Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Olipa huono linkki (Otan sen pois) etsitään myöhemmin parempi. Mutta tarkoitin siis luonnonmukaisempaa elämäntapaa kuin on nykyisin vallalla "teollistuneessa maailmassa". Luonnon ehdoilla, luontoa rakastaen ja kunnioitten. Äiti Maata Varjellen, Suojellen ja Rakastaen. - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä paranin jo. Ainoa, mikä pysyi sisällä oli karkit. Joten... karkit kunniaan, jopa vatsataudin nujertajana! Juu, mähän olen suru. Kävelevä sellainen. Ihan ilman itsesääliä. Mä elän surua, surun kanssa, suru ylläni, suru allani. Tulee vielä päivä, kun se muuttaa muotoaan, mutta juuri nyt se vaan on niin keskeinen osa mun elämääni ja tulee vielä olemaan kauan. Luin muuten juuri jutun Annasta, surusta. Oli niin surullinen artikkeli, mutta niin kuin siinäkin, elämä vain jatkuu.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Norovirusta on liikkeellä. Äkänen tauti kestää vaikka pakastaa. Meillä oli koko poppoolla jotka ny asustaa vantaalla (6 hklöä). Suru on surtava ajallaan, elämäkin muuttuu ajallaan. Hyvä, että et kätke suruasi ja se näkyy myös kuvissasi, positiivisesti luovuutena (?)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tarkoitin hyvin tunteetonta ilmaiseva kuva, ei tunteeton kuvana vaan kuvana hyvä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Upeat laaksot molemmilla. Marulla kylmä ja kaunis Lapin laakso by A.Takala. Heli kesäisemmissä tunnelmissa; Nådendal ? Hannu