Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Pidin ikkuna- ja yksin -kuvista. Tosin Marun asento Ikkunassa on hieman liian teatraalinen aiheeseensa. Jostain syystä olisin halunnut Helin Yksin-kuviin vääristymiä, ehkä silmien ilmeen takia.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin "sadismi" oli niin ... huhhuh että sattu ... ihan kauheeta ... Mut onneks Helin "mansikka" oli niin ihanan seksikäs että se hieman pyyhki pois pahaa mieltä. Söde suu (ja mansikka) ! - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Saman likan "vappu" on jo väreissään & sävyissään - puhumattakaan ilmeikkyydestään - ihanan kahjo ja "hullu" kuva. Mä diggaan siitä siksi. - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voi olla (ja onkin), että vika on mun päässä, Helin Sadismi-kuvan jälkeen Helin Mansikka-kuva vaikuttaa sadistisemmalta. Siis hyvällä tavalla tai jotain miten nimet ja järjestys vaikuttaa. Omakuvateema kyseessä kuitenkin. Hyvin olette jaksaneet. Näitä on mukava katsella.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin vappu on aika vaikuttava kuva. Kauniit värit ja iloa pursuva. Tiedä sitten kuinka iloinen vappu monelle juhlijalle lopultakin on.