Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen Totuus piirtää rajaa en siitä aina selvää saa viivaa veteen piirtyvää tuuli puhaltaa viima vihainen sielu kaipaa lepoon kasvot mieleen jää hetki tää hijainen valo luo varjojaan ääriviivasi nään sisäiseen maailmaan Runo ja kommentit sen sisällä
Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen Sanotaan näin, että näitä saa katsoa tietenkin yksittäisinä kuvina, mutta hyvä on myös muistaa tämän projektin koko. Jokainen katsoo omalla tavallaan, eikö? Ja yhä kunnioitamme kaikenlaisia mielipiteitä! Kiitos JukkaH, oli kaunista.
Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen Marulle pointsit ihan sen takia että v. valolta voisi ihan oikeasti ottaa hengen ;D <SIZE size="20"]Ei tästä sitten enempää, keneltäkään.</SIZE> Ei vaineskaan. Marun kuva kuvastaa mun mielestä aihetta paremmin. Teksti peilissä tosin voisi olla: kill kill kill kill the art
Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen Tyttöparat ... no ei ... tuollainen rajatilan toisella puolen piipahtaminen on toisille meistä kovinkin arkipäiväistä. Puhun henkilökohtaisesta kokemuksesta. Hyvä aihe. Itse olen huomannut "hullujen kuvien" ottamisen olevan hyvää lääkettä oikeaan hulluuteen lipeämiselle. Se on parhaimmillaan terapiaa.- Näin varsin tylsähkösti ilmaisten. Harrastan itsekin "hulluuskuvastoa" ja nautin siitä harrasteesta kovasti. Eläytyä tosin voi joskus vahvasti niin että saattaa olla vaarassa ... Mukavat kuvat - vieläkin rankempana olisin voinut, tästä teemasta, toteutuksen haluta nähdä ja kokea. Oikein jeps näinkin. Mielenkiintoista seurata jatkoa. - Erska
Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen Taas on arvon rouvat pistäneet parastaan. Kauhua tossa helin kuvassa on. Maru ois voinnu tekstin jättää vaikka pois, käden jäljet, valumaan tai vaikka jos tekstiä, niin mitä sen vähempään tyytyä kuin "tappakaa kaikki!"; no tää nyt o vaan ajatuksia. Hienoa. \O/
Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen "Kivoja kuvia". Pieni ajatus: Helin kuva on hallittu, mutta kuka on se hallitseva kuvaaja? Jos kuvan keskittäisi, oltaisiin klassisessa potilaskuvauksessa (kun psykiatri-isoisä puukameran osti) ja kaikki selittyisi ja kuva saisi lisää historiallista tukea ja rikkautta. Marun kuva on yhtä hallitty, mutta siinä on selvemmin jäsennettävä tuttu näkökulma.
Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen Kiitoksia taas kommenteista. Mukavaa, että näistä jotain ajatuksia syntyy muillekin kuin meille itsellemme. Sitä kokonaisuutta voidaan katsella sitten joulun tienoilla ensimmäistä kertaa . Olen samaa mieltä kuin Eero, että ei omakuvien tarvitse kauniita olla vaikka niitäkin on hyvä olla. Näihin hullumpiin kuviin voi purkaa sitten omaa sisustaan...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jep. Söpöilykuvankin aika voisi olla kohta... tuskin maltamme odottaa....
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Heh, johan tuossa on söpöilykuvia profiilikuvissa? Eiks ne riitä ?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hienot kuvat tuli kummaltakin! Jatkoa odotellaan aina malttamatta
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No kylläpä olettekin aivan älyttömän ihania naisia molemmat! Hetken aikaa poissa, niin johan tapahtuu täällä foorumilla. Melkoisen kunnioitettavan massiviinen projekti. Hyvin on synkkää kamaa, mutta sehän on pelkkää plussaa. Kalak likes this ja liittyy tohon naamakirjan ryhmään!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tosiaan ihania. Huomatkaa lievä sarkasmi sanassa ihania. Mut hyvä kalak, sinne ryhmään vaan! Siellä näyttääkin olevan ihan mukavasti jäseniä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Olen aivan älytön nainen . Ja siinä ei ole tippaakaan sarkasmia.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No, niin kauan kuin painotus on sanalla 'nainen' - kaikki hyvin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen siis "älyttömän ihana", sano. EDIT: anteeksi, mallejahan ei saa arvioida, vain kuvia
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No niin, päivän omakuvat ohessa. Aiheena uni. terveisin "nukkuu etanoiden kanssa"