Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Irrallisia kuvia, ilman mitään yhteyttä. Mitä sen enempää, laita varoitus, väärä mielipide.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Irrallisia kuvia?? Mihin hittoon niitten olis pitänyt yhtyä??? Jokainen kuva oli oma aiheensa eikä mikään "sarjakuvaketju"?! Mutta kiitos kuitenkin
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen (Muutama tunti sitten kirjoitin jotain tällaista, mutta se meni näköjään jonnekin ns. bittien taivaaseen.) Näillä kuvillahan on juuri yhteyksiä: * Jokaisen päivän aiheeseen * Projektin teemaan * Kuvaajan ajatuksiin ja luovuuteen * Kuvaajan elämäntilanteeseen * Kuvaajien väliseen sidokseen * Ihmisten elämään 2010-luvulla ja aina * Naiseuteen ja naisen asemaan * Ihmisyyteen * Elämään * Valokuvakulttuuriin * Valokuvaustaiteeseen * Jne... Kuvilla on siis yhteyksiä paitsi "asioihin", myös monella tavalla "toisiinsa" ja aiheiden kautta myös "meihin". (Sensijaan on selvää, että kuvilla ei ole yhteyttä esimerkiksi kommentoijalle läheiseen Porvooseen, tai kännykkään, jotka olisivat hänelle kuvien julkaisemiseen riittävä "yhteys" johonkin.)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mielenkiintoisinta projektissa oli verrata kahden naisen, helin ja marun näkemyksiä samasta annetusta teemasta. Sitten kävi kuten kävi. Helin inputit on nähtävissä muualla, jos tästä setistä näyttely tulee, epäilen että rajua karsintaa tullaan näkemään.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marulla on siis hienoja yksittäsiä kuvia, kuten on ollut jo vuosia, ymmärsin eilen pika vilkaisulla että olisi joku teema, mitä en löytänyt. Syvältä töksäytys, oli ihan syvältä, hienoja kuvia.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jari, jokaisella kuvalla on oma aiheensa. Ainakin kuvan nimestä selviää mikä on ollut tietyn kuvan aihe!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Piti mennä muutama sivu taaksepäin, niin huomasin mistä kyse. En ole seurannutta tätä ketjua, my bad.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen En minä jatka enää tämän projektin merkeissä. Tämä oli yhteinen ja jäi kesken kohdaltani tietyistä syistä. Tuskinpa keskeneräistä projektia näyttelyksi kukaan viitsii laittaa. Ehkäpä kuvat käytetään kumpikin tahoillamme mihin haluamme. En tiedä.