Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 5 Syyskuu 2009.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Jos tarkoitat, kaima, että on ihan eri tarinaa kun F:ssä, se johtuu siitä että on olennaisesti eri yleisö.
     
  1. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    en mä sitä. Joo siellä syödään haarukoilla ja omasta lautasesta ;)
     
  2. jaguar

    jaguar Active Member

    1 649
    6
    38
    "Oikeastaan nuorentaa paljon enemmän kunnon stereoilla varustettu limo jossa on nahkasisustus. sillä sitten sopivan kimmoisa muusa,  . . "
    No se kimmoisa muusahan se puuttuu, heti limoon ja hakuun. Alitajunta on kyllä viestittänyt, ettei pollet pelkästään tallissa riitä. Helppo nuorennusleikkaus. jo alkaa hyrrätä . .

    Kivat nuo vikat kuvat.
    / Jagman
     
  3. Ihan välihuomautus, täällähän saattaa taas alkaa viihtymään, tän saitin kasvojenkohotuksen jälkeen. Noi muutamat "kipupisteetkin" on näemmä siirtyneet luvan varaisiksi, eston taakse. aika hyvä. Ei tartte pyheliinaa koko ajan pitää varoiksi mukana...
     
  4. karsee enneuni, just herätty: vetelin Audilla tollaista reipasta vauhtia, kun rekka käänty yllättäen viereiseltä kaistalta eteen. smack, ja oltiin penkalla ja täyttä päätä menossa kohti liikenteenjakajaa. ei turvavöitä ei mitään ja pelkkää kirkunaa takapelkiltä, no tehtiin kuin oltiin opetettu. ratista kovaa kiinni ja kaasu pohjaan, ja perkeles, se Audi lanas tiensä kaiken pusikon ja muun ryönän läpi tielle... Onneks oli vain uni, painaa päälle näköjään tää tänpäivän keikan vastuu. Ai joo, eihän tää mikään facebook ole jonne tarttee lataa kaikki. no illalla taas fotoja, heips ...
     
  5. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Mä diggasin tosta murkku sadusta, kuten myös tosta sushi kuvasta.
     
  6. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Mäkin tykkään siit murkkusadust (vaikken vielä ehtiny lukeen sitä:).

    Mut mun mielest vatisen pitäis stiggaa vielä enämpi kehiin naiskuvia - ne hän kyl hienost klaaraa, eiks je ?

    Aivan ihanaa kulttuuria.
    Sydämelliset kiitokseni.
    Ihanan fantastista.


    - Ujo kunnioittaja.
     
  7. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Murkkutarina oli kiva, joo. Naiset ja niiden tarve.... mmm.... sitä mä en tunne :)
     
  8. Ymmärrä ny esti pysyä loitolla, sulla on elinikäinen banni mulle. jos et sitä ala käsittään, niinku vain muutama hetki sitten vannoit, mä teen sen lopullisen katoamistempun, sit kyllä ehkä menee kaaliin , eikä tappio ole todellakaan mun...
    heli: toi sun uusi kuvas on Super !!!
     
  9. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Hmmm.. Et siis tunne naisten tarpeita, nyt en ymmärrä ;)
     
  10. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 332
    3 000
    113
    Lienevät miesten tarpeet tulleet tutummiksi...
     
  11. Minä ymmärrän... ( meidän Wilma Bitch...)
     
  12. Juustohillokuorrutusmarenkimuusikauha
     
  13. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    jahash, jahhhash, mitäs laittais, kun noi "taideshotit" muhii tuolla rotskussa. vaikka tän mun kolmannen asteen yhteys ufon. Heli ei saa kommentoida kun se tietää...
     
  14. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Täh ! Mitä noi mainokset tossa välissä on, ai jee yli 700 shottia... No pankaa kundit pyörimään rahakone, mä pidän huolta tästä showpuolesta...
     
  15. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    hehe laitetaas tohon väliin yks potretti tästä umpivittumaisesta jätkästä, Ihan siks kun busailen uuta potrettia, lähinnä retrospektiivikäyttöön, katotaan sitten onko kehitystä tapahtunut, ainakin luurit on solakoitunu...
     
  16. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Jeej jee tosikiva juttu: 200 ruutua "Infra 400 Rolleita" ja testistrippi C-41 värinegaa.. aloin kehitteleen kumpiakin 70mm purkissa (kahta purkkia samaan aikaan) no, aukaistuani 200 ruutua aivan kirkasta negaa, muutama ruutu aivan paskaa MV soopaa. Mitä tapahtui ? kehite- bleach-fiksi, niin mitä?? Bleach meni erehdyksessä MV satsiin ja fiksi suoraan kehitteen jälkeen C-41 purkkiin. Good bye sunniuntain taidekuvat. värikehitepurkin seinämät täynnä sulanutta emulsiota. kaikkia liuottimia kokeilin, Dragsteri Nitrometaani sulatti tonkin töhnän veks kuten naisten huulipunan nahkarotsin kauluksesta ja monesta muusta. Siunattu Nitro, kirottu metallipurkki johon en merkinnyt kumpi satsi oli kummassakin.
    No laitetaan lohdutukseks vähän vanhempia taidepläjäyksiä.
     
  17. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 378
    1 733
    113
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Aiaiai... aika paha. Itse en uskalla samanaikaisesti kehittää kahdessa purkissa edes mv-filkkaa ettei menisi sekaisin. Yhdessä purkissa on jo ihan tarpeeksi tekemistä! ;-)

    Toivottavasti ei mennyt kovin tärkeitä kuvia pilalle.
     
  18. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    elämäni taidekuvat, tietysti...
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.