Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tuota... pitää tunnustaa sivistymättömyyteni. Mihin *liittoon* pentagrammi liittyy? Monen asian symbolinahan se on esiintynyt, mm. mormonikirkon, mutta liitto?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vaikka virallisista tulkinnoista ja pentagrammin "oikeista" käyttötarkoituksista onkin jotain häilyvää tietoa, niin mä ainakin tulkitsin Marun kuvan niin että liitto on tehty saatanan kanssa =).
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Se vertaakin kuvannollisesti liittoa... ei suoranaisesti. Sanooko sana wicca mitään? Eli kuten frank sanoi "tulkitsin Marun kuvan niin että liitto on tehty saatanan kanssa =)" siihen tyyliin...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Näimpä. Perinteisesti pentagrammi "oikeinpäin" (tämä on tulkintakysymys ihan tyypin mukaan) liittyy valkoiseen magiaan ja yleisemmin wiccaan. Mutta mitään kivitauluun kirjoitettuja normejahan näissä asioissa ei ole. Pentagrammikuva onkin juuri tuon puolesta vähän häiritsevä.. tytön olemus on uhkaava ja viittaa suoraan black-metal kuvastoon, mutta symbolin käyttö noin on vähän ristiriidassa muun kuvan kanssa. Pieni rankistelun fiilis tulee. Mutta ei kai tätäkään toisaalta tarvitse niin pilkuntarkasti tulkita. Sellaisia fiiliksiä tuosta vain tuli...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Juu, kyllähän tuo pentagrammi on tuttu saatananpalvojien symbolinakin. Ok, voihan sitä liitoksikin sanoa. - niinpä, ymmärränhän minäkin, kun selitetään.... joskus vain pitää selittää aika kauan
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen En tiedä mikä on oikein- ja mikä väärinpäin, mutta BM-kuvastossa pentagarmmin sakaroista yksi osoittaa alaspäin. Edit: Kannatettava projekti. jos en olisi näin laiska, tekisin oppimismielessä jotain samanlaista.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Sitäpä juuri tarkoitin. Itse assosioin tytön olemuksen bläkkis-osastolle, mutta rinkula on pyörähtänyt väärinpäin Tulee vähän sellainen fiilis kuin näkisi muovijeesusen ostoskeskuksen pihalla. Hyvä kuva muuten. Ja hyvä että aiheuttaa pohdintaa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ehkä se voi olla myös sekin Mutta jos tuo viittaa minun kuvassani noituuteen niin eihän ne "eukot" aina niin puhtoisen iloisia ole... kai, tai mistäs minä tiedän
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jos aihe-ehdoituksia tarvitaan niin "Nettihäiriköt" voisi olla sellainen (tarkoitan kommentoijia, en kuvien laittajia ;o)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Meil on muutaman päivän lataustauko, kun mä olin vähän vatsatautinen (kuka sen tänne lähetti????) ja Maru lähtee tänään reissuun. Sunnuntaina seuraavat kuvat. Kiitos Nettihäirikkö-ehdotuksesta, pannaan jonon jatkoon.Ja kiitos muutenkin kommenteista.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vaikka 'ahdistus' tavallaan vaatiikin hieman tummaväsyisiä kuvia, ovat nämä mielestäni jo liiankin platkuja. Tai esim. aavistus kontrastia lisää tummiin sävyihin parantaisi noita tuon aiheen kuvia. T Jukka
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen On todella vaikeaa kuvata ahdistusta. Jokainen ihminen ahdistuu niin eri tavalla että mitään sellaista perusahdistuksen määritteitä ei taida olla. Jos on, niin varmaan sellasten määritteiden mukaisesti voisi ahdistuksen valokuvata. Molemmat kuvaajat ovat lähteneet siitä että ahdistuksessa kädet tulee maailman ja kasvojen väliin turvaksi. Maru on vielä lisännyt sekaisena olevan huoneen ja/tai sohvalla nukutun yön merkit. Monessa muussakin tunteessa käsi tulee naaman eteen kuten pahaa puhuttaessai. Jne....haastava aihe.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ihme supersitkee vatsatauti ollut monilla viime aikoina (mullakin). Toivottavasti paranet nopsasti. ______________________________________________________ Hienot "Historia" -kuvat. Marulla niin ylväs ja kannustavan luonnonkulttuurimainen. Ihmisten kuuluisi elää kuin pohjoisameriikan intiaanien. Helillä mä näen surua. Kummatkin jepulis kuvia. - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ¨ "Luonnonkulttuurimainen" on hieno sana. Riippumatta siitä mitä mahtaa tarkoittaakaan.