Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo todella mainio. Olisko ehkä kannattanut käydä hiukkasen läpi herran historiaa ja ammentaa sieltä? Nyt tulos on kuin alakoululaisien kuvaamataidon tunneilta, mikä tietysti on ihan hyvin sekin jos siihen pyrkii. Herrahan itse sanoi että tärkeintä eivät ole kuvat vaan mitä niiden alta löytyy. Ja maalas oman työnsä päälle.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kyllä nyt on sielunveljet löytäneet toisensa! Mitä jos äänestettäis vuorimies ja kolmannen asteen yhteys "viralliseksi juryksi" kameralaukussa ?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Paitsi, että Matti Vuori on oikea ihminen omalla nimellään ja paneutuu kommentteihin, toinen huutelee turvallisesti nimimerkin suojasta negatiivisia mielipiteitään ilman perusteluita.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No mutta ... mites se meidän huonosti provosoiva neropattimme esiintyy jo taidehistoriankin asiantuntijana ? Hieman nyt kyllä jo säälittää toi klovnitouhu ... Paska kommentti, kuitenkin, suutari pysyköön lestissään, eikä kannata esittää mitään "kulttuuripersoonaa", kun on aivot kuin Mätäojan istutuskirjolohella. Ei edes masokistisesti huvita lukea enää tollasta paskaa. Huippuälykkäänä Sanan virtuositeettina kykenet varmaan hieman parempaankin ? Yritä edes. Ennen ainakin olit, edes hieman, nokkelampi. ___________________________________________________________ Kivoja kuvia. Niitä on kiva tsiigaan. Se on kai kuvien tarkoitus ? - Erska Edit: Poistin (ylimääräisen) ässäkirjaimen.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Erityisesti pidän kummankin "pimeys" - kuvista. Hienoja. Sitten kepeän iloinen "Picassoilu" Heliltä ja varsinkin poskipään "Kukkula" - kuva, on suosikkini. Poskipää kun on tällaisen isoposkipää-Erskan öögille oikein, oikein kiva aihe - siitä SUURKIITOS ! WAUTSI !! Oikein maukasta, mielikuvitusrikasta ja oikealla tavoin rentoa kuvaa. Hyvä, oikein hyvä !!! - Ilahtunut Ja Ihaileva Erskanne Edit: Kirjoitusvika oli, siellä ...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen 3js ... Olin kauhean töykeä ja vailla kohtuuden hyvettä toimin ... pahoittelen karkeaa ja halveksuttavan rumaa tyylittömyyttäni. Pyydän myös anteeksi: Anteeksi, 3js, anteeksi. - Tunnontuskissa Kieriskelevä Paha-Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei sielusta tai kumppanuudesta, vaan egosta on usein kyse ja siinä 3jsn kaveriksi sopiikin joku muu kuin Matti.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen On tainnut onnistua jonkin mielen rastiretki ? Muistuttaisin että tämä on -kuitenkin- valokuvausfoorumi. Puhukaamme välillä -siis- valokuvistakin: Nämä ovat kivoja kuvia ! - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos taas kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta Kulma oli sitten lauantaina.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kirjaimet ovat hyvä aihe. Hauskan erilaisia tutkielmia. Maru on vielä 1920-luvun, psykonalyysin, ja Freudin seksuaaliteorian ja surrealistien maailmassa. Heli enemmän valtamedian ja 2000-luvun viestinnän kudoksessa, missä pienet kirjaimet muodostavat lyhyitä sanoja ihmisten eteen, määrittämiseksi ja vankilaksi.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Olen pahoillani, jouduin kaiken tämän loanheiton ja rasistisen potkinnan seurauksena syvän masennuksen valtaan. Poistin mitättömän alkuperäisen kommenttini - mitäs te isot ja lahjakkaat taiteliijat niillä tekisittekään ? (Siinä luki vain jotain positiivista, ei mitään erityisen "hienoa" tai nykyään niin muodikkaan rasistista). Näiltä Näkymin Hyvästi, - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Dramatiikkaa! Mahtavaa! Mutta väitän, etten kovin iso kylläkään ole. Kiitos mvuorelle kommentista!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Eksyin vasta äsken näille sivuille, ja nyt katseltuani tämän tyttöjen "projektin", ihastukseni on muuttumassa kateudeksi; tuo kamerankäyttö kun vaatii taitoakin...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Minäkin kadehdin, mutten kamerankäyttöä vaan naisellista taitoa hoitaa mentaalinen järjestys. Yleensäkin - kaikenkattavasti - elämän koko kirjossa -kaikenlainen mentaalinen järjestys. Naiseus = Todellinen Valta. Ja kaiken tämän näkee näistäkin kuvista. Olen hyvin kade. - vain hyvin pieni mies
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tätä ketjua kyllä seuraa edelleen ilokseen. Helin rikos-kuva onnistuu olemaan jopa kauhistuttava. Marun kuvassa on taas jotain veijarimaisen humorististakin.