Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jukka Hoohan on varsinainen naistennaurattaja ja supertason kommentaattorigeenius ! Kivoja kuvia (pukkaa). T Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Näitä uusimpia kun katsoo niin tuntuu että projektin "ensi-into" on hiipunut ja otetaan vähän kevyemmällä kritiikillä. Niinhän siinä helposti käy. Hyvää projektin jatkoa
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos kommenteista. Näitä tulee taas ripotellen muutaman päivän ajan. Kolme
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mikähän taas vaivaa, ku ei meinaa kuvat millään latautua ... Kokous
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kolmas psykoko tuolla suihkussa härää vai mistä on kyse? Voin vain kuvitella mitä kaikkea onkaan mahdolliset ulkopuoliset katsojat miettineet, kun Maru on tullut kokouksesta, metsäpolkua pitkin kotiin kantaen isoja pehmoeläimiä kainalossa. ;0) Kivoja kuveja.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Onko Heli vaihtanut lääkitystä? Ihan hervottomia kuvia ;-D (Positiivisessa mielessä!)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jo vain. Pelkkä lepo ja järkevä ajattelu ei taida riittää. Kyl kai se on se kajahtaneiden TERVE rakkaus itteensä, se taikasana. Mitä mää aseettomana ymmärrän, kattosin jotta hyvinki oikeeseen suuntaan oltais menossa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kyllä lähtee! Perutaan aikaisemmat paskapuheeni ja otetaan hattu päästä nyt on oikeaa menoa! Erityiskiitos Marun herkälle eläinkuvalle. Parasta netissä nyt! Higg Kyllä lähtee! Perutaan aikaisemmat paskapuheeni ja otetaan hattu päästä nyt on oikeaa menoa! Edit: Anteeksi, Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ??? Edit : Paskapuheita ei voi perua. Kivat fotot, flikat. - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kuutiopäinen karhu on eläin (no, suorakulmainen suunnikas), hetkonen, käsi päänsärkyasennossa. Kissan viiksien osoittelussakin on _omat_ kissan puolensa. Tehokkaita.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kappas vain, asianahan onkin pahvilaatikkohupailun sijaan perinteinen sunnuntaiteema: "Karhunpoika sairastaa", http://www.jalam.org/lastenlauluja.htm#Karhunpoika%20sairastaa Mainioita eläinkuviakin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nooh, kun joskus aikoinaan lähdettiin kelluvaan valuuttaan mukaan, sovittiin hyvinki selvästi jotta kaikki eläimet on tasavertaisia, jos sitte on tullakseen tasakulmaisen suunnikkaan muotoisen lainapakettieläinkunnan ulkopuolelta, vaihteleepi vaan valuuttaa, ja homma toimii taas tasa-arvoisesti. Höh, näissä uusissa kuvissa on nyt jotain vialla, Marun pyramiidihuijaus ja Helin "palvelutalo" painaa kohta lanteille viritetyn patruunavyön revolveriliipaisimesta suoraan alas kihtipottuvarpaaseen, eihän tuota muuten huomaiskaan.