Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tosi komeita kuvia, kiitos että sain tsiigaa. Hemmetin hienoja. Tohon ei mies kykene - E Edit: Tää EI ole sitten mitään "sou gool vittuilua" ... Vaan silkaa "mielkkää". ... Upeita kuvia.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun lamppukuva on vallan vainio. Kasvojen valkeudesta tuli assosiaatio Chapliniin nykyajan tekniikan orjana. Niinpä vielä parempi olisi, jos kuvassa olisi ajankohtaisesti energiansäästölamppu. Näin tulisi aihepiirin keskusteluun kuvallinen panos. Niitä putkimallisia ei olekaan juuri kuvissa näkynyt (lienee rumuuden syytä, mutta pitäisihän niitä jonkun tutkia kuvallisesti).
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Minäkin tykkäsin Marun lamppukuvasta, näin siinä myös uudenlaisen energiansäästölampun -- tarttiskö sähköä ollenkaan? Välkkyy muutenkin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No kävittekö Kaunginmuseon Tennispalatsin näyttelyssä?? 'Kauneuden Pauloissa'
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä olen menossa ton katsomaan vkl:na. Josko olis sellainen kulttuurivkl edessä Ja tänään aiheena Picasso
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Aiheena on nimellisesti Picasso, mutta yhteisenä lopputuloksena on kyllä laajempi symbioosi 1920-luvun tekijöistä (ml. Man Ray ja Dali). Mainio juttu.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mielyttävää lukea M Vuorelta asiallisia kommentteja, taitaa olla niin että kun kohteena on meidän ladyt. on toinen sanavarasto käytösssä...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Erityisesti tuo Helin Picasso on kyllä hieno, vapaata pensselin käyttöä, ei huono ole kyllä marun surrealismikaan!