Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Laaksot, no en vaan löytänyt jotain haluttua yhteyttä taiteilijoihin. Tyhjäpäihin ei rouvat kykene näköjään laskeutumaan. Kello, nyt vaan aika ei oo mulle sopiva ymmärtääkseni suurempaa taidetta
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen 1. se on kenkkua, että kun kerran erehtyy naimisiin, sen jälkeen kutsutaan rouvaks... ei tää ikä vielä niin iso ole kuiteskaa 2. eiks koit oo mistään kotoisin ?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ymmärtääkseni ne ovat traditionaalisia vartalo-abstahointeja, joilla on "silminnähtävä" eteerisen eroottisuuden kuvaamisen luonne, joka on taiteilijoiden yksi piirre. Tosin Helin kuvassa olevia pieniä elementtejä en minäkään ymmärrä. Ehkä ne vaatisivat katsomista isommassa koossa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tuossa Helin "laaksossa" näen jonkinasteisia viitteitä Zeuksen ja Europan kohtaamisesta. Ehkä sen on (tekijälle) alitajuista? Nuo tarinathan ovat olleet osa meitä kaikkia lähes "aina". No, kuva kiinnosti -myös- siksi että se herätti mielihyvää noiden itselleni rakkaiden tarinoiden vuoksi. Jänskähän se on muutenkin. Ja vois siitä löytää aivan muutakin. Mutta suurempaan mieleni jakamiseen/antamiseen en nyt ryhdy, koska tietyt tahot ovat suoraan ilmaiseet minun vaikenemiseni olevan toivottua. Siis: Vaikenen. __________________________________________________________ Edit: Eikä tarvitse vaivautua ja lähettää minkään sisältöisiä yksityisviestejä (ylläpidonkaan), kiitos. Viihdyn täällä joka tapauksessa hyvin, hyvin huonosti ja erittäin vähän tulevina aikoina, jos edes lainkaan. Siitä voitte olla helpottuneita ja kivasti onskuina. Heippis. - E Linkki Tizian'in maalaukseen "Europan raiskaus" : Tiedosto:Tizian 085.jpg – Wikipedia
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen "Mies", ihan mukava ironiapläjäys väliin. On/off-kytkin ja toimimattomat säätimet (suomi-usa, 1-6 Jep, huumoria aina tarvitaan...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen [<SIZE size="1"]quote 1. se on kenkkua, että kun kerran erehtyy naimisiin, sen jälkeen kutsutaan rouvaks... ei tää ikä vielä niin iso ole kuiteskaa [/quote]</SIZE> Miten teittiä sopi puhutella, neitinä? Mutta nythän ne Laaksonne aukesivat minullekin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Näissä mies kuvissa vähän taidetaan vetää miestä halvalla, no totta se on, että monet meistä useesti luulee olevansa jotain enemmän kuin vain huvittavia kaikkensa väärin yrittäviä pyrkiessään nokittelemaan omassa elämässään tiedon portailla ylemmille askelmille. Hyvin osuvat kuvat.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tuosta linkistä, yläoikealta avain Marun laaksoon. http://www.valokuvataiteenmuseo.fi/fi/nyt-preview/event/3/22---antero-takala-mindscapes-19602010
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Heh, Heli vois olla ihan hyvä ? Kiitos kaikille taas kommenteista!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin kahvakuva tuo mun mieleeni ns. "tuhmia ajatuksia". Mua alkaa kutituttamaan. Eikä se ole mitenkään rumaa tai likaista. Kiitos. T. Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Minä taas ajattelin, että se on se kahva, josta käännetään maailma paikoilleen. Mielenkiintoisia kuvia, taas.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hei, Voi jee. likat ottaa itestään surkeita kuvia ja koko laukku pässejä seuraa kommentoimassa. Luetuin ketju koko paikassa. En oo missannut mitään kun oon viihtynyt muualla. Herätkää! t.a
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hei vaan sullekin a , onneksi olet tosiaan viihtynyt muualla. Ja onneksi sun ei tarvi tätäkään ketjua toista kertaa avata . Missäs sun kuviasi saadaan katsella? (ps. löysin jo muutaman : ...) Mua hiukan hämmästyttää tää valitus, tää on vapaaehtoista tänkin ketjun seuraaminen. ---------------------- Mutta tilannetiedotus niille, joita oikeasti kiinnostaa:Ollaan Marun kans sairasteltu, mä ensin, Maru nyt. Lisäksi mulla ilmaantui muuttojen yhteydessä tietoteknisiä ongelmia, plääh. Seuraavat omakuvat tulevat vasta viikon kuluttua esiin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Don`t worry Heli, vaikka feissarista tsekkaa koko setin, on se aika vakuuttava, tietysti nousuja ja laskuja, ja välillä täytyy tsekata kumman kuva oikeesti on kyseessä. Kyl näillä näkymillä saa toista settiä hakea jossa paukkuja riittää... C`mon jannut: Joka päivälle ! Jos joltakin toiselta edes kerran viikossa, niin risti seinään. Mä ainakin oon fani, ja surkeemillakin näytöillä ollaan menty auditioihin ja saatu kamaa galleríoihin...