Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Mä en tikkaa tota estin uutta naamakuvaa pätkääkään.se on aivan persehestä ja tönkkö.

1. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Hah :D

Ei se ole perseestä, se on sydämestä, omalle kaksivuotiaalle pikkupojalleni huonolla puukolla veistetty yhtenä yönä Lapissa, vuosia sitten. Rakkaudesta.
    Tönkkö sen taas kuuluukin olla. Tönkkö ja karu. Ei omakuva niinkuin entinen keskinkertainen lehti / muoti -kuvaaja sellaisen voi ainoastaan seniilissä päässänsä käsittää.

Mutta mitä sitten ? Miten tuo käsinuken eräänä yönä puukolla veistetty puinen pää liittyy tämän ketjun kuviin ?

Omalla kierolla tyylilläsi yrität vain ärsyttää.

En kuluta aikaani sinun kanssasi riitelyyn, et ole se arvoinen. Olet kiero ja katkera vanha ukko, et muuta. Siellä on kaunis talviaamu ja minä vietän sen muualla kuin homeisessa kellarissa homeisten pakkomyyntioptiikkojen keskellä - onneksi.

Mutta kiitos, sinullekin vittuilusta.
    Yritä jaksaa - turhaa elämääsi.
    Heippa.
    - Est

2. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Est osaa olla joskus vaikea, mutta tässä tapauksessa (tai erittäin useasti on oikeassa, mutta monesti sen oikean asian  Estpersoonalllinen esitystapa nostaa joillain karvoja pystyyn) erittäin oikeassa.

Itse katson tätä ketjua suurella kunnioituksella naisia kohtaan, mutta loistavien ja oivaltavien kuvien mukana ja välissä tulee usein korneja itsestäänselvyyksiä. Molemmilta hienoja, ehkä Helilltä useampi pysähdyttävä on tullut.

Ymmärrän kuva/pvä- ongelmat ja paineen tuottaa katsojille päivittäin jotakin uutta, ihmeellistä ja taiteellista, ja vielä vähän parempaa pitäisi tehdä kuin edellisenä päivänä...

Jatkakaa vaan arvon naiset, ja kun projekti on ohi, parhaista noista saisi upean koosteen näyttelyyn .

Terv Higg

3. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Äijät perhana taas toisten ketjussa tappelevat... Tsot tsot ei ole kaunista tämä ei, Higg

4. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Ja vielä: Ketjun kuvaajille pahoittelut eilisestä ikävästä sanailusta.

Tuo vanhus puolustaa ilmeisesti teitä kuin Odysseuksen anuksella katsova koira (päin helvettiä, turhaan ja vahinkoa tuottaen) - kait hän haluaa vieraita kellariinsa kylään ?

Se on liikuttavan säälittävää - muttei tässä rakkeja tarvita.

Jatkakaa hienoa ketjuanne, suurin osa siitä on oikein hyvää kuvaa ja hieno saavutus kokonaisuutena.
    Monet asiat huomioon ottaen hieno saavutus. Häiriöistä huolimatta yrittäkää jatkaa.
    Pahoittelen tällaista tohinaa ja touhua. Poistun.
    - Erska

5. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

En halua tapella, tuo ukko provosoi tahallaan, on harrastanut sitä kuulema koko pitkän ikänsä.

Anteeksi häiriöt.
    - Est

6. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Olen samaa mieltä.
    - Eero

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jahas. Mä en ole lähettänyt kameralaukun aikana kertaakaan kenellekään avunpyyntöjä enkä pyytänyt banaaneja. Syytöksesi ei osu vaan menee ohi ja kaukaa.

Minä en tarvitse kehuja, en elä sellaisella vaan ihan muulla.

Emmekä me tätä lopeta, vaan teemme loppuun. Ellei lopputulos miellytä kaikkia, ei voi mitään. Eikä siihen ole tarvettakaan.

terv. narsisti "kuningatar"

ps. Jukkiksen "en ymmärrä, miksi tällaista piti tehdä" on sinänsä hassu. Kukaan ei pakota katsomaan eikä varsinkaan kommentoimaan :).

8. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Tuon halusin lukea. Ainoa mikä tässä enää merkitsee. Nyt voi sulkea tämän värkin. Ei voi enää painia. Haluaa rauhaa.

Onneksi on noin. Niin uskoinkin.

Morjens ja kiitos vastauksesta, "Kuningatar".
    - E

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Puheenvuoroni oli täysin perusteltu.
    Ehdotin vain, että olisi mielestäni parempi ollut vaikka kuva/vko, jolloin kuvat olisivat viimeistellympiä ja nähtäisiin teiltä varmaan muitakin kuvia kuin näitä omakuvia. Muu kuvatuotantonne (ainakin tänne postattu) on vähentynyt.
    T Jukka

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Saahan sitä ehdottaa, mutta me päätimme tehdä näin.

Niin, kyllä mä kuvaan muutakin. Mm. toista projektia, josta tulee näyttely. Niitä kuvia voi sitten vuoden kuluttua nähdä toisaalla netissäkin. Mun pääasiallinen rakkauteni valokuvauksessa on yhä filmi, jolle kuvaan taas. Blogissa on jotain kuvia, eiköhän nämä omakuvat riitä tänne, kyllästyttäähän teitä osaa jo muutenkin ;)

11. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Hyvä Heli !Tiedät totuuden, sekä itsestäsi että kenties myös minusta... ( netti JW on eri kuin tuo "live")...

12. Est

Est Well-Known Member

17 632
    1 938
    113

Ei kannata lopettaa täällä. Ei ole kyllästytty. Tällainen roska läppä loppuu. Jatkaisitte, minä ainakin pyydän.

Monta väärinkäsitystä nyt ja niin herkkiä ihmisiä paljon.
    Siitä loukkaantuu niin rajusti.
    Tulisielut.

Otetaan kaikki nyt jonkin aikaa etäisyyttä ja iisisti, jooko.
    Liian kovaa alkanut rullaamaan.

Olen perhanan pahoillani.
    - Est

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Nätisti sanottu :). Emmä tiiä noista muiden kuvien julkaisemisesta täällä. Ne parhaat keskustelut käydään kuitenkin livenä. Mä en oikein saa mitään niistä ns. parannusehdotuksista ;)

14. pb76

pb76

777
    0
    0

jaa, olen ainakin itse antanut ymmärtää että tässä oli tarkoituksena toetuttaa tätä projektia omakuvina.

Tietty myös pitää ymmärtää että joku voi odottaa viimeistellympiä kuvia kuten itsekkin laittaa esille, ties kuinka kauan noita täydellisiä mestariteoksia on hiottu.

Eihän näitä tarvitse kai katsella jos laatu ei miellytä.

ja ainahan voi aloittaa oman vastaavan projektin keskenään ja katsoa saako se vastaavan kannatuksen, voihan se olla jopa suositumpi joka lyttää tämän threadin maanrakoon  ;D ainahan joku tekee asina paremmin.

15. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Onhan tämä sama setti nähtävissä facessa, ja vaikka koko setti yhdellä silmäyksellä. Yleisökin on "sivistyneempää"...

16. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Kaverit ovat sivistyneempiä, ainakin face to face;), Higg

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Kiitos... keskustelusta :)

Rauha

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Liitto

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 121
    3 464
    113

Helin rauha on aika uhkaavan oloinen, pelottaa, että rauha piankin rikkotuu.