Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Kiitos kommenteista!

Snapsi

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Rajaus

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Vesi

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Silta

5. Est

Est Well-Known Member

17 620
    1 937
    113

Marun "sillassa" on aivan erityisen hieno ja hyvä rytmi että liike. Nautinnollinen kuva katsella.

- Est

Edit: Myös lämminsävyisyys kiehtoo tuossa - pidän kovasti tuosta kuvasta.

6. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Kiitos Est :)

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Solmu

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Luettelo

9. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Tunnoton

10. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Harmaa

11. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Kirkas

12. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Jää

13. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Soitin

14. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Voide

15. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 959
    35
    48

Helillä vähän kiristää. Marun tunnottomassa ajattelin myös vähän lapsen ilmettä ja sitä, voiko lapsi olla noin tunnoton, millainen tulevaisuus sillä on edessä. Kauheeta ajatuskierrettä.

16. Jukka H

1 959
    35
    48

Siinä on näköjään vähän tasotettu laattiaa, onko kaikki tosiaan niin harmaata miltä näyttää? lattiakin saa kohta uuden pinnan ja lattian elämä hymyilee.  Edit. Katsoin uudestaan. Helillä oli vähän kyllästynyt ilme, "harmaata on", niin on allakin.

Ei kai Marulla o harmaakaihi? jotain harmaata näköpiirissä.

17. Jukka H

1 959
    35
    48

Helin kirkas, monisyinen kuva; jollain herää ajatuksia, jollain ei, kirkkaus voi sokaista, niin ettei kykene tarkentamaan selvästi, kirkkaus voi olla meidän ulkopuolellamme, mutta emme kykene siitä saamaan selvää kuvaa. Maru katsoo aurinkolasit päässään poispäin kirkkaasta, ehkä aurinkolasit ei riittäneet suojaamaan kirkkaudelta, riittääkö mikään suojaamaan ihmisen sisintä jos ovia auotaan... meni vähän syvälliseksi, liekkö niin syvällistä edes olevankaan.

18. Jukka H

1 959
    35
    48

tässä on hyvä kuvapari jotka täydentävät toisiaan. Helin "syytösten kylmä sormi" ei osoita kehenkään, ei kykene, vaan on painunut maahan Maru taas pistää kylmän vaikka palamaan, antaa tulla "lunta tupaan", kyllä täällä kestetään, elämään rohkeasti suhtautuva asenne joka vahvasti tekee mitä tahtoo.

19. Jukka H

1 959
    35
    48

Helin kuvaa piti vähän miettiä, siinä oli niin paljon kerroksia (osa varmaan mun luomia, hällä väliä) jos aloitan pinnasta: muut ihmiset eivät saa selvää kuvaa, mitä ihmisessä on, mitä persoona haluaa, mitä hänen sisällään liikkuu, vaikka siellä on soitin joka halua soida, kädet puristaa soitinta epätoivoisesti, haluamatta luovuttaa, minä haluan pitää sinut, soitin on, siitä on hyvä lähteä, instrumentit on kaikkeen. Mustat lasit, (lue kuka tahansa meistä) saattaa kätkeä itsensä muilta ja muut itseltään, älä tule lähelle sinä häikäiset en kestä iloasi, kätkeä myös itsensä peittää "mustilla laseilla", kielensä, sointinsa, ehkä tietämättään, kykenemättömyyttään ottamaan vastaan tai antamaan itsestään.

Marun soitin oli helpompi jollain tavalla, maru on soittimen sisällä tai kuka tahansa nimeltä mainitsematon henkilö jota muut soittaa, valiten vain sen mitä haluaa kuulla, vielä kun on säleikön takana, kuin eläin, muut hallitsee mitä saa tehdä ja milloin. Hyvin selkeä kuva. Edit. katsoin vielä uudestaan, kuvassa marulla on alistunut ilme, "tehkää mitä vaan". Pisteet kasvaa, harmi vaan ettei niitä kukaan täällä ees kerää. ;):D

Varmaan olis pitänny pitää nää mölyt mahassani, mutta kirjoitin nyt kuitenkin.

20. Jukka H

1 959
    35
    48

Sanat vähenee kun loppu lähenee. Tässä koitetaan voiteella peittää, korjata, sävyttää jotain paremmaksi kuin mitä se on; no huuliherpekseen lääkevoide on paikallaan. Marun kuvasta näkyy hyvin kysymys, "peittääköhän se varmaan?".

Niin, Hyvää huomenta kaikille hyvin nukutun yön jälkeen. Se on sitten
    aamukahvin aika. Lukekaa tai olkaa lukematta, kaikki on sallittua, mutta rienaaminen ei kuulu hyviin tapoihin, eikä ole suotavaa minultakaan.