Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

(olen huono keksimään nimiä)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana matti, 8 Heinäkuu 2005.

    (olen huono keksimään kommentteja)
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Sitäkö tuo mies ajattelee? ;)

    Tausta on varsin veikeän näköinen. Omalla tavalla ihan hieno kuva. Ei kuitenkaan cowboy. Ehdottomasti paremmasta päästä kuvien suhteen eli innokkaana odotellen muitakin kuvia. :D
     
  2. Huluppee foto!
     
  3. on kyllä pähee..

    miten tää on kuvattu / tehty?
     
  4. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Aavistuksen synkkä...mutta mielenkiintoinen kuva.
     
  5. Juu.. elikäs tämä on kuvamanipulaatio. Mies tampereella kehräsaaressa ja tausta valkeakosken sääksmäellä myrskynsilmässä..

    Mies syvätty ja blendinmodesta varjoja vähän sinne sun tänne, tausta kahdessa osassa - taivaassa reilusti radial blurria, elikäs tsuumausefektiä.

    Kuva kuitenkin pitäisi olla mahdollista toteuttaa vaikka suoraan filmille siten, että ensin aikavalotus vaikkapa harmaasuotimien kanssa myrskystä, jonka jälkeen ruuvata suotimet pois ja pysäyttää miekkonen softatulla käsisalamalla.. vai ?!!

    EDIT: Ja tosiaan mv- on toteutettu adjustment gradient map-layerilla, sekä -,,- channelmixerillä
     
  6. Hieno. ;) Hyvin muokattu. *peukuttelee*
     
  7. Huippuluokkaa. Eihän tätä voi muuta kuin kehua. Ei sellainen minkä haluaisin seinälleni (makuasia), mutta sellainen jonka kuvaamisesta ja tekemisestä olisin _todella_ ylpeä. *kumarrus*
     
  8. Matti Oksa, mustavalkokuvauksen nouseva tähti:) Sinulla on paljon hyviä kuvia ja tämä lukeutuu niiden joukkoon.
     
  9. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Mainio on. Hiukan ristiriitainen sen takia että oikealle on vähemmän tilaa, mutta se tuo samalla jännitettä kuvaan tuon taivaan kanssa. Eli sopivasti ristiriitaisesti sopusoinnussa.

    Vesku
     
  10. Jep!

    Kuten kirjoitettua, mies ja tausta ovat eri kuvista. Kuvaa tehdessäni mies olikin vasemmassa kolmanneksessa, itseasiassa aivan viimemetreille saakka. Siitä vain tuli vähän sellainen olo, että "hei! Mun nimi on herra X ja täällä näyttäis olevan vähän kurja sää.."

    Minä kuitenkin hain vähän enemmän sellaista ahdistavaa meinikiä, että "hei, tunge se kamera ny p*rseesees ennenkuin..." ..tai jotain..
     
  11. aika irstasta

    elämä on laiffii, joten elikkäs kuva on veikea, mutta hiukan tumma. hieno silti
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36