneessa väärin päin jotta pärstä olisi vedoksessa oikein päin. Kylläpäs sitä oli silloin kekseliäs, kaikipuolin viriili sekä innokas! - E
Vs: Olen komea mies Tuo katse oli jo nuorena! Se on näissä ollut kiinnostavaa, mutta se onkin todella sinä - ei kuvia varten näytelty. T Jukka
Vs: Olen komea mies Olen syyllinen. Oikeastaan tarvitsen tuota tunnetta. Monta nimeä sille on annettu. Pienen kuvani nimi on: Vesuviuksen purkautumisesta hengissä selvinnyt ja hänen tyytyväinen hymynsä. - Eero Editti: Tämä kuva on omistettu Ystävilleni, jotka ovat jo täältä päässeet pois. Paremmilleni. Sekä myös kaikille Häviäjille ja Luovuttajille. - sama
Vs: Olen komea mies Kauheet pakarat ja vielä samalla puolen kun varpaat.heheheheheh Mulkvistinä on mukava heilua kadulla.
Vs: Olen komea mies Oudot vieraat, jopa hieman pelottavatkin voimat kamppailevat ilmeisesti psyykeni hallinnasta. Tuo viimeisin peppukuva oli kertakaikkiaan mauttomuudessaan liikaa! Anatomisestikin mahdoton rappiotaideteos osoittaa mielen tasapainon vakavaa järkkymistä!! Vaikka kuvasta vastuussa olisikin mieleeni tunkeutunut likainen henki, on kai minun Itseni otettava syy niskoilleni ja pyydettävä anteeksi? Nyt olen kunnossa jälleen ja voin esittää porvarillisen tasapainoista ja hillityn tyylikästä taidetta. Ihanaa olla taas järkevä ja kunnollinen peruskansalainen!!! Kuvani nimi onkin: Kunnollinen ja järkevä peruskansalainen. Anteeksi lipsahtamiseni hetkelliseen hillittömyyteen. - E
Vs: Olen komea mies Elähän luovuta, edellisessä oli ainakin hurja 360 asteen yhteys. Noinhan se juuri menee, tehdään virittäytyneessä mielentilassa luova teos (yks vielä aiemmin), joka aamulla kummastuttaa. Ja vaikka se kummastuttaa, ei sitä kuulu hävetä, vaan kehittää seuraavalla kerralla vieläkin kiinnostavampi. Jep, pelko epäonnistumisesta on turhaa, ja rivien välistä voisi olla luettavissa vaikkapa jotta tää homma kantaa ihan luonnostaan.
Vs: Olen komea mies Ei aina voi olla luovalla tuulella. Ja varsinkin sinun kohdallasi puhutaan tunneista kun uutta pukkaa. Moni hieroo tänne yhden kuvan kuussa... Eli melko nopea olet, Higg