Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 5 Syyskuu 2009.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    heh heh, pyysin että hetken saisin ajaa "Johtotähteä", alkaa vähän nyppimään toi vakio puheenaihe mustan Audin takapenkiltä. Pari "SuperFeministiä" Ihan oikeesti kieltäyty astumaan autoon, Hyvä että puitavaa riittää... Ihan oikeesti , sille audipomolle on ihan yks ja hailee että se sai fudut, se omistaa neljä laskettelukeskusta lapissa, ei tarttis tehdä päivääkään duunia enää eikä saada latiakaan eläkettä, mutta kuiyeski vois jatkossa miettiä mitä möläyttää. Oli huono säkä kun Matti Nykänen ei ollu lyöny vaimoaan tai menny taas "rakkauslomalle" sen kanssa jonkun lehden kustannuksella, revittelivät kaiken irti ton audimiehen  pölötyksistä'....
     
  1. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Nun nih, on tehty eka siirto uuden kalustoarsenaalin rakentamiseksi, uusi hasseli Digiperä. Hasselisysteemissä säilytään, myös Leicasysteemissä. M9 tekee jo vähän efforttia tuossa hynän haalimisessa...  Prolab pelleily alkaa muuttaa muotoaan, alan tehdä tosissaan myös digiprinttejä kunhan uusi Epsoni saadaan kehiin, jolla kunnon MV printit Hahnemuhle ja  japsin Oriental digipaprulle onnaa. Kehittelen niin hyvin kuin osaan C-41 satsia varmaan jo lähiaikoina muillekin. Bird matskujen mukana tulee kohtuuhintaisia kehitys seteleitä ja sitten vaan kerään kasaan kunnon mällit kehitettävää. Kyllä mä hasselilla ja Toyo 4X5 analogisilla aijon kehittää myös nega juttuja omaan piikkiinkin. Että "pulju, jota ei ole olemassakaan" ei kyllä osoita mitenkään hiipumisen merkkejä. Seuraavaksi tulee esittely mun MV prosesseista. Flickr kamujen kautta on tullunna aika paljon hyvää tietoa, oman entisen lisäksi. Pysykää kuulolla...
     
  2. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Nyt on vähän tollainen  "suvantovaihe " kuvissa sekä täällä että tuolla Flickrissä, siellä ollaan päästy nyt yli 20.000 shotin. Kattellaan pikkasen mihin suuntaan nyt alkais tota kuvakerrontaa muokkaamaan. "Grainy days" eli kuvia vitutuksen syvistä syövereistä alkaa olla aikalailla takanapäin. Ei vituta enää oikeastaan mikään, ei edes "Ee", "MV" eikä "Q", kun näemmä pysyvät ruodussa, vähän murisevat tuolla muualla, senverran olen tsekkaillut että ymmärrän itekin pysyä poissa hankaloittamassa niitten elämää... No jutskasin lailan (paparrazzi models) kanssa että vois oikeastaan kääntää uuden luvun suomen mallibisneksessä. Noi neukkulan ja tallinnan tytöt kun tökkii aika raskaasti, eikä oikeen kukaan halua niitä käyttää, niistäkuin paistaa kuiteski läpi toi "RusskiBitch". meillä on ihan oikee ja kokonaan käyttämätön aarre hallussa eli noi langanlaihat ja uskomattoman näköiset Somali ja muut tummat nuoret giltsit, jotka vaan odottaa mahdollisuuttaan päästä esille, kaikista somista japsi ja kinuskimimmeistä puhumattakaan. No ne on kyllä japsit ihan "petite`" eli minikokoa, mutta sehän on vaan skaalasta ja kledjuista kiinni. Mä voisin oikeesti alkaa tahkoomaan niitä kun nyt on kunnon laatuakin luvassa Hasselisetin ansiosta, ei tartte mitään pelledigiä vääntää, kolkyt yhdeksän megaa puhuu kyllä omaa vakuuttavaa kieltään...(Ihan tiedoksi vaan, mä sain ton lailan aloittaan ton mallibisneksen aikoinaan, siihen asti lenita airisto sano että työnvälitys on valtion yksinoikeus ja no chance... Höpö Höpö...)
     
  3. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 378
    1 733
    113
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    No onhan tuossa jo aikamoinen peli! Saat kyllä demota sen jossain vaiheessa. Aiotko pistää rungonkin vaihtoon, esim 503CW? Olisi ainakin hieman kevyempi ilman moottoria...

    Ystävän neuvo: satsaa nyt kaikki voimavarat kuvaamiseen, että tuo kallis digiperä myöskin tuottaisi jotain. Kaiva jälleen esiin kaikki se osaaminen mikä sulla eittämättä on. Jätä kaikki vanhat taistelut taaksesi. Käännä lehteä. Ei kun menoks!
     
  4. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Ou jee Keni, olen vähän miettinyt asioita: Kyllä no feminiinit on mun alaa kuiteski, sisustuskuvat ihan pelleä, luontokuvatkin menee terapiana, vaikka täällä kuinka mollataan tissi ja pimppikuvia, on ne mun alaa kuiteski, myös vaatteitten kanssa. kyllä se kutkuttaa, kattoo vaikka flickristä mun suosikit, jotakin muuta olen klikannut "kohteilaisuudesta" kyllä toi alati uusiutuva luonnonvara eli upeat kaposet mimmit on mun alaa. No tarttee kattoa, kuinka syvälle taas mennään...
     
  5. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    taidanpa päättää "sadun" tähän. kattokaa kuvat Flickr:stä samaten kenin kuvat. Mun kommentit helin ja marun kuviin facebookissa. Sen pituinen se.
     
  6. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 333
    3 000
    113
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)


    Et tuota yhteyttä vielä ole oivaltanut?
     
  7. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    2425 hittiä, torstai iltana , kohta alkaa Manuel Dunkel lataamaan Saagaa kehiin Viiskulman Digeliuksessa, ei ole satuja ne..
    Päällä on CD:ltä Esparanza, kädessä  CFV hasseli, ei sekään pahemmin mitään satua. ei oikeastaan ole kun yksi tie, eteenpäin. näin se vain on, viimeiseen hengenvetoon...peace & Love, vähän enskan tyyliin, ota enska iisisti ja koeta teippailla sielus kasaan...
     
  8. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 378
    1 733
    113
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Jukan pyynnöstä lupasin liittää hänen terveiset tähän ketjuun:

    Jukka on kirjautunut ulos ja kiittää rattoisista hetkistä laukussa, ei siis vastaa yksärimeileihin. terv JV
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    :(
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    En toivottele kummemmin hyviä jatkoja, Jukkaan saan kyllä yhteyden. Tavallaan kuitenkin ymmärrän.
     
  11. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    END OF BLOG
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.