Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Miettikääpä hieman käsitteitänne. Mistä lähtien naistenlehtien ennenvanhainen vaatekuvaaja on "mainosguru"? Ei mistään. Ja jos haluatte keskustella Vatasesta tai Vatanen haluaa keskustella itsestään, tehkää se ja tehköön hän sen jossain muualla. Nettifoorumien suurin hyve on pidättäytyminen. Tämäkään viesti ei liity ketjun asiaan, mutta lupaan vastapainoksi sanoa sunnuntaina uusien kuvien julkaisun jälkeen muutamasta kuvasta jotain tolkullista.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Loistava oivallus, Vuori-insinööri. Odotan tämän toteutumista omissa kommenteissasi. Et ole varmaankaan vaivautunut kahlaamaan läpi saittiani... Olin muotikuvaaja vuodesta 1965 vuoteen 1985, sen jälkeen kyllä voisin luokitella itseni "design visionääriksi" kuten merja salokin totesi kirjassaan ja taiteilija eläkkeen puoltokirjeessään (merja salo: valokuvataiteen professori...) Nyt olen iloinen amatööri joka nauttii saksofonilla tööttäämisestä, kuvia otan just senverran että taiteilijaeläke on perusteltu.ja 3D, ellei tyylisi ja asenteesi muutu , emme kyllä kovin montaa sanaa tule vaihtamaan.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen giltsien kuvista: maru, toi fisu alkaa vähitellen tökkimään.muuten ollaan hyvällä mallilla.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Lainaus Matilta "Nettifoorumien suurin hyve on pidättäytyminen." Ihan hyvää ja hillitsevää ajatusta, mutta jottei sakkaannuttais pohjille, vähintäänkin vuoden välein kuuluu tölkkiä ravistella... Palstan ravistelu estää leipääntymistä ja takaa starojen vaihtumisen, joka on ihan luonnollisestikin aina piristävää. Erilainen mielipide vaatii aina sulattelua. Menikö se aikajatkumossa jotensakin näin: Jore, Gf, Siren, Hallanvaara, Piilolasi,...3js. Hetkonen, ylipositiivinen Est:i tais unohtua välistä (eikä ollu ilkeyksissä unohdettu Rasvaa koneeseen ja menoksi, ihan hyvä vetonaula tää ketju on ollu. Sunnuntain uusia kuvia ootellessa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Pidättäydyn kaiken muun kuin kuvien kommentoinnista, koska kaiken muun kommentointi on vain ilkikuristä saastetta "netissä". Hämmästelen vain, miksi kaikki muut saavat osallistua hauskaan flaidikseen paitsi "ylipositiivinen Est..." Heti kyllä kielletään jos Est kirjoittaa hiemankin ooteeta. Est on liian hyvä "ottamaan erää" ? Mutta Est ei kirjoita ooteeta, Est vain kehuu : Upeaa kuvaa pukkaa kertakaikkiaan ! Upeata katseltavaa !! Tähän ei kyllästy ikinä !!! Hyvä Naiset ! - E
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ja omaan kommenttiinihan innoitti tämä yllälainattu... Ehkä eräs aiempikin, mutta kuten on kirjoitettu : Kuvistahan täällä pitäisi keskustella. Jatkakaa typerää riitelyänne, minä viskaan sufeet kitaani ja lähden kuvaamaan, hyvää pakkassunnuntaita kaikille. ____________________________________________________________ Kuvista: Nehän ovat upeita !
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Pahoittelut! Kuvat tulee vasta huomenna esille koska Heli on kipeä
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä venasin teidän kuvianne. ______________________________ Toivottavasti Helin kipeys loppuu ja terveys alkaa. Sekä keskusteleminen kuvista alkaa ja asiaton että kaunainen turvansoitto loppuu. Ehkä sinne vitutusketjuun voi laittaa niitä vitutuksiaan ja jättää näille kuvaajille ansaitsemansa työrauhan. Sillä tämä alkaa olla jo iljettävää kiusantekoa täälläkin - ja se on huonoa henkeä se. Kaikkea Jepulista Teille, Kahdelle Kuvaajalle. (Huomenna näkee siten toivottavasti niitä kuvia, tai sitten kun on parannuttu sairaudesta. Älkääkä olko niin kovasti moksiskaan, jos tulee mänttiä läppää (näinhän te asiat olette ottaneetkin oikein), kaikki ei snaijaa projektinne laajuutta ja sen merkitystä ! Aina on helppoa parjata kesken olevaa työtä mutta on urheata tehdä elävää ja hengittävää jatkumoa, nousuineen ja laskuineen. Elämäkin on sellaista, vai eikö muka ole ? Ja jos läpänheittoja hallitsee kaunaisuus ja pahansuopaisuus, haukkuminen. Johtuu se selkeästi sekä tietenkin muista kuin kuvallisista asioista, teidän työstänne --- niin että haistattakaa sellaiselle vaan pitkät p....t . - Erska Edit: Taisin olla aika väsy kun ton kirjotin - olis voinut ilmaista kolmella sanalla koko pälätyksen. Olkoot noin , kai sitä jotain tajuaa ? Ystävällisesti, Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos Erska ja kiitos muillekkin jäljen tänne jättäneille. Maanantai, Rohkeus.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen On hienoja kaikki. Rohkeeta oli ottaa raamattu rohkeus kuvaan.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiva viikkosetti. Näyttää olevan teemojen polariteetin viikko: * rohkeus tässä hetkessä vs. ikuisuudessa; * toisen menetys vs. itsensä (puhtauden ja omanarvontunnon) menetys; * tuuli maailman piirteenä ja omana voimana; * itsestä kumpuava himo vs. himo, jonka synnyttävät markkinavoimien siiman päässä olevat vieheet (Lieneekö tuotanto- ja keskusteluprosessissa muutoksia, sillä samankaltaisuuksia ei kuvissa tunnu nykyään olevan niin usein kuin "joskus". Tai sitten vain opitte välttämään yhteisesti liian selviä valintoja.) Muutama huomio: * Helin laatikkokuvan reunukset ja rajaus tekevät siitä otoksen eurooppalaisesta elokuvasta. Hyvä tsekkailla sellaisiakin virikkeitä. * Marun himo-kuvan käsinkirjoitetut tekstit ovat syväpsykologinen mainio viesti ALE:n todellisesta sisäsyntyisyydestä. * Näihin kahteen asiaan liittyen mainostettakoon YLE Teemalla uusintana kohta tulevaa psykoanalyyttistä kolmiosaista Slavoj Žižek:n ohjelmaa Elokuvan kätketty kieli, jonka ajatuksia voi soveltaa valokuvaankin * Marun tuulikuvan bokeh-pallot ovat kiva leikkisänmystinen detalji * Positiivisia uusia havaintoja: 1) alastomuuden tilastollinen lisääntyminen viime aikoina 2) tietoisen syvällisyyden ja leikin tasapaino
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mielestäni yksi parhaista seteistä, hyvä likat !! Monessa kohdin samaa mieltä mvuoren kanssa IHMEELLISTÄ
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Juu, ihan mukava näitä on kattella. Myös sinikontrastista hengen puhallusta "tuuli-maru.jpg", reunan kuplineen.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Pakko kehaista kun viimeksi vähän kritiikkiäkin annoin: Viimmeinen setti erittäin hieno, jopa minutkin pysähdytti ja miettimään laittoi. 12 pistettä, Higg