Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Annan ääneni Flickr:lle ( superbueno) ja Feissarin sarjalle Helin ja Marun kuvista. Aika moni laukkulainen on kummassakin läsnä ja AIKA PALJON MIELLYTTÄVÄMPÄNÄ KONTAKTINA. Varmaankin osaksi skisi ettei siellä "Eipäsjuupas" tyyppejä melskaa. ne katoo aika paljon omaan naurettavuuteensa. laukku on kuitenkin AINOA vakavasti otettava suomenkielinen foorumi, joten täällä myös, "puolivalot päällä"
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Miten tässä onkin sattunu ajatukset hyvin yhteen. Heli on näemmä puhunnu jotain liikaa ja Maru nähny. Hyvin synkkaa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Autiolta näyttää. Maru on poistattannu tatskan? edit. Katoin vähän hätäseen. Helin mielikin taitaa olla autio. Näillä mennään, tulevaisuus näyttää vielä kyntensä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helvetin hyviä ! Hyvä likat !! Moon ylpeä Teistä, kuin jos olisitte omia likkojani !!! - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No kyllä taas on kuvaavalta voimanaiskaksikolta irronnut! Tosin pokkani oli revetä Helin "Tikkurilan pistosahamurhaajan kohdalla". Tikkis
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tilannetiedotus. Kuvia tulee seuraavan kerran viikonlopun tienoilla. Sen jälkeen taas luultavimmin viikon kuluttua. Työ ja sen jälkeen studioremontti vievät aikani tällä hetkellä kiitettävästi. Joskus asioita on vaan priorisoitava. Kun aloitettiin tämä projekti, olin kotona päivät pitkät ja tilanne siltä osin oli aivan toinen. Ja kuten tiedämme, elämässä tapahtuu isoja käänteitä eikä niitä voi etukäteen juuri arvailla... Marulla on toinen tilanne ja tämä viivästys johtuu vain ja ainoastaan minusta.