Vs: Olen komea mies SURU. Sitä aina (teinitytönsielullansa) luulisi, toivoisi löytävänsä jotain hengenheimolaisia tällaisilta taiteilijasivustoilta. Mutta, EI. Ei ymmärrystä punkkiin, ei rokkäbilliin eikä symbolikkaan; KUKA VAIN osaa punapyökkisellä jalustallaan suhrata kelpoja maisemia kun päällä on 7400 eukan isokuva -isokamera. Missä sisältö? Missä sanoma? Missä on on SIELU? Äärettämän surullista touhua. Koiranhäntiä ja kauniita pupuisia unosia. T. Eero (itkettää koko skeida)
Vs: Olen komea mies Muutetaankin ketju uusiksi: Olen hätäinen mies Higg Ps. Ostin juuri Ramoneskokoelman- ei parempaa olekkaan...
Vs: Olen komea mies Nyt Est pää pois skannerista! Mitään ei ole vielä menetetty. Lupaan vielä joskus kuvata jotain todella tylsää, ehkä jopa jotain täysin merkityksetöntäkin. Vannon samassa yhteydessä tekeväni sen mustavalkoisena. Lupaan varmistaa, että silloin on mukanan myös raetta. Yritän tehdä sen UK Subsia kuunnellen. Ehkä... ehkä yritän olla silloin myös masentunut.
Vs: Olen komea mies Mutta älä please, eikä tästä saa suuttua: Älä niihin tuleviin mestarikuviisi aiheeksi peräkammarin poikia paukkurautojen kanssa aiheeksi laita, ethän Higg, jota haukuttiin huumorintajun puutteesta siinä toisessa, eli teinikuvafoorumissa ;(
Vs: Olen komea mies jos lupaat, että itse otat joskus värikkään kuvan pienemmällä kohinalla. kohteena ei saa olla betonilohkare, eikä mikään rapistuva. räkäistä lähiöseinää tulisi myös tuolloin välttää. yritäppä saada kuvaan vielä huumoria. voisit kyseiset kuvat myös suunnata teineille.
Vs: Olen komea mies Sisältöä on sekä kuvissa että teksteissä. Näähän pursuilee tervettä punkkia. Klassikkosarjan aineksia.
Vs: Olen komea mies Rakkaat Kameralaukkulaiset. Ihmiset. Ystävät. Kiitän sydämestäni kannustavista lausahduksistanne. Kannustaisimmekin toisiamme, emmekä ajaisi toisiamme (täältäkin) ns. käpälämäkeen. Loukkausten aika olisi hyvä jättää kokonaan taaksemme? Paljon parjattu isäinpäivä on mulle ja rakkaalle pojalleni muodostunut _totaalisen_ epäkaupalliseksi yhdessäolon, luontoretkeilyn, vesiväreillä maalailemisen, piirustelemisen ja (myös) yhdessä valokuvailun viettämisajaksi. Sekä muutoinkin vaan yhdessä hengailun tyyssijaksi! Pyhitänkin tämän viikonlopun (myöskin paljon parjatulle) nk. "laatuajalle". Haluan unohtaa hetkeksi maailmamme kyynisyyden, sodat sekä muunkin kaikenlaisen rumuuden. - E
Vs: Olen komea mies Tämä duuni jää nyt singeeraamatta koska en ehdi etsimään kyniä... Anteeksi (kovat kiireet!). Tämä on: Unelmani Pehmeämmästä Maailmasta. Pitäisikö lisätä vähän saturaatiota? - E
Vs: Olen komea mies Kiirusta pukkaa mutta tää on MUST; Higginsille (ja mikseipä muillekin isille) huomisen kunniaksi MUSTAVALKOINEN PYSTYVERSIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - E editoin yhen S-kirjaimen POIS)))))))D:/DDDDDDDDDDDDDDDD
Vs: Olen komea mies todella perverssin ihana! tai oikeammin ihania. hävettää tunnustaa, mutta havaitsin punk-hemmon vasta skrollattuani tuon harmahtavan pystykuvan esille. ihanata.
Vs: Olen komea mies Kiitän isien puolesta ja myönnän tuhma olleeni kun Reaktorin kanssa kinastelin... Higg
Vs: Olen komea mies Nää on kyllä nerokkaita nää sun jutut. Miten sulla riittää aika toteuttaa nuo kaikki? Ihailijasi, Jukkis
Vs: Olen komea mies Onnellinen aamu; Pojalta lahjaksi kortti (jossa minun kuvani ilman partaa & hymyilevänä) ja itse esikoulussa tehty käärmeavaimenperä. Jääkaapissa lakkakakkua, lohta, lasagnea ja illaksi mustaherukkaviiniä. Minulle ollaan kovin ystävälliset ja sydämelliset. Rakkaat ihmiset poistavat tehokkaasti tuskaa rinnasta. Oih, tätä elämisen suloutta !!! - Eero
Vs: Olen komea mies Helsingissä yrittää harmaudesta nousta myrsky. Rannalla ainakin. Saa nähdä tuleeko sitä vai ei. Luonnollisten voimien esitykset rauhoittavat mieltäni. Nämä menneen lähimenneisyyteni päivät, suurinpiirtein viikko, ovat olleet lähes silkkaa juhlintaa; Läheisteni synttäreitä ja isienpäiväkin välissä ja niin edelleen. Olen jättänyt harrastukseni paitsiolle mutta yritän ryhdistäytyä. Onnellisten sosiaalisten tapahtumien jälkeinen mielentilani saa vertailukohteensa arkitodellisuudesta: Olen hengessäni kuin eilisen grillituote joka on pakattu vakuumipakkaukseen. Arkinen ja harmaa. En silti ole -aivan- henkisesti kuollut. Paljon mitä naurettavampia ja hulluuden rajamailla, mielessäni, siinneitä duuneja on _melkein_ valmiina. Ei vain ryhtia tai jaksamista loppuunsaattamiseen. Oudon ontto on mieleni. Ja raskas väsymys. Pakko olla laiska ja lataista lonkalta jotain vähemmän räiskyvää. Tämäkin on rehellisyyttä. Olen erakko keskikokoisessa kaupungissa jossa tuulee. - E